aircooled Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hei. Jeg spiller endel SOF2 over nettet, og storkoser meg med det. Men, er det noen som vet om det er kommet noen "juksepatch" til SOF2. En på serveren jeg spilte på i går, var helt umulig å ta knekken på. Han (eller hun?) vant hele tiden i DM. Flere ganger skjøt jeg han med sniper riflen opptil flere ganger, og han overlevde, og jeg vet jeg traff. Han kunne så snu seg, og skyte ett skudd med MP5 og treffe meg på lang avstand. Det var flere som reagerte på dette etterhvert, men han nektet selvsagt. Litt senere spilte vi Elimination og en gang tømte jeg hele magasinet med M4 i han, men han døde ikke. Ett skudd med pistolen hans var nok til at jeg var død som en spekesild. Er det jeg som er naiv? eller er det kommet Aimbot'er og God mod's og gudene vet ikke hva til SOF2 Har ikke noe i mot å bli slått på redelig vis, men juksing ødelegger mye av gleden. Bare se på CS og HL. Folk jukser jo der som gale. Hva er egentlig sjarmen med å vinne da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå