Gå til innhold

Innkjøp av nytt høyttaler sett

Anbefalte innlegg

Hei! Skal kjøpe meg ett sett med nye høyttalere (helst 2.1) og jeg trenger anbefalninger. Jeg er veldig glad i bass, men ikke så mye bass at lyden blir 'uskarp'. Kjøper enten på datakjeden eller mamoz, i en prisklasse på rundt 1k. Kan strekke meg til 1,5 om det trengs. Takker for alle svar! :D

(www.datakjeden.no / www.mamoz.no)

Edit: Mulig jeg kan bøye meg for et headsett med skikkelig bass, men det må ha mic isåfall. Ser mest etter personlige erfaringer. Takk :D

Endret av zeeq
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kikka litt på datakjedens hjememsider, og etter det jeg ser så er vel det beste settet innefor det du klarer å strekke deg Logitech Z-2300.

Evt. så skal JBL Creature ha god bass, men personlig mener jeg at lyden fra så små fronthøyttalere ikke er like fyldig og god som større.

Creative I-Trigue L3800 IR ser litt bedre ut enn JBL sine, men de har også sånne små elementer.

Det beste du kan gjøre er å ta en tur opp på Elkjøp eller Expert og be de om å sette litt lyd på de utstilte høyttalerene, så hører du fort hva du vil ha. De pleier å være veldig behjelpelige med sånt nå i juletida.

EDIT: fikk ikke linken til å funke, så du får søke selv.

Endret av Bluum
Lenke til kommentar

Eneste jeg kan si negativt (kanskje positivt) om Logitech Z-2300 er at nå har jeg for 10min siden akkurat hatt naboen på døra (bor i blokk) og hu sa at jeg måtte dempe bassen på anlegget mitt eller så ringte hu politiet.

Jeg kan ikke gjøre noe annet enn å ta dette positivt :)

Dette anlegget er også THX godtkjent så skaff deg et THX godkjent lydkort for å få best mulig opplevelse også. Jeg har Creative X-FI lydkort (THX godkjent) og må si det blir klar lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...