Gå til innhold

hva har Vegas me rainbow 6 å gjøre?

Anbefalte innlegg

Dette er Tragisk, på sitt beste.

Synes folk er patetisk, at dere har lyst på et Realistisk skytespill er greit, men hvis R6:Vegas ikke fullfører kravene deres, så ikke spill eller kjøp det da!

å sitte på forumet å syte, hjelper ingenting.

Hvis du ikke liker hva folk har gjort med R6 med årene, så synd for deg, tror de driter litt i hva et par Nordmenn på et forum klager over.

Har du lyst på en Realistisk "Simulator" Gå å spill "WWIIONLINE", tenker meg fullfører kravene deres.

Siste ord:

Slutt å klag på spillene dere ikke liker! det er en enkel løsning på problemet,

Ikke spille spillene dere ikke liker! tenker meg at det er bedre enn å "sløse" pengene på et spille som dere synes er ræva bare for å sitte og syte, klage, og mase på Forumet. :mad:  :mad:

7542927[/snapback]

Siste ord:

Så va gjør du her?

Liker du ikke va som blir sagt så hold deg unna dette temaet. Overskriften viser til litt syting. så plz slutt å syte over syting. :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, først og fremst, greit nok at dere vil at R6 serien skal være statisk når det kommer til gameplay og bare forbedre grafikk, men at dere krever slik syk realisme er latterlig. Har dere tenkt på at det kommer til å være ufattelig få som gidder å kjøpe spillet hvis det skal være så realistisk? Faktum er at du må ha deg en marinejegerutdanning (skal forresten stille til opptak til marinejeger i juli jeg) hvis du i det hele å det store har tenkt å gjennomføre ett spill som er så realistisk som du beskriver...

Du skjønner det bare ikke, du. La være å kommentere her, hvis du ikke har spilt de tidligere RS-spillene, for da har du minimalt å kommentere. Denne tråden handler om hvorvidt Vegas er et godt spill i akkurat denne serien, og da må en nesten ha spilt de gamlere spillene for å vite forskjellene, og for å kunne komme med konstruktivt materiale til diskusjonen.

"Slik realisme er latterlig" - WTF? Så, det faktum at Rainbow Six, Rainbow Six 2, Rainbow Six 3, Ghost Recon, SWAT 3, SWAT 4, Operation Flashpoint, Armed Assault, osv osv, er veldig realistiske spill... det er bare tull det, da? Det faktum at alle disse spillene solgte veldig godt er også tull?

Vi ber ikke om et spill som skal erstatte virkeligheten. Grev ut sand fra øynene og les på nytt. Alt det vi listet opp som "MUST-HAVE" har allerede vært med i alle de tidligere RS-spillene. Oh, Oops, du hadde visst kanskje ikke spilt de tidligere RS-spillene du da. Ellers burde du visst det.

Oh, btw: En ting er også det at jeg tviler på at Ubisoft har mindre peiling på spilllaging enn det du har, rett og slett tror jeg dem bryr seg minst om hva du synes om spillet.

7542744[/snapback]

Hva i helvete har nå dette med noe som helst å gjøre?

EDIT:

Hr. Jenssen og gunfreak19: Hvorfor ikke så dere sammen og lage et realistisk superspill sammen? Dere høres jo ut som det perfekte par :p

7543043[/snapback]

Jeg skulle gjerne gjort det, om jeg hadde en minste anelse om koding, teksturing, osv. :)

EDIT2:

Synes folk er patetisk, at dere har lyst på et Realistisk skytespill er greit, men hvis R6:Vegas ikke fullfører kravene deres, så ikke spill eller kjøp det da!

Hvis du ikke liker hva folk har gjort med R6 med årene, så synd for deg, tror de driter litt i hva et par Nordmenn på et forum klager over.

Har du lyst på en Realistisk "Simulator" Gå å spill "WWIIONLINE", tenker meg fullfører kravene deres.

Siste ord:

Ikke spille spillene dere ikke liker! tenker meg at det er bedre enn å "sløse" pengene på et spille som dere synes er ræva bare for å sitte og syte, klage, og mase på Forumet. :mad:  :mad:

7542927[/snapback]

Jeg synes at du er tragisk. Hva synes du om det? Ærlig talt, jeg har veldig mange poster her, noe som betyr at jeg har vært her lenge (VENT, ikke tro at jeg skal komme med noen betterweisser-kommentar nå!), og det innebærer at jeg har sett mange rare poster tidligere. Likevel, du slår nesten alle disse tåpelige postene.

Hva i helvete gjør du på dette forumet om du ikke takler diskusjon?

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Hr. Jenssen og gunfreak19: Hvorfor ikke så dere sammen og lage et realistisk superspill sammen? Dere høres jo ut som det perfekte par :p

7543043[/snapback]

hadde jeg vært drit rik, ville jeg spyttet inn 15-100 mill i et spill og diktert hva som skulle være med så ville jeg ansatt noe til å gjøre det. finne likesinede spill skapere osv

Lenke til kommentar

Svaret på spørsmålet til trådstartet er jo at Vegas heter Rainbow Six Vegas fordi det selger bedre enn om det hadde navnet "Terror In Las Vegas".

Rainbow Six er en serie som over tid har bygget seg opp, og som Ubisoft har tjent penger på. De som alle andre firma i denne verden vil tjene penger, og må øke profit for å ansees som å være "effektive".

Tjente penger kan økes med å minke arbeidsmengden. Noe vi også ser igjen på nesten samtlige oppfølgere i spill og filmserier. Dette kan sees på som en blanding av melking.

De lager ett dårligere spill, som kanskje retter seg til en større vel av massen.

Vi som savner Raven Shield legger ikke nok penger igjen hos utviklerene til at de forsetter i samme spor..

"det gjelder ikke å få hjulene til å gå rundt lengre, det gjelder å tjene mest mulig penger!"

Lenke til kommentar

Siste ord:

7542927[/snapback]

Siste ord:

Så va gjør du her?

Liker du ikke va som blir sagt så hold deg unna dette temaet. Overskriften viser til litt syting. så plz slutt å syte over syting. :nei:

7543089[/snapback]

Contradicting asshole.

Du syter jo på "Sytingen" min jo. FLink du er.

Lenke til kommentar

Skjønner godt frustrasjonen til mange her, hugsa eg ikkje likte Rainbow Six fordi det var for realistisk og derfor ikkje like gøy som eit vanleg skytespel. Likte betre Vegas nå fordi nå har dei fjerna realismen. Men Rainbow Six er langt i frå det samme, og eg savner spessielt det at ein kunne planleggja rutene på kvart brett.

Det som har skjedd er at utviklerane prøver å nå fleire, dei ofrer hardcore fansa mot casual players.

Lenke til kommentar

Jeg er bare nødt til å gi min fullle støtte til gunfreak19 og Hr. Jenssen, Rainbow skal være realisme satt i fokus!

Som jeg sa i en annen post:

Det er vi PC spillere som skapte Rainbow Six til det merke det er i dag, og nå står de å pisser på oss med dette mølet av en konsollifisering!

Rainbow Six serien døde med Raven Shield, Ghost Recon døde med GRAW, nå har vi bare Armed Assault og SWAT igjen, av realistiske og taktiske fps spill.

Eks på urealism i Vegas: Hey, jeg spurtet rundt hele tiden, for det er det vi hardcore operatives gjør, jada.

Orker ikke begynne engang...

Hadde de bare droppet Rainbow merket så skulle jeg tatt det for det det var, men dette er lavmål!

Lenke til kommentar

Greit, for det første eier jeg 360 versjonen av Vegas, og må nesten lure på hvorfor noen greier å skylde på konsoller når spillet er, hva var ordet? Arcadish? Hva er galt med realistiske spill til en konsoll? Det er vel heller utviklerne sin feil om de er late/gjør en dårlig jobb?

Skal vi se, problemene var som følger?

Ammunisjon, mener å si jeg har 9-10-12 magasin på realistic, og det er jo det jeg antar begge går ut ifra skal være realistisk. Er det ikke dette som er normalt? Hva mener dere kunne forbedres i den forstand? Pistolen, forstår heller ikke hvorfor den har uendelig, og har ikke tenkt å forsvare noe jeg selv syns er latterlig.

Blindfire, som en gameplay egenskap ser jeg nytten i det, men når den både er urealistisk (mener noen nevnte det) og unyttig så forstår ikke hvorfor de gadd å implementere det.

Tredjepersonsvinkel i dekning, hadde det vært bedre om dette ble gjort annerledes? F.eks. at man kunne se rommet (personen vet jo hvordan rommet ser ut), men mer som Fog of War fungerer i RTS spill, muligens hvor lyd kan gi en god indikasjon om noen åpnet døra/gikk på glass etc etc? Vil anta problemet deres med dette er at man ser alt for mye uten å stikke hodet ut osv?

Var det noe mer som manglet? Og igjen, rettet mot de som ser ut til å mene dette selvsagt, vær så snill å forklar hvordan xbox/xbox 360/PS1/2/3 osv magisk berørte spillene og gjorde de om til møkk.

Har spilt noen av de tidligere RS spillene ja, men er en stund siden. Hmm, lockdown var det? Og en kompis hadde Black Arrow eller noe slikt? Den forrige som kom ut mener jeg.

Lenke til kommentar
Ammunisjon, mener å si jeg har 9-10-12 magasin på realistic, og det er jo det jeg antar begge går ut ifra skal være realistisk. Er det ikke dette som er normalt? Hva mener dere kunne forbedres i den forstand? Pistolen, forstår heller ikke hvorfor den har uendelig, og har ikke tenkt å forsvare noe jeg selv syns er latterlig

Du har 2 større våpen med 12 magasiner det blir 24 magasiner.

vanlig infanteri har 6 magasiner. SF styrker kan ha opp mot 12, men ikke 24.

Lenke til kommentar

Siste ord:

7542927[/snapback]

Siste ord:

Så va gjør du her?

7543089[/snapback]

Contradicting asshole.

Du syter jo på "Sytingen" min jo. FLink du er.

7543558[/snapback]

Er du her enda? liker du deg her?

Lenke til kommentar

Lockdown var jo et møl, Ghundan. Å si "jeg har spilt de gamle RS-spillene" når du bare har prøvd Lockdown blir helt feil. Lockdown var ti ganger verre enn Vegas, og representerer i det hele tatt ikke gamle Rainbow Six.

Hadde de bare droppet Rainbow merket så skulle jeg tatt det for det det var, men dette er lavmål!

Det er akkurat dette som er problemet. De ødelegger akkurat denne serien. Hadde det kommet ut som en del av en ny serie, ville det nok blitt et ganske bra spill. Men nå er det faktisk RS, og da synes jeg nesten de burde holde seg LITT tro til de gamle spillene. De har dolka oss i ryggen, synes jeg. Folk som ikke har spilt, og elsket de gamle RS-spillene vil aldri forstå det.

Det blir det samme som om Final Fantasy plutselig skulle bli et bilspill. FF-fansen ville bare blitt fra seg, mens bilspill-fans ville kanskje elsket det, og gitt faen i klagingen til FF-fansen.

Ghundan, det er fem sider i denne tråden. Scroll raskt igjennom, og legg merke til noen lister her og der. Der står det manglene som Vegas hadde. Alle disse funksjonene hadde vi i de gamle RS-spillene, og de er borte i Lockdown og Vegas. Vegas er bedre enn Lockdown, men fortsatt langt ifra "godt nok".

Det er ikke visse funskjoner som gjør spillet "dårlig", det er en kombinasjon av utallige endringer og mangler. Ting som allerede var helt på topp i tidligere RS-spill er nå enten helt endret, eller helt borte.

Dette med konsollfisering er et faktum. Spillutviklerne lager et spill for konsollen FØRST, fordi det er lettere å porte et konsollspill til PC enn omvendt. Om det første Rainbow Six skulle portes direkte til Playstation eller Xbox, ville det blitt UMULIG å spille. Du ville ikke kommet forbi ett eneste brett. Man må bare ha mus og tastatur for å klare det.

DERFOR, når Vegas kommer, gir de det først ut på konsoll, sånn at alt er gjort best der (og da blir spillet selvsagt enklere, sånn at det ikke skal være vanskelig å ta ut fiender med en gamepad), og så sender de spillet til porting for PC'en, uten å bry seg om hva folk synes der.

DET er problemet med konsollfisering.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
og det er ikke bare 2-3 nordmen som mener dette, er tusenvis av R6 veteraner som gråter og styter like mye som oss

7543832[/snapback]

Man kan si, selv om jeg ikke har prøvd det, at jeg sitter også og syter over spill som sies å være realistiske men som alikvel ikke er det i det hele tatt.

Lenke til kommentar
og det er ikke bare 2-3 nordmen som mener dette, er tusenvis av R6 veteraner som gråter og styter like mye som oss

7543832[/snapback]

Man kan si, selv om jeg ikke har prøvd det, at jeg sitter også og syter over spill som sies å være realistiske men som alikvel ikke er det i det hele tatt.

7543900[/snapback]

Igjen, et spill som er semi-realistisk er ikke noe spesielt problem. Vegas har aldri utgitt seg for å være noen mil-sim à la OFP og ArmA. Problemet er bare at det er et spill i denne RS-serien, og da stilles det visse forventninger og krav. Ingen forventer da at en ny Matrix-film skal handle om barbiedukker.

Lenke til kommentar

R6 Veteraner ? Altså gamle Rainbow Six spillene er utdaterte og ferdige. Skulle vi løpt rundt med ett jævla stort crosshair i skjermen ? Eller hva med raven shield som oppfører seg som CS ? Nei takk !

R6: Vegas er det første fps spillet for det litt mer voksne publikum. Det er ikke bare å skyte villt da kulene faktisk er livsfarlig i spillet her, man må ta cover og kommunisere med vennene dine for å overleve. Beste onlinespillet jeg har prøvd, svære maps som er superdetaljert. Kan ikke få roset dette spillet nok.

Dere veteraner kan ha de gamle råtne spillene for dere selv, dette er neste generasjon FPS så grin i en annen tråd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
R6 Veteraner ? Altså gamle Rainbow Six spillene er utdaterte og ferdige. Skulle vi løpt rundt med ett jævla stort crosshair i skjermen ? Eller hva med raven shield som oppfører seg som CS ? Nei takk !

R6: Vegas er det første fps spillet for det litt mer voksne publikum. Det er ikke bare å skyte villt da kulene faktisk er livsfarlig i spillet her, man må ta cover og kommunisere med vennene dine for å overleve. Beste onlinespillet jeg har prøvd, svære maps som er superdetaljert. Kan ikke få roset dette spillet nok.

Dere veteraner kan ha de gamle råtne spillene for dere selv, dette er neste generasjon FPS så grin i en annen tråd.

7544186[/snapback]

Tja, når man prater om RS serien så er Vegas et skudd i tåken. Det hadde vært fint om det ikke hadde hatt RS i navnet. Men siden det har det...

Lenke til kommentar

7544186[/snapback]

haha, for en som har prøvd ofp eller arma er det uhyre festlig at noen tror vegas er høyden av voksene skyte spille

Lenke til kommentar

7544186[/snapback]

Du er sannelig bra dum du. I alle tråder du skriver, så klarer du å få folk på nakken.

EDIT: Jeg mener ikke at du er dum dum, men det sitatet der skrev du bare for å provosere. Det var totalt meningsløst.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

7544186[/snapback]

Nå er det faktisk deres tråd opprettet for denne grininga da... så det er vel nettopp her de skal spy ut sin eder og galle... Det er heller vi som liker spillet som ikke har så mye her å gjøre...

Men jeg er enig i at spillet har hatt framskritt... ikke alle liker framskritt/endringer..

Hadde det vært noe som helst likt Rogue Spear, så hadde jeg ikke giddet spille det... Der var det alt for mye planlegging... Jeg runda det også og det var greit i sin tid...

Men å påstå at de R6 serien står for realisme? Den er drøy... taktikk, ja...men ikke realisme.

Jeg vil påstå at å kunne hoppe fra person til person er mer urealistisk enn 3D view og muligheten til å kaste bort ammo....

Jeg synes 3d-view'en var skikkelig kul jeg... og du MÅ tenke taktisk...men som tidligere nevnt... muligheten til å utstyre folka med våpen/equipment burde fortsatt vært mulig... og mag.kapasiteten kunne nok vært noe mindre... spesielt med tanke på at det flyter med våpen rundt omkring...

Uendelig med kuler til gønneren... ikke lagt merke til... bruker den ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...