Gå til innhold

Pleier SHG å purre uten at du har kjøpt? :!:

Anbefalte innlegg

Lo godt da jeg kom ned til postkassa i ettermiddag. Der lå det nemlig en purring ifra SHG.no på 703,33 kr. Emnetittel: 2. purring: refundering - > meg.

De skal også ha 8,75% rente på denne summen i en tidsperiode på 2 måneder.

Så, hvorfor er dette merkelig?

- Jo, jeg har aldri kjøpt noe av dem :thumbup:

Bestilte riktignok et lydkort av type x-fi extreme music som de mente var av typen xtreme audio... Dette ble avbestilt med en gang jeg så at vareteksten var blitt byttet ut med dette altså dårligere lydkortet. I tillegg fikk jeg aldri noen 1. purring :roll:

Rundt 20 dager senere hadde jeg ikke fått igjen pengene, og sendte da inn mail til dem. Selv om varen ikke ble sendt ut, så hadde de ikke bare reservert pengene fra min konto, de hadde også trekt dem. Noen dager etter dette fikk jeg svar om at jeg måtte sende inn kontonummer for at de skulle kunne sette inn penger :roll:

1 uke senere hadde jeg pengene igjen og anså saken som avsluttet, men den gang ei :D

De krever nå at jeg skal betale for varen enda jeg ikke mottok den i det hele tatt. Har prøvd å ringe dit da, men satt på vent i 20 minutter etter at jeg snakka med kundebehandler i ca 5 sekunder. Deretter ble linja brutt og jeg sendte da en mail istedet (for livesupporten deres funker jo... jadda ;) )

Meget bra førsteinntrykk, oppfatter dere som meget seriøse :tease:

Endret av Xmir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hyggelige kan de nok være, men gidder ikke mer nå. Har sendt mail til dem slik som de henviser i purringa, og resten får de slite med selv. Det koster litt å sitte på vent i 20 min der vettu :ph34r:

jaja... var jo litt skøyalt :cool:

Endret av Xmir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...