cmi Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Denne gangen holder jeg fingeren inni, funket det?? Personlig syns jeg det ble litt fancy Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Nr. 2 var det jeg likte best, ikke fordi det var så forbanna bra, men fordi de to andre ikke falt i smak i det hele tatt. Men dette er min personlige smak. Teknisk så er det gjort veldig bra, men jeg syns ikke det ble så veldig spesielt. Beklager! Men jeg liker ideen din! kanskje du burde få fram hudfargen litt bedre og ikke ha den hvite "rammen" (Lyset treffer fingeren slik) rundt fingeren. Keep on the good work! Marius Lenke til kommentar
cmi Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Du har helt rett Marius, bildene er ikke noe knall, men greie nok etter min mening. Tror jeg skal gå over på noe annet nå, litt lei flamme bilder, blir så ensformig. Har mange ideer som kan bli gode Lenke til kommentar
Meits Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hva med å sette stearinlyset horisontalt, slik at stearindråpene drypper ned, lik blod? Det kan gjøres noe ut av. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 god idè dette må prøves i løpet av julen, driver og pønsker ut kule ting Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Greide ikke å se at det var en finger, så jeg irrterte meg over det som så ut som en kamera-reim i bildene. OT: det heter flammebilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå