Nymph Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Altså.. er ny forumbruker, så det skjærte seg sist.. hehe.... men men.. har meldt meg opp på den siden på opprop.no eller noe. Jeg savner virkelig SOHO!! Men er det ingen som husker den disneysjokoladen, som smakte som kindersjokolade? Den hadde figurer av disney på, som var av hit sjokolade, og enramme rundt avmelkesjokolade?? En annen ting jeg også savner kommer heldigvis igjen hvert år.. De påskeeggene med fyll inni. I en lilla kartong, og 2 par skjeer.. hehe Endret 19. desember 2006 av Lise04 1 Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Hadde selv håpet på disse påskeegga med slik hvit krem inni skulle komme i en jule verisjon! Men må vel vente til påske ja! En annen godte tråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=547279 Endret 19. desember 2006 av Blacki Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Åh! Mener du slike cadbury egg? http://en.wikipedia.org/wiki/Cadbury%27s_Creme_Egg Lurer på hvor jeg kan få tak i slike i norge, da jeg fikk høre fra en i militæret at disse var så sinnsykt gode Ellers så har jeg så sinnsykt lyst på å få SOHO tilbake. Endret 20. desember 2006 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Nei ikke NØYAKTIG sånne egg, men ser ut som det er noe av det samme, dog den norske Påske-egg varianten har ikke plomme. Når jeg var liten fantes det små pakker, som en halv pakke Extra tyggis, men fem tyggisformede biter i forskjellig farge innpakket i gjennomsiktig plast. Jeg husker ikke hva det heter, eller hva det smakte, men det var favoritten min og jeg dør litt inni meg for hver dag jeg går uten. Lenke til kommentar
win32 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Men er det ingen som husker den disneysjokoladen, som smakte som kindersjokolade? Den hadde figurer av disney på, som var av hit sjokolade, og enramme rundt avmelkesjokolade?? du mener de med rød folie på størrelse og som var på størrelse med dagens små melkesjokolader til 5 kroner? husker jeg brukte kjøpe de når jeg var mindre. Ellers må jeg si jeg savner hobby og velkommen til forumet Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Savner fortsatt SoHo jeg. Må få flere folk til å signere Oppropet mitt. Den var jo så god! Lenke til kommentar
win32 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Savner fortsatt SoHo jeg. Må få flere folk til å signere Oppropet mitt. Den var jo så god! 7552165[/snapback] når var den i butikken? kan erlig talt ikke huske å ha hørt om den, var kanskje før min tid? 1 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Soho var rimelig god ja, savner den virkelig. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Vel, med mindre du er født etter -99 (?) noe som jeg betviler, så var den nok i din tid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hobby får man da kjøpt overalt. De har det tilogmed i dispenseren på jobb. 1 Lenke til kommentar
win32 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 ahh den der ja smakte aldri på den men jeg husker den var der. hobby overalt? finnes ikke på bunnprisen her :S bare i de blandingsposene Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hvorfor ble SoHo tatt av markedet? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Ohhh husker Soho, fy fa** det var godt. Ahhh Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Soho og den Disneysjokoladen er vel ikke samme greia. Menmen, Soho smakte jeg aldri, men fy faen så mye jeg savner den Disneysjokoladen. Den burde snart puttes på markedet igjen Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Savner én ting av spiselige substanser, og det er potetgull med eddiksmak. Husker at Maarud prøvde seg såvidt for noen år tilbake (15?) med "Salt & vinegar", men den gikk ut etter ganske kort tid. I spania har de en, som jeg spiser meg god og feit på hver gang. Desverre er potetgull såpass plasskrevende og fragilt at det ikke egner seg godt for innsmugling i stor skala. Kanskje jeg skal starte egenimport? Noen flere som liker det? Lenke til kommentar
Katiie Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 SOHO var fantastisk Jeg savner den helt sykt. Nå har jo banatwisten kommet tilbake, og takk for det! Den savnet jeg i mangemange år. Vet ikke om brus kan kategoriseres som godteri, men jeg savner Shio fersken! Den brusen var fantastisk! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Banantwist er noe av det ekleste jeg har smakt. Kan ikke fordra banangodteri og bananpålegg. Banan skal spises på loff med syltetøy. Jeg har ikke sett sånne sure, gule lepper i smågodt-disken på en stund. Synd er det, for de var kjempegode. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Savner én ting av spiselige substanser, og det er potetgull med eddiksmak. Husker at Maarud prøvde seg såvidt for noen år tilbake (15?) med "Salt & vinegar", men den gikk ut etter ganske kort tid. I spania har de en, som jeg spiser meg god og feit på hver gang. Desverre er potetgull såpass plasskrevende og fragilt at det ikke egner seg godt for innsmugling i stor skala. Kanskje jeg skal starte egenimport? Noen flere som liker det? 7578165[/snapback] Æsj fy faen. Men du trenger ikke dra lengre enn til søta bror, de har uendelige vinegar varianter, egentlig rart dette aldri har slått ann her hjemme Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Hehe.. så bra at det ikke bare er jeg som savner disney sjokoladen! Jeg elsker de sure, gule leppene og her jeg bor finnes de overalt! ...og jeg må bare nevne dødninghode, som er delt i lakris og bringebær.. Rød og svart.. mmmmmm... *drømmer* OG så må jeg oppfordre dere til å delta på oppropet, det har jeg gjort Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Kom på en annen type godteri jeg virkelig savner, nemlig SnackPack! Endret 2. februar 2007 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå