Baranladion Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg savner garbage gang, det var noen samlekort med bizarre bilder på og så inneholdt hver pakke en tyggis. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg savner garbage gang, det var noen samlekort med bizarre bilder på og så inneholdt hver pakke en tyggis. Ja, det var tider Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Noen andre enn meg som husker noen esker med pastiller som het Molekyler? Var masse små drops i forskjellige farger. Var ofte ganske myke utenpå og harde inni. Også savner jeg søte bjørner og søte sild. Finner ingen av dem lenger. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg savner en liten pakke som var ca. like stor som en sigarettpakke. Med enten gul eller rød farge. Oppi var det ganske mange små bjørnelignende pastiller. På pakken så vi en bjørn som holdt en tilsvarende pakke selv. Savn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 nybb , som nevnt tidligere , det er sote bjorner du tenker paa. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Topp! Det var det de het ja. Så savner jeg en tyggis jeg spiste en del da jeg var yngre. Var en gul (?) kartong, litt tynn, kanskje 17-20 cm lang. Inni var det hundrevis av små tyggiser som var lilla. De var bittesmå. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg savner en liten pakke som var ca. like stor som en sigarettpakke. Med enten gul eller rød farge. Oppi var det ganske mange små bjørnelignende pastiller. På pakken så vi en bjørn som holdt en tilsvarende pakke selv. Savn Åååååååååååååh! Godterinostalgi! Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Følte meg ganske heldig i går:D Går på Ntnu, nærmere bestemt dragvoll og der selger de fortsatt søte bjørner i kiosken! Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 No way! Så det er det som er meningen med Dragvoll! Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 De selger søte bjørner i kiosken på Skjold leir her i militæret, kjempekos å ha i lomma når man marsjer. Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Noen som husker godterimunnspray? ikke de store rørene som finnes i dag, men litt mindre med mye bedre smak Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Noen som husker godterimunnspray? ikke de store rørene som finnes i dag, men litt mindre med mye bedre smak Ha ha, ja. Det var tider det Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Noen som husker godterimunnspray? ikke de store rørene som finnes i dag, men litt mindre med mye bedre smak Ha ha, ja. Det var tider det Noen som husker hva denne typen "munnspray" het? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Sorry for bump, men er det noen som husker den sjokoladen med kamel på? Og palmer og what not ... Lenke til kommentar
uberandy666 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Melkesjokolade med Appelsinkrokan favorittsjokoladen min kanskje bra for helsa mi at di ga opp den... men fortsatt bittert Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Snack-Pack ... Å, min elskede Snack-Pack, hvor er du? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 En pype potetgull formet som en liten skje, og det fulgte med en liten eske salsa-dip Soho Shio! Eneste brusen som ikke er altfor søt nå er Bris. Nedtur! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 En pype potetgull formet som en liten skje, og det fulgte med en liten eske salsa-dip Jeg og en kamerat gikk inn i tung depresjon da de sluttet å selge "Scoop". Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Kommer ikke over hvor mye jeg savner Soho og Blåmandag(?). @Mushi: Bris er vann, ikke brus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå