unserheld Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Her er en ingen har nevt... Lakridspiber http://www.flickr.com/photos/auravox/2095685556/ Sist spist rundt år 2000 tenker jeg. Finnes sikkert fortsatt i verden. Vanvittig god lakris. Du veit det er kvalitet når det står på dansk. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er vanlig Battery i ferd med å bli faset ut? Nå er det bare den "nye" typen å finne i butikkene. Eller, det er i vært langt vanskeligere å finne den originale. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Her er en ingen har nevt... Lakridspiber http://www.flickr.com/photos/auravox/2095685556/Sist spist rundt år 2000 tenker jeg. Finnes sikkert fortsatt i verden. Vanvittig god lakris. Du veit det er kvalitet når det står på dansk. Mulig jeg tar feil men jeg tror disse lages på Island. Var på flyplassen der og de solgte bare vanvittig mye forskjellig lakris. Virker som det er stort i Island. Lakrispipper er den aller beste typen du kan spise De finnes enda, har dem på Gardermoen. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er vanlig Battery i ferd med å bli faset ut? Nå er det bare den "nye" typen å finne i butikkene. Eller, det er i vært langt vanskeligere å finne den originale. Hvilken type snakker du om? Den med ingefærsmak? Den gamle har bare blitt erstattet med nytt design, det smaker akkurat det samme. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Tenker på den med ingefær ja. Det er bare den jeg finner over alt nå. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Siden når har Battery begynt å smake ingefær? Og ikke piss? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Ingefær Battery (ny): Original Battery (sjelden nå, i følge meg): Gingered Battery kom i 2006 forøvrig. Endret 19. februar 2009 av Hyperio Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Vet ikke om is er en del av denne, men tror sjansen for at vi får Drillo is igjen er stor nå Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Er vel ikke godteri, men jeg savner Tine Melk Smak av kaffe. Det fantes Smak av sjokolade og, men Smak av kaffe var desidert best. Sikkert bare jeg som kjøpte den, men jeg savner den. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg savner virkelig SoHo Husker smaken fremdeles fra mine yngre dager. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg savner også SoHo (som alle andre). Skjønner ikke hvorfor den ikke blir gjenninnført. Nidar brukte visst nok 70 mill. på å utvikle sjokoladen, men det kan da ikke koste så mye å få den tilbake. Og alle blir jo å kjøpe den. Så GO Nidar ffs. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Har sikker blitt nevnt før men hva skjedde med de små flaskene som hadde en slaks væske inni seg som man sprayet inn i munnen? Var kjempe populære på barneskolen husker jeg men en dag så fikk jeg ikke lov til å kjøpe de lengre av mamma siden de vist nok var kreftfremkallende (What isn’t these days) Er det derfor man ikke får tak i de lengre? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvis det var de små flaskene med blå gugge man sprayet så ja, de var visst nok kreftfremkallende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hadde vært digg med sjoko/banankombo 0.5 Litago Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det kan godt hende jeg har tatt litt feil angående Battery. Ser ut som den originale bare har fått nytt design som ligner veldig på Gingered Battery. Ah, Bananlitago, happy days! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Noen som husker Garbage Gang? De samlekortene med kule bilder av maltrakterte tegneserie unger? Husker alle samla på de. Tyggisen som fulgte med var god som bare det, men den tror jeg var kreftfremkallende da seff. Husker også DIGG tyggisen til 25øre, fikk så innmari mange for en femmer liksom! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Batteri er jo i butikken? F.eks på 7/11. Jeg savnet virkelig de freia påskeeggene. Og nå er de her igjen Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 savner sombrero(trur den het det), som var akkurat som smash bare uten sjokoladetrekk Ikke at det er noe i veien med smash da... Lenke til kommentar
andrehs Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 savner følgende de blanke sukkertøyene i en grønn og blå pose som smakte mint (isbre?) rapid sjokoladen - candy king lager en som er nesten helt lik i smak som selges i løsvekt - heter crispy eller noe bugg donald tyggis med tegneserie. hadde en fantastisk bra konsistens Astronaut is med gelemann i toppen (hvem lagde denne?) pommac brus og is salte ufo speider hagl. firkantig blank pose med lakrispulver og en mann med hagle på pakken coco bahia isen Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 speider hagl. firkantig blank pose med lakrispulver og en mann med hagle på pakken Det er noen europris butikker rundt om kring som selger speiderhagl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå