Gå til innhold

reperasjon av SE w810i

DipmiX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Jeg var usikker på hvor å poste dette spm. men av emnetittelen passer det kanskje. Joysticken på telefonen reagerer kun på trykk rett ned, ikke mot venstre, høyre, opp eller ned. Regner med at den da er ødelagt, eller? Dere skjønte spørsmålet?

Fant ut at joysticken kun skal trykkes ned, ikke til siden.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken torx nr man må bruke for å kunne ta av dekselet, har fått STOR ripe i glasset å vil gjerne bytte det ut. får tak i rimelig deksel på teleboden.no

Du trenger en torx størrelse T6, fjern skruene under batteridekselet og så løsne fronten forsiktig med fingerneglen (annet smalt objekt, helst ikke av metall dersom du ikke ønsker å lage merker i telefonen). Prosessen med å ta av dekselet er noe komplisert/tidkrevende men med litt list og lempe går det helt fint. Begynn i bunnen av telefonen og jobb deg oppover langs "kanten" av dekselet. (vær forsiktig så du ikke skader plastklipsene som holder den øverste delen av dekselet fast!)

Ellers påtar jeg meg seff ikke noe ansvar dersom du skulle ødelegge telefonen din. Og vær klar over at du bryter produktets garantibestemmelser når du utfører slik reparasjoner selv. Dog, er ofte selvgjort velgjort (og billig) - lykke til!!

Joysticken på telefonen reagerer kun på trykk rett ned, ikke mot venstre, høyre, opp eller ned. Regner med at den da er ødelagt, eller? Dere skjønte spørsmålet?

Hehe... tipper du har en SEk610i.... Mange som blir lurt av "joysticken" på denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...