Ozelot Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Er det lov å selge røyk eller drikkevarer på bruktmarkedet ? Hvis ikke, hvorfor ikke ? Hvis det er, hvorfor burde det være lov ? Ønsker gjerne kommentarer fra forumets brukere også Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Røyk har 18 års grense og ingen kan verifisere alderen, hverken til kjøper eller selger. Tror man må også ha faste salgslokaler for å selge tobakksvarer.? Omsetting av drikkevarer(alkoholinnholdige) skal foregå over disken og ha tillatelse fra kommunen/myndighetene. Brus osv. kan du selge hvis du vil... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Ok, for jeg kjøpte en pakke sigaretter til min far, men skulle kjøpe en pakke "rullings". Litt kjedelig å sitte igjen med en pakke med gift som jeg ikke får solgt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Ok, for jeg kjøpte en pakke sigaretter til min far, men skulle kjøpe en pakke "rullings". Litt kjedelig å sitte igjen med en pakke med gift som jeg ikke får solgt. 7540425[/snapback] Er pakken uåpna så kan du bytte den mot andre varer i butikkene. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Er pakken uåpna så kan du bytte den mot andre varer i butikkene. 7541256[/snapback] Kjøpte den på taxfree i bergen røyk anyone ? (hehe...neida, pakken er solgt til min høyt hatede brors kone(svigerinne?)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg