krroold Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Jeg skal kanskje bygge PC så da lurer jeg på om noen har en anbefaling av et skjermkort til under 1000,- Jeg spiller ikke noe på PC så jeg trenger derfor ikke det sykeste innen grafikk. (Jeg spiller på XBOX 360) Håper på gode svar! Edit: Helst et kort som fåes på komplett! Endret 19. desember 2006 av kristoffer2200 Lenke til kommentar
kvase Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 https://prisguiden.no/product.php?productId=52667 Lenke til kommentar
krroold Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Så helt greit ut. Har aldri satt meg med en PC med MSI skjermkort, men det så igrunn helt greit ut. Noen som har erfaringer med dette kortet? Andre anbefalinger ? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Har ikke erfaring med MSI nei, men har det med Powercolor sitt x1600xt. Er vel ikke nå stor forskjell mellom kortene. Du sier at du ikke skal spille så da er dette et helt greit kort. Støynivå på disse er forholdvis lav. Du vil ikke høre noe til viften (denne kan jo byttes dersom det skulle vise seg og bråke for mye). Lenke til kommentar
krroold Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Hva med et Club3D Geforce 7600GS 256MB PCIe ? Lenke til kommentar
peiper Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg skal kanskje bygge PC så da lurer jeg på om noen har en anbefaling av et skjermkort til under 1000,-Jeg spiller ikke noe på PC så jeg trenger derfor ikke det sykeste innen grafikk. (Jeg spiller på XBOX 360) Håper på gode svar! Edit: Helst et kort som fåes på komplett! 7536019[/snapback] Hvis du ikke skal spille, trenger du ikke bruke 1000 kr på et skjermkort. Kjøp heller et HK med integrert skjermkort. Hvis det er for sent, kjøp et 7100GS kort til en billig penge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå