Gå til innhold

Savnet godteri del 2

Nymph

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Her er en ingen har nevt... Lakridspiber http://www.flickr.com/photos/auravox/2095685556/

Sist spist rundt år 2000 tenker jeg. Finnes sikkert fortsatt i verden.

Vanvittig god lakris. Du veit det er kvalitet når det står på dansk.

Mulig jeg tar feil men jeg tror disse lages på Island.

Var på flyplassen der og de solgte bare vanvittig mye forskjellig lakris. Virker som det er stort i Island. Lakrispipper er den aller beste typen du kan spise ;) De finnes enda, har dem på Gardermoen.

Lenke til kommentar
Er vanlig Battery i ferd med å bli faset ut? Nå er det bare den "nye" typen å finne i butikkene. Eller, det er i vært langt vanskeligere å finne den originale.

Hvilken type snakker du om? Den med ingefærsmak?

Den gamle har bare blitt erstattet med nytt design, det smaker akkurat det samme.

Lenke til kommentar

Har sikker blitt nevnt før men hva skjedde med de små flaskene som hadde en slaks væske inni seg som man sprayet inn i munnen? Var kjempe populære på barneskolen husker jeg men en dag så fikk jeg ikke lov til å kjøpe de lengre av mamma siden de vist nok var kreftfremkallende (What isn’t these days) Er det derfor man ikke får tak i de lengre?

Lenke til kommentar

Noen som husker Garbage Gang? De samlekortene med kule bilder av maltrakterte tegneserie unger? Husker alle samla på de. Tyggisen som fulgte med var god som bare det, men den tror jeg var kreftfremkallende da seff.

Husker også DIGG tyggisen til 25øre, fikk så innmari mange for en femmer liksom!

Lenke til kommentar

savner følgende

de blanke sukkertøyene i en grønn og blå pose som smakte mint (isbre?)

rapid sjokoladen - candy king lager en som er nesten helt lik i smak som selges i løsvekt - heter crispy eller noe

bugg

donald tyggis med tegneserie. hadde en fantastisk bra konsistens

Astronaut is med gelemann i toppen (hvem lagde denne?)

pommac brus og is

salte ufo

speider hagl. firkantig blank pose med lakrispulver og en mann med hagle på pakken

coco bahia isen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...