pekki Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg har en creative audigy bay med fjernkontroll som jeg vha et smart lite programm (uIce) har programmert til å styre de fleste ting på pc'en. Det eneste jeg savner er å kunne slå på pc'en og å kunne slå av høyttalerne. For å gjøre dette trengs jo egentlig en mekanisk bryter eller noe slik utenfra. Er det noen som har noen gode ideer til hvordan dette kan ordnes? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg har Creative Extigy og jeg kan velge "Shut down" på menyen ved hjelp av fjernkontrollen. (Bare for å ha nevnt det :smile: ) Lenke til kommentar
pekki Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Jeg vet.. Slå av pc'en går bra, men da står jo likevell høyttalerne på og suser. Hadde vært digg om jeg kunne slå av dem også.. Lenke til kommentar
BitterCube Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 damn...haha vi blir bare latere og latere Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Du kan jo ta en titt på artikkel 32-6229 og 32-6227 hos Clas Ohlson. Bruk søkfunksjonen på artikkelnummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå