Gå til innhold

hva har Vegas me rainbow 6 å gjøre?

Anbefalte innlegg

Slutt å be hverandre holde kjeft. Å hisse seg opp hjelper ingen. Alle har faktisk rett på sine egne meninger...

Det finnes veldig mange hurtige, actionfylte skytespill, men heller få rolige og avbalnserte taktiske skytespill. Er det da så rart at folk reagerer når Rainbow Six går bort fra det som gjorde dem unike og skilte dem fra hopen av generiske skytespill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ler litt over at folk mener Vegas er realistisk. Prøv deg på R6 & Rogue Spear gutten min. Og du kaller Vegas for en First Person Shooter? Åja, hvorfor går du i THIRD PERSON VIEW nårru er bak en gjenstand da? Da er det ikke mye FPS...

Uansett, var med på en slik "R6 feedback council" der vi samlet på feedback fra fansen og Ubisoft stilte oss div. gameplay spm angående Vegas(før den kom ut).

De hørte ikke på en dritt av hva vi meldte videre.

Ubisoft tenker bare penger, noe som går utover kvaliteten på spillene deres. 1år har gått siden GRAW, nå kommer 2'ern. Merk at de kaller det GRAW2, ikke GR4. De går BORT i fra den originale serien og skaper noe nytt ettersom det er mer mainstream, som igjen betyr mer peng.

R6 er død for min del framover. Helt siden Lockdown visste jeg at den gode gamle R6 ville aldri komme tilbake. Men jeg fortivler ikke helt, ingen som stopper oss å kjøre opp R6+, Rogue Spear++ & RvS.

Ikke faen om ubisoft rapper penga mine. De hakke gitt ut en demo for PC versjonen engang, noe de gjorde med Lockdown som frastøtte folk fra å kjøpe den.

De ignorer R6 PC communitien i tillegg, kommuniserer bare med console folka og gir faen i PC folka, de som skapte hele R6. Helt respektløs behandling syns jeg.

Ubisoft melker R6 navnet for all den er verdt. Jeg anbefaler ingen som elsket de gamle å falle i fella å kjøpe Vegas. Jo mer Ubisoft tenker penger jo mer blir R6 mainstream, jo mer blir sjelen til R6 borte.

RIP R6.

Lenke til kommentar

Først vil jeg si at både GRAW og R6:Vegas (360 versjonene) er gode spill i mine øyne. Bra multiplayer og rimelig underholdende singleplayer.

Men som trådstarter sier, Vegas har ingenting med R6 å gjøre hvis vi sammenlikner det med orginalen. Det er mer realistisk enn Gears of War, men det er et action spill først og fremst med noen små taktiske elementer som egentlig ikke har noen stor innvirkning på spillopplevelsen. I tillegg vil jeg gjerne komme med et hjertesukk, historien og handlingen i både GRAW og R6:Vegas er jo helt patetisk! Jeg klarer rett og slett ikke å ta disse spillene alvorlig når de prøver å virke realistiske og handlingen er som tatt ut av en dårlig B film. Stort sett bare tull. Nå har ikke jeg spillt R6 siden det første på pc, så jeg vet ikke hvordan det er med de andre, men det første hadde hvertfall en engasjerende historie. Er vel kanskje fordi det var basert på Tom Clancys roman, som forøvrig er veldig spennende. Litt trist at det er kun i navnet man finner noen elementer av Tom Clancy i spill som GRAW og R6:Vegas.

Lenke til kommentar
folk sa at dette var et passe bra "realistisk" spill så jeg kjøpe det.

Men dette er jo enda mindre R6 enn det Lockdown var.

Her løper man rundt med 2 større våpen pluss pistol. folka tåler nå opp mot 4 skudd. spillet føles ut som en blanding av GRAW og Splinter Cell.

våpen modelene er noe av det styggeste jeg har sett på LENGE, og hele den tingen med å dukke bak saker og skyte blint er noe av det teitste jeg har sett på et spill som liksom skulle være realistisk.

7535514[/snapback]

Hvis du har så sinnsykt lyst på realisme. Verv deg i telemarksbataljonen, pass på at du kommer til Aghanistan og hold kjeft.

7541605[/snapback]

Jeg sier det, til tross for at je sannsynligvis får en warning (du kommer vel til å sladre på meg også).

Det er du som kan "holde kjeft". Jeg får et sterkt inntrykk av at du er et latterlig individ slik du oppfører deg nå. Hva handler denne tråden om? Den handler om Vegas sin relevans til RS-serien, og ikke spills generelle relevans til realiteten, eller menneskers relevans til krig. Det er faktisk du som bør holde kjeft, skjerpe deg, eller bare kom deg ut herifra. Valget er ditt, men du bør velge kjapt.

Lenke til kommentar
folk sa at dette var et passe bra "realistisk" spill så jeg kjøpe det.

Men dette er jo enda mindre R6 enn det Lockdown var.

Her løper man rundt med 2 større våpen pluss pistol. folka tåler nå opp mot 4 skudd. spillet føles ut som en blanding av GRAW og Splinter Cell.

våpen modelene er noe av det styggeste jeg har sett på LENGE, og hele den tingen med å dukke bak saker og skyte blint er noe av det teitste jeg har sett på et spill som liksom skulle være realistisk.

7535514[/snapback]

Hvis du har så sinnsykt lyst på realisme. Verv deg i telemarksbataljonen, pass på at du kommer til Aghanistan og hold kjeft.

7541605[/snapback]

så de som ønsker et realistisk bilspill, skal komme seg opp fra stolen og bruke 120 milioner kroner så de kan kjøre Formel 1.

eller de som vil ha et realistisk OL spill, komme seg i topp form og trene 100 timer i uka i 8 år for å kunne gå 5mila under OL

Lenke til kommentar

Ok, først og fremst, greit nok at dere vil at R6 serien skal være statisk når det kommer til gameplay og bare forbedre grafikk, men at dere krever slik syk realisme er latterlig. Har dere tenkt på at det kommer til å være ufattelig få som gidder å kjøpe spillet hvis det skal være så realistisk? Faktum er at du må ha deg en marinejegerutdanning (skal forresten stille til opptak til marinejeger i juli jeg) hvis du i det hele å det store har tenkt å gjennomføre ett spill som er så realistisk som du beskriver...

Oh, btw: En ting er også det at jeg tviler på at Ubisoft har mindre peiling på spilllaging enn det du har, rett og slett tror jeg dem bryr seg minst om hva du synes om spillet.

Lenke til kommentar
Ok, først og fremst, greit nok at dere vil at R6 serien skal være statisk når det kommer til gameplay og bare forbedre grafikk, men at dere krever slik syk realisme er latterlig. Har dere tenkt på at det kommer til å være ufattelig få som gidder å kjøpe spillet hvis det skal være så realistisk? Faktum er at du må ha deg en marinejegerutdanning (skal forresten stille til opptak til marinejeger i juli jeg) hvis du i det hele å det store har tenkt å gjennomføre ett spill som er så realistisk som du beskriver...

Oh, btw: En ting er også det at jeg tviler på at Ubisoft har mindre peiling på spilllaging enn det du har, rett og slett tror jeg dem bryr seg minst om hva du synes om spillet.

7542744[/snapback]

Er nok bare snakk om å holde seg til den type spill som de før har laget. For et spill som Vegas har vi NOK av. Har du spilt det tidligere Rainbow spilla? Det er vel mulig å lage et spill som holder seg mer likt Raven Shield og det andre gode spilla som har fått Rainbow navnet og likevel ikke være komplett umulig og spille fordi det er så realistisk!

Lenke til kommentar

7542744[/snapback]

Det han beskriver er vel tidligere R6 spill, og det er faktisk en del som liker den sjangeren og realismen. Trenger da vel ikke være marinejeger for å like sånt, like lite som at man trenger å være Petter Solberg for å spille rally spill, så det var en litt tåpelig kommentar. At folk er frustrert over at R6 serien har gått bort ifra dette skjønner jeg godt, samtidig skjønner jeg hvorfor de vil gjøre serien mer tilgjengelig for "casual gamers". Ubisoft bryr seg selvfølgelig om hva folk synes om spillet, men de har tydeligvis valgt å fokusere på en større gruppe enn de som er fans av den orginale serien.

Lenke til kommentar

Dette er Tragisk, på sitt beste.

Synes folk er patetisk, at dere har lyst på et Realistisk skytespill er greit, men hvis R6:Vegas ikke fullfører kravene deres, så ikke spill eller kjøp det da!

å sitte på forumet å syte, hjelper ingenting.

Hvis du ikke liker hva folk har gjort med R6 med årene, så synd for deg, tror de driter litt i hva et par Nordmenn på et forum klager over.

Har du lyst på en Realistisk "Simulator" Gå å spill "WWIIONLINE", tenker meg fullfører kravene deres.

Siste ord:

Slutt å klag på spillene dere ikke liker! det er en enkel løsning på problemet,

Ikke spille spillene dere ikke liker! tenker meg at det er bedre enn å "sløse" pengene på et spille som dere synes er ræva bare for å sitte og syte, klage, og mase på Forumet. :mad::mad:

Lenke til kommentar

Synes folk er patetisk, at dere har lyst på et Realistisk skytespill er greit, men hvis R6:Vegas ikke fullfører kravene deres, så ikke spill eller kjøp det da!

Hvis du ikke liker hva folk har gjort med R6 med årene, så synd for deg, tror de driter litt i hva et par Nordmenn på et forum klager over.

Har du lyst på en Realistisk "Simulator" Gå å spill "WWIIONLINE", tenker meg fullfører kravene deres.

Siste ord:

Ikke spille spillene dere ikke liker! tenker meg at det er bedre enn å "sløse" pengene på et spille som dere synes er ræva bare for å sitte og syte, klage, og mase på Forumet. :mad:  :mad:

7542927[/snapback]

WWIIOnline er ikke realistisk. Hilsen en som har spilt WWIIO siden release.

Lenke til kommentar

Siste ord:

Ikke spille spillene dere ikke liker! tenker meg at det er bedre enn å "sløse" pengene på et spille som dere synes er ræva bare for å sitte og syte, klage, og mase på Forumet. :mad:  :mad:

7542927[/snapback]

Man har Arma og ofp. samt red orcestra som regnes som realistiske, men det er alt for få av dem, og derfor er det veldig kjipt at de har har ødelagt en av de få andre realistiske spillene der ute

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...