Gå til innhold

Savnet godteri del 2


Nymph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

SAVNER Iskaffe Macchiato som ble tatt ut fra Tines iskaffesortimang for ikke så lenge siden... :(

(bildet vedlagt)

 

MEN jeg har opprettet Facebook-gruppe for den, så meld dere endelig på!

 

Det er forøvrig en annen iskrem jeg savner, men jeg husker ikke hva den het (sukk)

Noen som kan hjelpe?

 

Jeg mener den kom i en boks tilsvarende royal-iskrem boksene. Boksen var brun, jeg tror ikke den var gjennomsiktig.

 

Selve isen var helt utrolig fløyelsemyk, kaffe/sjokoladesmak med raspede sjokoladebiter (bitene var der, men utgjorde ingen tyggemotstand).

Temmelig sikker på at den het noe med "Cappuccino" men jeg husker ikke...

 

Er det noen der ute som husker/kan hjelpe? Hadde satt så stor pris på det, for det plager meg at jeg ikke klarer å komme på hva den het!

Har prøvd å google på alle mulige måter, men finner ikke noe.

HJELP!

post-167009-1244911520_thumb.jpg

Endret av Birdbox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Jeg savner veldig en type drops de solgte her i landet før, når finner jeg de bare i Serige.

På posen var det bilde av en isbjør og inni la det mange blå-aktige drops som smakte mint-aktig.

Husker ikke hva de het, men fan de var gode.

 

Husker de, ja. Kan de ha hett Polar-ettellerannet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Den isbørnen på blå pose....Var det ikke Blue Vicks de het...? De som hadde også en pose i samme serie med lakris smak...Den var så god :love:

 

Og salte lakrissnører (blå pose). Finner bare de i svart pose som er usaltet og de røde med jordbærsmak...

 

Ikke sett Salte bjørner på en pen liten evighet heller.

Endret av DesertRose
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, jeg savner fremdeles den derre disneysjokoladen som var formet som dominobrikker med lyse disneyfigurer inni. Merkelig nok husker jeg dem, selv om jeg sikkert ikke var mer enn 4-5 år da jeg spiste dem.

 

Jeg å var favoritten min som liten :( husker jeg alltid sjekket hvem det var laget bilde av i hvit sjokolade var nestle som ga de ut -.- skjønner ikke at de sluttet med dem.

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

SAVNER Iskaffe Macchiato som ble tatt ut fra Tines iskaffesortimang for ikke så lenge siden... :(

Hadde nok hjulpet på salget om det gikk an å finne den...

 

Det var da vitterlig ikke så vanskelig å finne produktet når det faktisk eksisterte. Også et av mine savn. En ypperlig venn på T-banen når temperaturen var for varm til varm kaffe. Den lilla latte-versjonen blir dessverre for tam.

 

Nå kjøres det jo en "Iskaffe trippel latte Brasil Limited Edition". Personlig syns jeg det er det et steg i riktig retning, dog syns jeg den er hakket for søt.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...