Darkbuster Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Er du meg? Har en helt lik venn selv. "Blir du med ut i hagen?" "Nei, jeg har vondt i hodet." "Ja, da hjelper det vel med litt frisk luft" "Nei, pappa sier jeg ikke får gå ut" "ok.. men WoW hjelper da ikke mot hodepine?" "Jeg får ikke ikke gå ut"... Ehm.. wtf? Take a hint? Eller er det bare meg? EDIT: Ny side betyr quote. Endret 23. februar 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Jo, skjønner hva du mener. Var ikke helt sånn her det gikk for seg, og det gikk egentlig over mye lengre tid.. men uansett... Han ekke frisk. Edit: Altså, det jeg skrev der var liksom "Sammendrag" av flere ganger.. Går og legger meg.. natta Endret 23. februar 2008 av Gautegutten Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Mest geniale er når dette blir et vanlig svar. Blir du med på by'n? Nei, skal raide. Hvis noen lurer hvem jeg er. Slutta for et år siden med wow fordi det ødela livet mitt. (Også var jeg lei ) Sluttet med alt av spill da fordi jeg ble avhengig. Men har spilt litt på en venns acc i det siste og spiller litt andre spill, men merker at jeg ikke får den samme følelsen lenger i det hele tatt. Altså fått kontroll. Endret 24. februar 2008 av Hidephix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå