Gå til innhold

hva har Vegas me rainbow 6 å gjøre?


Anbefalte innlegg

Jeg råder folk til å prøve ut Rainbow Six 3 (Raven Shield). Det er hele tre år gammelt, men grafikken er fortsatt kjempefin (kjører på Unreal2-motoren, så det har fortsatt veldig fin grafikk og fysikk). Du får kjøpt Gold-pakken (som inneholder spillet, patchene som hadde kommet ut da, og utvidelsespakken; Athena Sword) for en hundrings overalt. Dessuten finnes det en gratis-expansion på nett (som introduserer en ny kampanje, flere våpen, og flere brett), og en del patcher som gjør spillet bedre, og legger til nye våpen og oppdrag. I tillegg til alt dette, finnes det et tonn med custom-maps (både COOP og de vanligere modusene) og andre små-mods som legger til våpen, skuldermerker, osv.

 

Spillet er gammelt, men selv grafikkhorer kan ikke klage på spillet. Det ser fortsatt veldig pent ut. Rent gameplay-messig er det også knallbra, og virkelig artig å spille med kompiser i COOP, i tillegg til de gode singleplayer-kampanjene.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke så veldig vanskelig å dø i SP at det gjør noe da.. ;) Realistisk altså.. Hjelper ikke med Rambo der hvertfall..

 

Synes singelplayeren er helt grei, NEI det er ikke realistisk, men jeg synes det er ganske morsomt for det.. Det er først og fremst multiplayeren jeg synes er artig! Liker spesielt coop, og har spilt gjennom story mode der både 1 og 2 ganger sammen med faste folk. Sharpshooter og greier er også artig, men jeg blir så sinnsykt eid noen ganger at det nesten er morsomt i seg selv.. Nå skal det også sies at jeg har på det 360 da, men er vel ikke noe særlig forksjell..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Jeg råder folk til å prøve ut Rainbow Six 3 (Raven Shield). Det er hele tre år gammelt, men grafikken er fortsatt kjempefin (kjører på Unreal2-motoren, så det har fortsatt veldig fin grafikk og fysikk). Du får kjøpt Gold-pakken (som inneholder spillet, patchene som hadde kommet ut da, og utvidelsespakken; Athena Sword) for en hundrings overalt. Dessuten finnes det en gratis-expansion på nett (som introduserer en ny kampanje, flere våpen, og flere brett), og en del patcher som gjør spillet bedre, og legger til nye våpen og oppdrag. I tillegg til alt dette, finnes det et tonn med custom-maps (både COOP og de vanligere modusene) og andre små-mods som legger til våpen, skuldermerker, osv.

 

Spillet er gammelt, men selv grafikkhorer kan ikke klage på spillet. Det ser fortsatt veldig pent ut. Rent gameplay-messig er det også knallbra, og virkelig artig å spille med kompiser i COOP, i tillegg til de gode singleplayer-kampanjene.

7536600[/snapback]

 

Spillet er bra, men fremdeles bare det 3ie beste, både R6 og rogue spear var bedre, det ser spesielt Ai som trakk ned mye i Raven Shield.

Lenke til kommentar

Personlig synes nå jeg Raven Shield er bedre. Rogue Spear er på en måte bedre, men det har rustet litt med tidens tann. Raven Shield er mye mer "tidløst", synes jeg. Spesielt teknisk.

 

Forresten, et annet punkt jeg nettopp kom på angående hva et RS-spill MÅ ha:

 

-Man skal kunne åpne dører GRADVIS!

 

Dette var genialt med Raven Shield. Bruk mushjulet for å åpne døren litt, lempe inn en granat, og smelle døren igjen. Effektivt og trygt.

Lenke til kommentar
Hr. Jenssen prøv å skaff The Regiment, det ga meg en god følelse av realsime, men sliter litt med at det virker billig, de hadde ikke så mye budsjett virker det som.

 

det er god vansklig også, har fremdeles bare greid 2 av brettene

7536829[/snapback]

 

Genialt spill, nærmeste jeg har kommet Sibo-øvelsene i forsvaret :thumbup:

 

Men som sagt virker det til tider litt billig, men den geniale "intruktøren" gjør opp for det (er det irsk eller skotsk han snakker, husker ikke).

Ellers en del små mangler og sånt, men artig spill. Kommer ikke i nærheten av raven shield/rogue spear, men...

Lenke til kommentar

Kødder du eller ? Du synes Cover systemet er teit ? Altså hallo ! Hvor teit er det ikke å gjømme seg bak en våpenmodell i hele spillet, og ikke ha mulighet til å klatre og være interaktiv med omgivelsene ?

 

Rainbow Six: Vegas redefinerer FPS sjangeren og min bønn er at samtlige FPS spill kjører på dette systemet framover. Jeg har ALDRI NOENSINNE opplevd ett råere og mer realistisk skytespill før. Her føler man virkelig at kulene er ekstremt dødelige.

 

Ja borte er taktiske preget til Rainbow Six men det var utdatert til å begynne med. Dette her er MYE mer intenst men gud kor morro det er. Spillet her er det beste jeg noensinne har prøvd.

Gameplayet her er glatt det beste noensinne i ett spill. Det er som ett realistisk CS møter en bra utgave av Splinter Cell og Metal Gear.

 

Leveldesign er superb, lyd er superb og online så er det dritrått ! Store maps man kan boltre seg på og noe av de beste coop funksjonene noensinne. Animasjonene ser realistisk ut og måten coversystemet er på er rett og slett orgasmiskt.

 

Grafikken er også noe av det beste på PC akkurat nå. Problemet med folk som synes det er dårlig, dere har altfor dårlig hardware. Vegas vil enten gi deg superb grafikk eller ikke. Det er ingen Low,Med,High setting i spillet da det er en port fra Xbox360. Du burde ha minst 7800GT for å kjøre spillet noenlunde akseptabelt.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Kødder du eller ? Du synes Cover systemet er teit ? Altså hallo ! Hvor teit er det ikke å gjømme seg bak en våpenmodell i hele spillet, og ikke ha mulighet til å klatre og være interaktiv med omgivelsene ?

 

Rainbow Six: Vegas redefinerer FPS sjangeren og min bønn er at samtlige FPS spill kjører på dette systemet framover. Jeg har ALDRI NOENSINNE opplevd ett råere og mer realistisk skytespill før. Her føler man virkelig at kulene er ekstremt dødelige.

 

Ja borte er taktiske preget til Rainbow Six men det var utdatert til å begynne med. Dette her er MYE mer intenst men gud kor morro det er. Spillet her er det beste jeg noensinne har prøvd.

Gameplayet her er glatt det beste noensinne i ett spill. Det er som ett realistisk CS møter en bra utgave av Splinter Cell og Metal Gear.

 

Leveldesign er superb, lyd er superb og online så er det dritrått ! Store maps man kan boltre seg på og noe av de beste coop funksjonene noensinne. Animasjonene ser realistisk ut og måten coversystemet er på er rett og slett orgasmiskt.

 

Grafikken er også noe av det beste på PC akkurat nå. Problemet med folk som synes det er dårlig, dere har altfor dårlig hardware. Vegas vil enten gi deg superb grafikk eller ikke. Det er ingen Low,Med,High setting i spillet da det er en port fra Xbox360. Du burde ha minst 7800GT for å kjøre spillet noenlunde akseptabelt.

7537025[/snapback]

 

Kjører det knapt på low, 1280*1024 med x1800xt... Skal ikke være sånn :thumbdown:

 

Edit: Spillet er artig, men har ikke _noe_ med Rainbow å gjøre...

Endret av blackninja
Lenke til kommentar

Saklig. Spillet kjører på PhysX motoren og du ser at kulene gjør virkelig skade når du skyter mot objekter og personer. Skademodellen generellt er veldig bra, kun ett dødelig skudd trengs noe som gjør at du er pissredd både i singleplayer og når du spiller online. Det er ingen Rambo folk her og du må tenke litt taktisk.

 

Måten du kan bruke coversystemet og skyte og være interaktiv samtidig er bare genialt.

Lenke til kommentar
Grafikken er også noe av det beste på PC akkurat nå. Problemet med folk som synes det er dårlig, dere har altfor dårlig hardware. Vegas vil enten gi deg superb grafikk eller ikke. Det er ingen Low,Med,High setting i spillet da det er en port fra Xbox360. Du burde ha minst 7800GT for å kjøre spillet noenlunde akseptabelt.

7537025[/snapback]

 

Enig i mye her... unntatt det med grafikken. Jeg har temmelig god hardware og kjører høyt, men er ikke akkurat imponert av grafikken. Grei nok liksom, thats it... men det gjør ikke så mye...

 

Det er mye taktikk i spillet, å dø er lettere enn på noen andre spill dersom du ikke tar det litt slow.

Kuler tåler fi ikke mye av... da bør du i tilfelle trene litt på aim. Jeg bruker som regel maks 2 kuler.

 

Har spilt alle R6 spillene og dette er definitivt det beste. Mer story, mindre dall...

Og ja... står du med ryggen til et hjørne så ser du ikke like bra som du faktisk gjør i spillet, men det lar seg greit gjøre å få overblikk uten å eksponere seg mye.

Minner bare om at det første R6 spillet kunne du glatt spille alt i 3.person også...

 

Realisme får du uansett ikke før de lager en USB vest m/hjelm som har mange spikerpistoler som sender en spiker e.l. gjennom deg hvis du blir truffet... eller verver deg. Hører de søker etter folk til Afghanistan.

 

Spillet er det beste FPS spillet på lenge. Singleplayer er utrolig bra og multiplayeren er utrolig bra... nyvinnende og gøy.

 

To ting som trekker ned for min del egentlig...

1. Multiplayerdelen har en uvane med å slokke spillet og gå rett til desktop dersom jeg det er litt mange servere tilgjengelig... tror jeg er grunnen i hvertfall...

 

2.Grafikken er nok mer krevende enn det den har belegg for å være. Men den er lettere å dra og fungerer bedre enn lockdown.

 

Terningkast 10/12 :thumbup:

 

Er du usikker på om du skal investere i et FPS spill (Fear, Delta Force, Medal of Honor, etc.) eller det nye Splinter Cell - Double Agent?

 

Kjøp Rainbow Six - Vegas :w00t:

Kongespill...

Lenke til kommentar

 

 

Spillet er det beste FPS spillet på lenge. Singleplayer er utrolig bra og multiplayeren er utrolig bra... nyvinnende og gøy.

 

 

7537165[/snapback]

 

nyvinnende det er jo helt likt som GRAW, samme grafikk, samme våpen, samme våpen følelse, du begynner til og med i Mexico som du gjør i GRAW.

 

første brett var som å spille graw. helt likt.

Lenke til kommentar
Saklig. Spillet kjører på PhysX motoren og du ser at kulene gjør virkelig skade når du skyter mot objekter og personer. Skademodellen generellt er veldig bra, kun ett dødelig skudd trengs noe som gjør at du er pissredd både i singleplayer og når du spiller online. Det er ingen Rambo folk her og du må tenke litt taktisk.

 

Måten du kan bruke coversystemet og skyte og være interaktiv samtidig er bare genialt.

7537155[/snapback]

 

Tenke taktisk? "Hold inne venstre museknapp" er den ENESTE "taktiske" tenkingen du må foreta deg. Du ser en vegg, klynger deg inntil, og skviser på avtrekkeren for å drepe folka på den andre siden.

 

Ja, det jeg sa VAR saklig. At du sier at spillet er det mest realistiske spillet du har spilt... vel, enten så har du ikke spilt så mange spill (omtrent ingen, egentlig), eller så har du bare veldig dårlig hukommelse.

Jeg kan nevne en god del spill hvor du tåler kun ett skudd, og hvor du ikke kan dukke bak dekning og vente noen sekunder, så gror sårene tilbake à la Wolverine.

 

Altså, ja, spillet er ikke så dårlig. Jeg liker spill som Vegas, Gears of War, og andre "liksom-realistiske", "liksom-taktiske" skytespill - men ikke når de hører til Rainbow Six-serien! Rainbow Six kan HOLDE SEG SLIK DET VAR, så kan andre spillutviklere ta seg av jobben med å lage spill à la GoW!!

Lenke til kommentar
Har ikke spilt GRAW, og jeg synes Vegas er et utrolig kult spill. Grafikken er helt utrolig, og jeg finner det hele svært realistisk på alle måter. Dette skal spilles mer av :)

7537545[/snapback]

 

kjøp deg graw, helt likt, bare det var først. hvis det ikke hadde ståt rainbow 6 las vegas når jeg instalerte spillet ville jeg tror det var GRAW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...