Gå til innhold

Test: DJ-hodesett til mobilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du søker enkelt og greit S805 opp med telefonen, og skriver inn PIN-koden til settet. Deretter er det bare å velge å spille av musikken over blåtann med telefonen.
Du må vel første sette headsettet i pairmodus så det kan søkes opp? :)

Dessverre er det liten vits i å kjøpe et hodesett som S805 dersom du skal bruke ledning. Du kan for eksempel ikke justere lyden direkte på hodesettet lenger.
Hva skal det egentlig stå? :hmm: Først etter å ha lest hele testen forstår jeg at man kan bruke headsettet med eller uten ledning...

At hodesettet deres skal doble som håndfri kan kanskje være en fordel, men S805 overbeviser ikke på dette området heller.
Er denne testen kjøpt fra India?!
Lenke til kommentar
Du søker enkelt og greit S805 opp med telefonen, og skriver inn PIN-koden til settet. Deretter er det bare å velge å spille av musikken over blåtann med telefonen.
Du må vel første sette headsettet i pairmodus så det kan søkes opp? :)

Jo, jo. Dette står i bruksanvisningen til settet. Poenget er at det er veldig enkelt :)

Dessverre er det liten vits i å kjøpe et hodesett som S805 dersom du skal bruke ledning. Du kan for eksempel ikke justere lyden direkte på hodesettet lenger.
Hva skal det egentlig stå? :hmm: Først etter å ha lest hele testen forstår jeg at man kan bruke headsettet med eller uten ledning...

Det skjønner jeg. Har avklart dette innledningsvis.

At hodesettet deres skal doble som håndfri kan kanskje være en fordel, men S805 overbeviser ikke på dette området heller.
Er denne testen kjøpt fra India?!

7539349[/snapback]

Engelskinnflytelsen tok muligens litt vel mye overhånd der, ja :)

Har skrevet det litt mer norsk nå.

Takk for, som alltid, konstruktive tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...