DementedAlbino Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg sliter med at minnekortet ikke vil virke i min PS2. Den klarer ikke å formatere kortet, og heller ikke å lagre på det når det står i slot 1. Om jeg bytter over til slot 2 ser det ut til å gå bedre, men da får jeg ikke noen mulighet i spillene til å lagre da den bare spør etter minnekort i slot 1. Noen som har noen tips her? Har testet med flere forskjellige kort nå, og er samme problemet på dem alle. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Har du ikke fått lagret noe på det?? tipper det er ett max memory kort?? funker det med orginalt sony 8mb kort? Mulig noe har forskøvet seg i mc porten, kanskje kortet ikke for god nok kontakt? Jeg har problemer med mitt max memory kort, får bare brukt halvparten, så feiler lagring, så lite vits med 32mb når jeg bare får brukt ca 16mb... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Trodde max kortene var de som skulle være bra, i tillegg til de orginale fra sony. Noen få ganger lagrer den faktisk på minnekortet, for så å ikke klare å lagre i det hele tatt bare få minutter senere. Det som er så rart er at når jeg tar kortet inn i port 2 så får jeg full oversikt over hva som er på kortet, mens i port 1 får jeg bare at det er korupt data som er lagret på kortet. Så slik jeg ser det virker det som at det er port 1 som kan være ødelagt, og ikke kortene som er blitt testet. Skal få prøvd ut med et orginalt sony kort, se om der blir noen forskjell da. Men hvordan kan jeg velge at spillene skal benytte seg av kortet i port 2 framfor port 1? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Er det slik at når minnekort 1 er fullt vil minnekort 2 benyttes, eller er der ingen mulighet for velge hvilket av minnekortene som skal brukes? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Da har jeg fått testet med originalt kort, og viser seg at det er disse Max kortene som ikke er helt kompatibel med ps2. Blir vel å levere inn max kortene i morgen for å bytte til et originalt til, så har jeg hvertfall litt plass til rådighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå