Mafiabåss Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) (og når påska var over så gikk dem til halv pris!! ) 7994242[/snapback] Problemet er jo at de er utsolgt omtrent overalt når påska er over 8008918[/snapback] tja! her hadde rema et par paller et par uker som de solgte av etter påske.. Men det kommer vel an på hvor man bor osv.. 8009192[/snapback] Her ble de solgt ut mange uker før påsken Men, jeg har ikke sett de i noen butikker her i Stavanger/ på Madla enda, noen som vet hvor eller eventuelt når de kommer? Edit: Det kom idag! Endret 24. februar 2007 av Mafiabåss Lenke til kommentar
sovietkitsch Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg savner den appelsinsjokoladen som var forma som en appelsin. Den kunne til og med deles opp i delikate (sjokolade)appelsinbåter! Åh som jeg savner den! Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden så det kan tenkes det er nevnt før, men jeg savner Riegel en liten sjokolade men blankt og blått papir. Så savner jeg veldig en youghurtsjokolade som var for noen år siden, men jeg husker ikke hva den heter. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Tenker du på den fantastiske, magiske og nydelige SoHo? Yoghurt-sjokoladen med crisp og melkesjokoladetrekk? Flere burde signere oppropene som finnes! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden så det kan tenkes det er nevnt før, men jeg savner Riegel en liten sjokolade men blankt og blått papir. 8025091[/snapback] HVA? Finnes ikke denne lenger? Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Tenker du på den fantastiske, magiske og nydelige SoHo? Yoghurt-sjokoladen med crisp og melkesjokoladetrekk? Flere burde signere oppropene som finnes! 8025415[/snapback] Signert Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Milkyway sjokolade pålegg- utrolig digg å spise med en sje. Men den selges ikke mere Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Spesial rull (firkantet sjokolade) Olsen Driver (brus) Pommac (brus) Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Spesial rull (firkantet sjokolade) 8025511[/snapback] Den vil jeg og ha tilbake Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 tja! her hadde rema et par paller et par uker som de solgte av etter påske.. Men det kommer vel an på hvor man bor osv.. 8009192[/snapback] Kommer vel mest an på hvor populært det er i forhold til hva butikken forventa Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Nå venter jeg tålmodig på svar fra Nidar. Viste til de to underskriftskampanjene. Så send linker til alle venner og bekjente. Vi vil ha SoHo tilbake! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Ahh det hadde vært godt med en SoHo, ja Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 husker faktisk at det var et slags knekkebrød også med sjokoladelag.. hva het den? Den var jo litt god.. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Den pakka med en viking-gutt på papiret? Kjøpte den aldri, og det var nok helt likt lyst knekkebrød med nugatti, eller? Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg savner den appelsinsjokoladen som var forma som en appelsin. Den kunne til og med deles opp i delikate (sjokolade)appelsinbåter! Åh som jeg savner den! 8018941[/snapback] Den var nydelig! mmm. Savner den jeg og. Også husker jeg et par drops, som var nesten gjennomsiktige med et gulskjær. Disse dropsene hadde også harde lakrisbiter inni seg. Jeg vet ikke om de er tatt ut av produksjon, men her har de ikke vært på lenge. Tror forresten de het noe sånn som "god gammeldags". Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 ja, det var en vikinggutt utenpå.. hehe.. tror egentli ikke at den solgte så mye, mer det at vi tok det med på barneskolen, så vi kunne spise "lovlig" godter.. hehe.. Lærerene kunne liksom ikke si så mye.. hehe Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 HÆ, har de sluttet å selge appelsinsjokoladen? Damn det var en god sjokolade så gøy å dele den opp osv :| Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Var noe som het Drageegg, som jeg kun fant på prix før.. Var litt avlange dropslignende ting i forskjellige farger som var utruligt gode! Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det har de ennå. Ikke lenge siden jeg spiste det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå