Gå til innhold

Sluttet med WoW og har lagt det for hat-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror ikke alle som har gått lei av spillet, har prøvd å spille på begge sider.. har blitt lei av shaman min på 67 nå.. poengløst å spille mer føles det, uansett om jeg er 3lvls fra 70. så har begynt på nytt nå, på alliance siden:) føles litt mer oppfriskende:)

8196865[/snapback]

Ha det gøy ilag med alle de "nusselige" gnomene :roll:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Har kanskje spilt i halvannet år er ikke sikker, og begynner å bli dritalei av samme repeterende greia hele tiden. Kommende ekspansjenspakken inneholder ikke noe som jeg allerede har gjort i spillet før, utenom noen få ideer som ikke byder til videre oppløftning spillet hadde da jeg først begynte. At alt skal ta så himla laaaang tid betyr bare at Blizzard bare tenker penger, de kan jo alldeles ikke finne på noe nytt som byr på spenning og eventyr. Hvis dette spillet kunne vært litt mer singleplayer modus det vil si at objekter kan innfris innen kortere tid så hadde det vært kjekkere å spille, men slik spillet er så føler jeg Blizzard holder meg for narr og sier no-life i trynet på meg.

7536872[/snapback]

 

hehe, just my point...

Endret av MediaFreak
Lenke til kommentar

Alle old schools er lei av spillet, spørsmålet er hvorfor spiller vi fortsatt :p

 

(Har tenkt på å slutte iallf 10+ ganger, personlig spilt wow i 2 1/2 år nå :O)

 

Men har ikke funnet ett nytt bra spill enda, tenker på å prøve litt hellgate:london når det kommer ut & W:AR/AOC men før det blir det vel wow :o

 

Snart sommer og lite spilling, gleder meg :D

 

 

Btw synd at folk som har henget her i 2+ år stikker :(

Endret av PcT
Lenke til kommentar
Alle old schools er lei av spillet, spørsmålet er hvorfor spiller vi fortsatt :p

 

(Har tenkt på å slutte iallf 10+ ganger, personlig spilt wow i 2 1/2 år nå :O)

 

Men har ikke funnet ett nytt bra spill enda, tenker på å prøve litt hellgate:london når det kommer ut & W:AR/AOC men før det blir det vel wow :o

 

Snart sommer og lite spilling, gleder meg :D

 

 

Btw synd at folk som har henget her i 2+ år stikker :(

8357893[/snapback]

 

 

 

hehe jeg er også old school. har spilt wow siden open beta fasen..er drita lei spillet, orker ikke raide med guildet engang. Logger på fra tid til annen og soser litt rundt, men greier liksom ikke stoppe betalingen av spillet

Endret av Andre88no
Lenke til kommentar
Ble så lei rep.

8198074[/snapback]

Du kommer nok tilbake i løpet av noen måneder, hvis ikke uker. No one really quits.

 

Alle old schools er lei av spillet, spørsmålet er hvorfor spiller vi fortsatt :p

 

(Har tenkt på å slutte iallf 10+ ganger, personlig spilt wow i 2 1/2 år nå :O)

 

Men har ikke funnet ett nytt bra spill enda, tenker på å prøve litt hellgate:london når det kommer ut & W:AR/AOC men før det blir det vel wow :o

 

Snart sommer og lite spilling, gleder meg :D

 

 

Btw synd at folk som har henget her i 2+ år stikker :(

8357893[/snapback]

Jeg har henget her i over 2 år, spillt siden 5 April, 05, altså the second wave.

Kan vel si jeg egentlig er lei det meste, men det er fortsatt gøy bare å spille PvP av og til eller bare drepe av en eller annen grunn :roll:

Lenke til kommentar
hehe jeg er også old school. har spilt wow siden open beta fasen..er drita lei spillet, orker ikke raide med guildet engang. Logger på fra tid til annen og soser litt rundt, men greier liksom ikke stoppe betalingen av spillet

8358037[/snapback]

Hehe.. drømmekunden til Blizzard. Støttemedlem.

:D

Lenke til kommentar
Alle old schools er lei av spillet, spørsmålet er hvorfor spiller vi fortsatt :p

 

(Har tenkt på å slutte iallf 10+ ganger, personlig spilt wow i 2 1/2 år nå :O)

 

Men har ikke funnet ett nytt bra spill enda, tenker på å prøve litt hellgate:london når det kommer ut & W:AR/AOC men før det blir det vel wow :o

 

Snart sommer og lite spilling, gleder meg :D

 

 

Btw synd at folk som har henget her i 2+ år stikker :(

8357893[/snapback]

 

Hehe samme, men tenkte å gå tilbake til horde nå :) Kanskje det hjelper hehe.. Egentlig aldri spilt PvP skikkelig, blitt til 1-2 BG i måneden, tatt totalt 5-6 arenagames :o

Lenke til kommentar
Alle old schools er lei av spillet, spørsmålet er hvorfor spiller vi fortsatt :p

 

(Har tenkt på å slutte iallf 10+ ganger, personlig spilt wow i 2 1/2 år nå :O)

 

Men har ikke funnet ett nytt bra spill enda, tenker på å prøve litt hellgate:london når det kommer ut & W:AR/AOC men før det blir det vel wow :o

 

Snart sommer og lite spilling, gleder meg :D

 

 

Btw synd at folk som har henget her i 2+ år stikker :(

8357893[/snapback]

 

 

 

hehe jeg er også old school. har spilt wow siden open beta fasen..er drita lei spillet, orker ikke raide med guildet engang. Logger på fra tid til annen og soser litt rundt, men greier liksom ikke stoppe betalingen av spillet

8358037[/snapback]

 

Vet akkurat hvordan du har det. Har vel spilt i ca 1 1/2 år selv. Raidet hardcore i noen måneder, for så å plutselig bli lei. Lvlet en ny character med tanke på PVP og spilte mye PVP en stund. Gikk lei av det også og lagde meg en healerpriest, men begynner å bli lei allerede rundt lvl 20. Logger nå bare på iblandt for å se hvilke "chattekompiser" som er på.

 

Det er rare greier, men greier heller ikke å ta steget helt ut og stoppe betalingen. Kanskje man ikke tør og tenke over hvor mye tid man har brukt på spillet :!: Men har en følelse av at det er endel som kommer til å hoppe over på AOC når det kommer, og kanskje også LOTR om det blir noe bra..

 

Edit: Forresten..Om en fryser kontoen og stopper betalingen, hvor lenge blir kontoen værende?

Endret av San_Lopez
Lenke til kommentar

Jeg har nå 1-2mnd'ers ferie fra wow men kommer aldri til og legge det får hat ;)

jeg har hatt det gøy med wow =)

 

Det vil være det samme som og si jeg skal trene og så etter jeg har trent et par år skal jeg hate trening 0_o

virker litt rart vis du har spillt noe av egen fri vilje og synes noe er så gøy at du plutselig skal hate det...

 

 

=) kommer sikkert til og slutte en gang jeg også som alle men fram til da skal jeg ha det mye gøy ;) og kommer aldri til og hate wow bare bugsa 0_o haha

Lenke til kommentar

satan i helvete, nå prøver jeg for 4 gangen og slutte. Selv om jeg er i militæret, og det finnes så inn i hampen my død tid. Gjør jeg nå et ærlig forsøk.

 

ALLE SOME SPILLER WOW ER SOSIALE RETARDS UTEN LIV.

 

DERE ROTER VEKK LIVENE DERES. DET FINNES MYE ANNET Å GJØRE.

 

FÅ BARN, FÅ EN BEDRE JOBB. VÆRE UTRO!

 

DERE må bare prøve det !

 

det skal jeg

Lenke til kommentar
satan i helvete, nå prøver jeg for 4 gangen og slutte. Selv om jeg er i militæret, og det finnes så inn i hampen my død tid. Gjør jeg nå et ærlig forsøk.

 

ALLE SOME SPILLER WOW ER SOSIALE RETARDS UTEN LIV.

 

DERE ROTER VEKK LIVENE DERES. DET FINNES MYE ANNET Å GJØRE.

 

FÅ BARN, FÅ EN BEDRE JOBB. VÆRE UTRO!

 

DERE må bare prøve det !

 

det skal jeg

8364495[/snapback]

 

Will do, will do.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...