Chalciporuspiperatus Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Hei! Skal kjøpe meg ett sett med nye høyttalere (helst 2.1) og jeg trenger anbefalninger. Jeg er veldig glad i bass, men ikke så mye bass at lyden blir 'uskarp'. Kjøper enten på datakjeden eller mamoz, i en prisklasse på rundt 1k. Kan strekke meg til 1,5 om det trengs. Takker for alle svar! (www.datakjeden.no / www.mamoz.no) Edit: Mulig jeg kan bøye meg for et headsett med skikkelig bass, men det må ha mic isåfall. Ser mest etter personlige erfaringer. Takk Endret 19. desember 2006 av zeeq Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Kikka litt på datakjedens hjememsider, og etter det jeg ser så er vel det beste settet innefor det du klarer å strekke deg Logitech Z-2300. Evt. så skal JBL Creature ha god bass, men personlig mener jeg at lyden fra så små fronthøyttalere ikke er like fyldig og god som større. Creative I-Trigue L3800 IR ser litt bedre ut enn JBL sine, men de har også sånne små elementer. Det beste du kan gjøre er å ta en tur opp på Elkjøp eller Expert og be de om å sette litt lyd på de utstilte høyttalerene, så hører du fort hva du vil ha. De pleier å være veldig behjelpelige med sånt nå i juletida. EDIT: fikk ikke linken til å funke, så du får søke selv. Endret 19. desember 2006 av Bluum Lenke til kommentar
Mott Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har Lofitech Z-2300 og er veldig fornøyd med settet. Bassen er det store plusset på dette settet. Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Meget godt fornøyd med Logitech Z-2300. Meget bra anlegg til rundt 1200 kr. Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Eneste jeg kan si negativt (kanskje positivt) om Logitech Z-2300 er at nå har jeg for 10min siden akkurat hatt naboen på døra (bor i blokk) og hu sa at jeg måtte dempe bassen på anlegget mitt eller så ringte hu politiet. Jeg kan ikke gjøre noe annet enn å ta dette positivt Dette anlegget er også THX godtkjent så skaff deg et THX godkjent lydkort for å få best mulig opplevelse også. Jeg har Creative X-FI lydkort (THX godkjent) og må si det blir klar lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå