ElvisOJ Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Hei Micen fungerer bare hvis jeg har den slått på i volumkontrollen, og da hører jeg meg selv i headsetet, noe som irriterer sykt :S Hvis jeg tar den på mute funker den ikke i vt osv. Den har funka før når den var på mute.. Hvordan fikser jeg dette? EDIT: Skreiv skiten på ny Endret 19. desember 2006 av vyrm Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det jeg gjorde var at jeg gikk på avansert på microfonen og valgte alternativ mikrofon.. Det skal funke Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Så kjekt at du holder for deg selv både problemet og løsningen på det. Det gjør det så mye lettere for alle de andre med samme problemet å finne løsningen på det. Endret 19. desember 2006 av perpyro Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 ja, enig i det. For merker at dette er et problem som dukker opp hos flere jeg kjenner. Så det hadde hvert fint om du lot posten være som den var.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå