theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Push pop var jo verden kuleste godteri! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Da kan jeg meddele at Appelsinsjokoladen som du kan dele opp i båter ER TILBAKE I BUTIKKEN!!! Til 27 kr da, men det er verdt det Gjett om jeg skal kjøpe den i morgen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Savner rosa Hobby jeg Aldri sett Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Savner rosa Hobby jeg Aldri sett Er vel blitt 10-15 år siden den forsvant, og var kun ute en kort periode. Mye bedre enn vanlig hobby, og utrolig synd den ble borte. Kvalmende som hobbyer flest, men dæven så god Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=qf-69saCyyQ...feature=related LOL....hvis jeg begynner å sippe slik som i dette klippet kanskje de vil ta tilbake Boutyisen Endret 6. mars 2009 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Push pop var jo verden kuleste godteri! Haha, "dont push me, push a push pop!" Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Sånn Lille jan lakris. Små lakrisstenger. Husker jeg brukte rundt 500kr på de iløpet av en uke for noen somrer siden, og nå finner jeg de ikke igjen, selv ikke på den lokale mixbutikken. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 JA! Push pop! Den hadde jeg gleeeemt!! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 JA! Push pop! Den hadde jeg gleeeemt!! Hehe, det hadde jeg og.. Husker jeg så på tv en gang at dersom man la tyggisen i ett glass med sukkervann om natten ville den beholde smaken... Prøvde dette med Push pop...Var bare plastikken igjen neste morgen gitt Må legge til at jeg var 7 år eller noe da og ikke visste bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Savner rosa Hobby jeg Aldri sett Ikke jeg heller. Hva smakte den? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Savner rosa Hobby jeg Aldri sett Ikke jeg heller. Hva smakte den? Den rosa smakte bringebær Gikk inn hos Nidar og der hadde de like godt Hobbyen sin historie. "I 1978 kom en større Hobby på markedet. Denne veide 30 g, og tok etter hvert over mye av salget til sin lillebror. Dagens 48 grams Hobby så dagens lys to år etter det igjen, i 1980. I dag er det kun denne varianten som finnes i butikkene.I 1989 og 1990 lanserte Nidar to nye Hobby-smaker; Bringebær og Tutti Frutti. Disse ble imidlertid aldri store slagere, og ble tatt av markedet etter kort tid. " Nidar.no - Hobby Endret 7. mars 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 "verden kuleste godteri!" Nei for det er det Bonbon som er....lol Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hobby er serriøst en undervurdert sjokolade, den er digg!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ja det er den skulle ha vært poser med bare Hobbysjokolade, eller en stooor hobby slik som store melkesjokolader Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Ja det er den skulle ha vært poser med bare Hobbysjokolade, eller en stooor hobby slik som store melkesjokolader Kvaaalmt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ja det er den skulle ha vært poser med bare Hobbysjokolade, eller en stooor hobby slik som store melkesjokolader Kvaaalmt Hold kjeft, det høres digg ut!! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg savner veldig en type drops de solgte her i landet før, når finner jeg de bare i Serige. På posen var det bilde av en isbjør og inni la det mange blå-aktige drops som smakte mint-aktig. Husker ikke hva de het, men fan de var gode. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Savner Kjekskuler fra Freia. Heldigvis fant jeg ut at de har melkesjokolade med Digestive i Sverige, som nesten smaker det samme. Bare litt kjipt å måtte reise til Sverige hver dag for å få tak i sjokoladen. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 JEg savner melkesjokolade med kjekskuler!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå