Landeplagen Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Hva het den dårlige "Pringles" klonen igjen? Tror kanskje den var norsk... Var sånn røff metall-aktig tekstur på pappen potetflakene var pakket inn i. Formen på flakene var akkurat som Pringles. Endret 1. august 2008 av Lande Lenke til kommentar
mitrus Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) jeg savner den gamle smaken på de sure gule munnene. Nå smaker de jo bare ekkelt! Også var det en brus de solge en stund, men som jeg ikke har sett på lenge. Eneste halvliter brusen jeg klarte å drikke opp. Hva var det den het igjen da? Grønn flaske ihvertfall, minner litt om sprite på smak. Endret 2. august 2008 av mitrus Lenke til kommentar
mitrus Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Nei, ikke 7up. Tror den het noe med F : ) De selger den i Danmark Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det er vel det der Faxe Kondi greiene ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det er vel det der Faxe Kondi greiene ? Er nok den ja. Lenke til kommentar
mitrus Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jaa! Det var det Den er jævlig god Lenke til kommentar
uruvon Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Bounty trippel - Nå selges nesten bare dobbelDet må være butikkene der du bor som ikke tar den inn, alternativt det grossist-varelageret de bruker. Rema i Lofoten har fortsatt trippel Bounty - jeg kjøpte én i går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Åh som jeg savner Freia melkesjokolade med kjekskuler. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 [...]Kræsj Pink - Den orginale[...] Kræsj Pink finnes da ennå? Den heter Bestis Bubbla nå, men mulig du mener en annen is enn meg... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Åh som jeg savner Freia melkesjokolade med kjekskuler. Jeg óg! Hadde akkurat tenkt til å whine om det, faktisk Lenke til kommentar
WASD Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Var nylig i danmark, kjøpte 4 kg sjokolade med kjekskuler. Den sjokoladen er så digg Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg savner mummi kjeks jeg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg savner mummi kjeks jeg. Mener da at jeg ikke så mummi kjekesen for så lenge siden, dessuten er jo Tom og Jerry kjeks helt det samme Lenke til kommentar
Sukkertann Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ellers må jeg si jeg savner hobby <{POST_SNAPBACK}> Hvordan kan du savne hobby når de fremdeles selges i butikkene? Løp og kjøp! Personlig så savner jeg sinnsykt en sjokolade jeg alltid fikk av farfaren min da jeg var liten. Den var liten, avlang og så ut som en liten avhogget tømmerstamme. Den var innpakket i sølvfolie med rød firkant på og navnet inni firkanten. Husker ikke hva den heter Gode barndomsminner i alle fall Hei! Jeg er en racer på gammelt godteri og is, og den sjokoladen du snakker om het Riegel Den fantes også med små nøttebiter, blått papir, og den het Hassla:) Lenke til kommentar
dePt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Julesjokoladen til nidar med nøtter Gleder meg til jul! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Rektors ruger eller ruker BESTE sukkertøy EVER Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Savner Disney-sjokoladen!! Med de hvite figurene i midten og sånn dominoformet sjokoladebit av brun sjokolade. Jeg var vel sånn 3-4 år eller noe sånn, da jeg så den sist. Og så savner jeg den appelsinformede sjokoladen man kunne skrelle båter av. Kom tilbake! Endret 19. november 2008 av Mademoiselle Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Push Pop, husker jeg digget det >.< http://www.youtube.com/watch?v=Lk4RZtP2Kt0...feature=related Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Savner Salte ufo, nesten så jeg får lyst til å lage en gruppe på fjesbok om å få det i produksjon igjen eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå