Bonna86 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ja, den var supergod. Husker jeg sendte en mail til Freia eller noe, men nei, slaget var visst tapt dessverre. Sukk. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Har en tråd her om en is jeg savner, noen som husker den? Tyggis isen? sårt savnet Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 De har den enda, skifta navn bare. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 jeg savner den soloen med smak av bringebær og rabarbra og den med sitron og melon Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvor kan denne herligheten kjøpes? Tyggegummien ble trukket tilbake tidlig på 2000-tallet. I 2008 kom den tilbake til markedet igjen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Bugg = BESTE TYGGISEN NOEN SINNE!! Har ikke sett den i Vikersund though Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 De har den enda, skifta navn bare. Til hva da? og hvor får man kjøpt den? Har ikke sett den noe sted hvertfall og det er ikke den samme som krasj pink Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Bestis eller noe. Har'n på rema her hvertfall. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Ja, jeg savner fremdeles den derre disneysjokoladen som var formet som dominobrikker med lyse disneyfigurer inni. Merkelig nok husker jeg dem, selv om jeg sikkert ikke var mer enn 4-5 år da jeg spiste dem. Ellers så savner jeg de gule banansmågodtene som er avlange med sånn sukker på. Jeg har sett sånne avlange i røde, men ikke i gule, og de gule var jo best. Håper vi ser igjen mer godteri fra gamledager enn bare sjokoladeappelsinen! Endret 12. mars 2009 av Mademoiselle Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Jeg savner en saftis jeg spiste når jeg var liten. Den var på en måte "dobbel" altså hadde to pinner man kunne holde i, og så var den rød, gul og grønn. Husker ikke hva den heter da. Tror det var en slik fugl (heter Toucan) utenpå plastikken som isen var inni. Endret 13. mars 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg savner en saftis jeg spiste når jeg var liten. Den var på en måte "dobbel" altså hadde to pinner man kunne holde i, og så var den rød, gul og grønn. Husker ikke hva den heter da. Tror det var en slik fugl (heter Toucan) utenpå plastikken som isen var inni. den var god ja Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Savner Flikk Flakk-isen jeg, den syntes jeg var supergod. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Bestis eller noe. Har'n på rema her hvertfall. Åssen is leverandør har dere da? Finnes ikke i sortimentet til diplom is hvertfall. Kult hvis den finnes as, da skal jeg få satt tenna i en så fort som svint hvertfall Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 De har den enda, skifta navn bare. De har kresj pink, men ikke tyggis. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 De har den enda, skifta navn bare. De har kresj pink, men ikke tyggis. Jepp, den bestis isen du pratet om er her og det er nytt navn på kræsj pink, absolutt ikke samma isen Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Var det ikke kræsnj pink vi samma om? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Nope, vi snakket om Tyggis. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Haha, jeg misforstod. Back to Bob. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg vil fryktelig gjerne se Opalisen tilbake i butikkene! *Gråte litt* Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jo, og så savner jeg de to andre typene Balltopp: den grønne (karamell) og den lilla (solbær). En sann skam at de forvant! Hennig-Olsen har en liten relanseringsjobb å gjøre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå