ketle Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Hei Har trøbbel her. Når jeg prøver å starte XP så kommer jeg helt til logon screen. Det vil si at den kommer ikke opp. Istedet blir skjermen svart og bare musepekeren vises. Jeg får da feilmeldingen om at msvcp60.dll ikke finnes! Hva gjør jeg? Endret 19. desember 2006 av ketle Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Tja, du kan enten 1 laste den ned fra nettet og installere den på maskinen din. Har sjekket, og den ligger både her og der på nettet for nedlasting. Eller 2, prøvd å starte windows i sikkerhetsmodus, finne programmet som trenger msvcp60.dll og avinstaller / eller hindre det i å starte når windows starter. Det letteste er helt sikkert nr 1. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
ketle Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Takker for svar. Fant filen på nettet, men hvor skal jeg installere den? Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei, den skal ligge følgende steder : C:\Windows\System32\ og C:\Windows\System32\dllcache Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 hos meg ligger den under c:\windows\system32\ Lenke til kommentar
ketle Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Takker for alle svar! God jul til alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå