Lycantrophe Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Nå skal det også sies at jeg faktisk skal møte noen av disse folkene også da Du och jag, Kulde. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kan jeg ikke spise eller drikke lenger, uten at det er en sykdom? Er jo avhengig av dette. Kilde på at tre av fire blir avhengige. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Uff, nå har det værste skjedd. Har i det siste fått et kraftig sug til og spille wow, det er nesten 1 år siden jeg slutta så syns det er helt merkelig. Hater wow grundig nå men vet ikke om det er det lureste og begynne nå midt i eksamene. Hvor lang tid vil det ca ta og lvle fra lvl 53 til 70 tror dere? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Uff, nå har det værste skjedd. Har i det siste fått et kraftig sug til og spille wow, det er nesten 1 år siden jeg slutta så syns det er helt merkelig. Hater wow grundig nå men vet ikke om det er det lureste og begynne nå midt i eksamene. Hvor lang tid vil det ca ta og lvle fra lvl 53 til 70 tror dere? Haha, Aleksmyy du ble eid. Neida, tar vell ikke så fryktlig lang tid. Vist du satser på å bli 70 veldig fort. Så tar de sikkert bare 2 uker elns. Spørst hvor mye du spiller også. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hmm.. regna med eid kommentarer, faktisk fra akuratt dere og . Men tror kanskje jeg venter med wow enstund til, om jeg spiller en time per dag, hvor lang tid ca da? Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 spiller ikke stort mer selv.. to måneder kanskje.. får jo mye rested bonus da Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Regn ut antatt /played (avhenger av intensitet + innresting) og gang ut med antall dager du trenger med to timer per dag? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Kk, skal på et lan snart, kjøper kanskje gaming card bare for og spille der. Håper bare jeg ikke blir like avhengig som jeg var i 8. Lenke til kommentar
turak Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 jeg har en ganske rar situasjon sjøl jeg ser på wow som et spill som tar livet ditt og reduserer det til noe veldig lite og ubrukelig. samtidig så ser jeg på wow som et av de beste spillene som eksisterer!, supporten er helt sykt, hvordan det er utviklet og på toppen av alt er det bruker venlig. til forskjel fra folk som sitter grinder 28/7, kan jeg faktisk bruke et par timer for og bare explore World of warcraft, finne steder som er nevnt i lore og fulføre quest bare for en story. har lest ut hele wow Lore'n, fulført champion på WC3 og TFT og downa samtlige bosser bare for og følge loren plassere meg mye høyere på wow-nærigkjeden en folk med ''no-life'', spiller for opplevelsen, ikke for og være best. og etter alt dette, jeg hater wow <3 Lenke til kommentar
xTep Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Cancelet accounten i dag, etter 9 måneder med WoW Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 til forskjel fra folk som sitter grinder 28/7, kan jeg faktisk bruke et par timer for og bare explore World of warcraft, finne steder som er nevnt i lore og fulføre quest bare for en story. Når fikk døgnet 28 timer? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Cancelet accounten i dag, etter 9 måneder med WoW Gratulerer Lenke til kommentar
turak Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 til forskjel fra folk som sitter grinder 28/7, kan jeg faktisk bruke et par timer for og bare explore World of warcraft, finne steder som er nevnt i lore og fulføre quest bare for en story. Når fikk døgnet 28 timer? når folk begynnte og spille så mye at det påvirket virkeligheten Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 jeg har en ganske rar situasjon sjøl jeg ser på wow som et spill som tar livet ditt og reduserer det til noe veldig lite og ubrukelig. samtidig så ser jeg på wow som et av de beste spillene som eksisterer!, supporten er helt sykt, hvordan det er utviklet og på toppen av alt er det bruker venlig. Jeg er ikke helt enig, skal jeg bruke en regnværskveld hjemme er det lite som er like koselig som å sitte hjemme og gjøre quests med venner eller kjære. Det koster nesten ingenting heller og er bedre enn å sløve ved TV'en som det kan være lett for noen ganger. Selv har jeg spilt dataspill i 17-18 år og er vel blitt ganske dreven på det etterhvert, enda World of Warcraft er lettfattelig nok til at noen som aldri har rørt et dataspill kan få det til engasjerer det også vi som er mer "avanserte" dataspillere. Et spill som er som skreddersydd å spille med kjæresten for eksempel, det tar ikke en gang et minutt å få all den forståelsen som man trenger for å komme i gang Lenke til kommentar
Rewws Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 er det ikke litt teit og starte en tråd om at jeg har slutta for så og fortsette avhengigheten her ved og diskutere og klamre fast til siste rest av spillet....pussig Lenke til kommentar
turak Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 jeg har en ganske rar situasjon sjøl jeg ser på wow som et spill som tar livet ditt og reduserer det til noe veldig lite og ubrukelig. samtidig så ser jeg på wow som et av de beste spillene som eksisterer!, supporten er helt sykt, hvordan det er utviklet og på toppen av alt er det bruker venlig. Jeg er ikke helt enig, skal jeg bruke en regnværskveld hjemme er det lite som er like koselig som å sitte hjemme og gjøre quests med venner eller kjære. Det koster nesten ingenting heller og er bedre enn å sløve ved TV'en som det kan være lett for noen ganger. Selv har jeg spilt dataspill i 17-18 år og er vel blitt ganske dreven på det etterhvert, enda World of Warcraft er lettfattelig nok til at noen som aldri har rørt et dataspill kan få det til engasjerer det også vi som er mer "avanserte" dataspillere. Et spill som er som skreddersydd å spille med kjæresten for eksempel, det tar ikke en gang et minutt å få all den forståelsen som man trenger for å komme i gang akkurat, sykt bruker venlig, det eneste problemet er at i ditt tilfelle ''kjæresten'' er et totalt drug head wtf, healer, whats that ? wtf, tank, im not in the army ! wtf, dps ? department of person seduction ? omg omg lol rofl zomg rofl haha... er det ikke litt teit og starte en tråd om at jeg har slutta for så og fortsette avhengigheten her ved og diskutere og klamre fast til siste rest av spillet....pussig jeg slutta, men istede for og spille wow leser jeg loren Lenke til kommentar
Felix-Attchar Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Spiller WoW om vinteren og er ute om sommeren. HATER vinteren!!! død,kald, ensfarget og øde, så jeg bruker den til skiturer eller WoW. Håper jeg ikke kommer til å bli en av disse som bare PvPer i lvl 70 med det beste utstyret og ikke tenker på annet enn Søvn, mat, WoW. Har akkurat blitt lvl 50 på en roleplaying server. Det er koselig synes jeg, hungrer ikke etter det beste gearet, PvP marks og honor eller lvling...Bare roleplayer med folk, friend lista mi er BTW nesten helt full. En venn av meg sier hele tida til allt og alle at jeg er hekta på WoW, når han selv sitter HELE tiden på data'n. Han bruker for det meste tiden til JAVA programmer som f.eks Blender og har skaffet to DIGRE bøker på noe sånt som 300 sider (til sammen) om C++. (har forresten overtalt ham til å lage en char på server'n min, hvor han har fått seg en bra stilling in en RP guild. når jeg er hjemme hoss han, er data det eneste som gjelder(untatt spisepauser så klart), Jeg håper han ikke ser denne posten noen gang, men av og till blir jeg drittlei! Det var en gang på sommeren når jeg spurte om vi for en gangs skyld kunne gå ut (dette var før han fikk trampoline), svarte han "jeg liker ikke å være ute i sola" Huden hans er blek og rommet hans har ikke stort annet enn noen hyller (som er helt overfyllt med barndommsgreier som F.eks lego), en seng, skrivebordet...og dataen, som han har bøpt "Betsy". En dag kom en kompis som spiller WoW til meg på skolen og spurte "Hvordan får du til det derre med lekser og WoW?" ...lar smilyene snakke for meg Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Er du meg? Har en helt lik venn selv. "Blir du med ut i hagen?" "Nei, jeg har vondt i hodet." "Ja, da hjelper det vel med litt frisk luft" "Nei, pappa sier jeg ikke får gå ut" "ok.. men WoW hjelper da ikke mot hodepine?" "Jeg får ikke ikke gå ut"... Ehm.. wtf? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Er du meg? Har en helt lik venn selv. "Blir du med ut i hagen?" "Nei, jeg har vondt i hodet." "Ja, da hjelper det vel med litt frisk luft" "Nei, pappa sier jeg ikke får gå ut" "ok.. men WoW hjelper da ikke mot hodepine?" "Jeg får ikke ikke gå ut"... Ehm.. wtf? Si meg når ringer egentlig alarmklokka i hodet til folk? Jeg mener hadde jeg sagt det der til en venn hadde jeg satt meg ned i skam. For da hadde jeg tapt et slag. Med meg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå