Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jordbærpulver forsvant pga dårlig salg.....typisk Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Og da melder du deg selvfølgelig inn i gruppen på Facebook som heter "Soho sjokoladen" Hååååper virkelig den kommer tilbake i hyllene! Nå fikk vi jo sjokoladeappelsinen tilbake. La oss bare håpe vi også får SOHO snart! Lenke til kommentar
Birdbox Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) SAVNER Iskaffe Macchiato som ble tatt ut fra Tines iskaffesortimang for ikke så lenge siden... (bildet vedlagt) MEN jeg har opprettet Facebook-gruppe for den, så meld dere endelig på! Det er forøvrig en annen iskrem jeg savner, men jeg husker ikke hva den het (sukk) Noen som kan hjelpe? Jeg mener den kom i en boks tilsvarende royal-iskrem boksene. Boksen var brun, jeg tror ikke den var gjennomsiktig. Selve isen var helt utrolig fløyelsemyk, kaffe/sjokoladesmak med raspede sjokoladebiter (bitene var der, men utgjorde ingen tyggemotstand). Temmelig sikker på at den het noe med "Cappuccino" men jeg husker ikke... Er det noen der ute som husker/kan hjelpe? Hadde satt så stor pris på det, for det plager meg at jeg ikke klarer å komme på hva den het! Har prøvd å google på alle mulige måter, men finner ikke noe. HJELP! Endret 13. juni 2009 av Birdbox 1 Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg savner de derre pokemon klubbene de solgte når jeg var liten : ( Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Freia melkesjokolade med kjekskuler har jeg ikke sett på en evighet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Freia melkesjokolade med kjekskuler har jeg ikke sett på en evighet. SIGN! Den krønsj greia er ikke det samme! Lenke til kommentar
BlackSheep6666 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg savner verdens beste brus, nemlig DINOSAURUS BRUS, blei produsert av aass bryggeri i Drammen som reklame for jurasic park 1 og 2, ikke eksistert etter 1997:( Grønn brus med Kiwi smak, gul etikett med t-rex på. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Savner Blå mandag brusen, husker ikke hvem som lagde den, men den var utrolig god. Sjokoladen Soho har jeg å lett etter men den finner jeg ikke noen steder. Endret 21. juni 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg savner veldig en type drops de solgte her i landet før, når finner jeg de bare i Serige. På posen var det bilde av en isbjør og inni la det mange blå-aktige drops som smakte mint-aktig. Husker ikke hva de het, men fan de var gode. Husker de, ja. Kan de ha hett Polar-ettellerannet? Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 SAVNER Iskaffe Macchiato som ble tatt ut fra Tines iskaffesortimang for ikke så lenge siden... Hadde nok hjulpet på salget om det gikk an å finne den... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 må bare si ifra at Cheezballs har returnert! Til Rema 1000 hvertfall Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 De finnes på Rimi også :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Har de Bounty is på Gran Canaria ? Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Den isbørnen på blå pose....Var det ikke Blue Vicks de het...? De som hadde også en pose i samme serie med lakris smak...Den var så god Og salte lakrissnører (blå pose). Finner bare de i svart pose som er usaltet og de røde med jordbærsmak... Ikke sett Salte bjørner på en pen liten evighet heller. Endret 11. juli 2010 av DesertRose Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Ja, jeg savner fremdeles den derre disneysjokoladen som var formet som dominobrikker med lyse disneyfigurer inni. Merkelig nok husker jeg dem, selv om jeg sikkert ikke var mer enn 4-5 år da jeg spiste dem. Jeg å var favoritten min som liten husker jeg alltid sjekket hvem det var laget bilde av i hvit sjokolade var nestle som ga de ut -.- skjønner ikke at de sluttet med dem. Endret 21. juli 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) SAVNER Iskaffe Macchiato som ble tatt ut fra Tines iskaffesortimang for ikke så lenge siden... Hadde nok hjulpet på salget om det gikk an å finne den... Det var da vitterlig ikke så vanskelig å finne produktet når det faktisk eksisterte. Også et av mine savn. En ypperlig venn på T-banen når temperaturen var for varm til varm kaffe. Den lilla latte-versjonen blir dessverre for tam. Nå kjøres det jo en "Iskaffe trippel latte Brasil Limited Edition". Personlig syns jeg det er det et steg i riktig retning, dog syns jeg den er hakket for søt. Endret 21. juli 2010 av Andreasfe Lenke til kommentar
nnys Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hvor blir det av disse grønne Fox'ene, og "heksepotetgullet" hvor man kan stappe det på fingerene? Potetgullet som er i Smash... Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 "Heksepotetgullet" finnes da enda. Heter vel sombreros, mener de er å få kjøpt fremdeles? Ser da sånn ut hvertfall http://maarud.no/corn.html Lenke til kommentar
McCutcheon Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Maarud Sprø med paprika smak. Beste potetgullet jeg noen gang har smakt, men BORTE!!! Dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå