CombatPsycho Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Enig i en del av det du sier. Det som er med wow( når det gjelder PvP) så må du bruke masse tid, bare for å ha bra nok utstyr. Er jo sånn det er til dags, de som bruker mest tid på wow, er jo de som eier mest Spiller både CS og WOW selv, og bruker egentlig like mye tid til begge, selv om det har blitt brukt en del tid til wow idet siste, men så lenge jeg ikke kjeder meg, er det da vel greit?^^ Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Seff It's your life , liksom. Men igjen, mange sier jo "OMfg N0Laifer oR HAx!!!1!" til meg , på cs. Men det er jo bare et komplement, at de sier jeg MÅ cheate eller bruke all min tid på dette spillet for å bli best, mens jeg egentlig er rimelig "casual". Ting som det skjer ALDRI på wow, grunnet på wow må du faktisk være nokså "n0laifer" for å ha uber gear, å eie sykt osv Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Men så er jo igrunn wow et PvE spill^^ Er jo det i alle fall jeg spiller for nå, raiding noen få dager i uka, som heller ikke tar så alt for lang tid, og itillegg er spennende. Pvp har jeg gitt opp for lenge siden. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Aleksmyy: Berre lurer litt. Før hadde du "WoW er en sykdom". Kvifor har du fjerna det? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Syking oO Pvp var det jeg spilte for, når jeg først spilte. Sikkert nok grunnet at jeg hadde en PvP avhengi venn, som hele tiden dro meg med på dueller , Premade BG's osv. Så etter jeg ble god, var det fun all the way med spillingen. Men skjønner deg for all del, første MC raidet mitt var utrolig fett, så skjønner at å spille PvE på fult er like moro. Smaken er vel som baken. Var kanskje ikke så frivillig PvP på starten da, mer for å faktisk ha noen å spille med. Uansett for å ikke spore helt av ; Jeg ser ikke helt hvorfor folk hakker ned på andre, kun fordi de spiller WoW. Jeg mener, de som ikke gjør det, som "har et liv", bruker da tiden akkurat like "unyttig" , der de sitter på MSN, Nettby, ser på TV og slike ting. Mens en wow spiller sikkert nok heller ville ha farmet, BG eller raidet.(Eventuelt bare sitte å chatte med folk der?) GaAAaaaAd ;-p Fjortiz kids ftw. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Aleksmyy: Berre lurer litt. Før hadde du "WoW er en sykdom". Kvifor har du fjerna det? Fordi han kanskje har skjønt at det var bare dumt og kalle seg det.. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Aleksmyy: Berre lurer litt. Før hadde du "WoW er en sykdom". Kvifor har du fjerna det? Fordi han kanskje har skjønt at det var bare dumt og kalle seg det.. Ikke det at det er dumt å kalle wow en sykdom. sikkert 3/4 av de som spiller blir avhengi, og da blir det jo som en sykdom. En sykdom man ikke kan noe for, en sykdom som gjør at du har en trang til å spille WoW. Jeg skjønte hvertfall hva han mente med sykdom. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Fikk en følelse av at folkene i denne tråden dømte meg før de leste innleggene mine. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Aleksmyy: Berre lurer litt. Før hadde du "WoW er en sykdom". Kvifor har du fjerna det? Fordi han kanskje har skjønt at det var bare dumt og kalle seg det.. Ikke det at det er dumt å kalle wow en sykdom. sikkert 3/4 av de som spiller blir avhengi, og da blir det jo som en sykdom. En sykdom man ikke kan noe for, en sykdom som gjør at du har en trang til å spille WoW. Jeg skjønte hvertfall hva han mente med sykdom. Jo, det er dumt og kalle WoW en sykdom, for WoW går på selvkontrollen om man blir avhengi eller ikke.. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Som sagt for 2 sider tilbake siden, blizzard har bygd opp til at WoW skal ha ein sterk sosial del. Og det er klart det er lett for folk som ikkje har ein stor sosial gjeng rundt seg i det ekte liv, og bli oppslukt i WoW og det sosiale der. Men er dette WoW sin feil? Eg synts ikkje det. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Seff It's your life , liksom. Men igjen, mange sier jo "OMfg N0Laifer oR HAx!!!1!" til meg , på cs. Men det er jo bare et komplement, at de sier jeg MÅ cheate eller bruke all min tid på dette spillet for å bli best, mens jeg egentlig er rimelig "casual". Ting som det skjer ALDRI på wow, grunnet på wow må du faktisk være nokså "n0laifer" for å ha uber gear, å eie sykt osv Tror du ville blitt overrasket over hvor langt du kan komme ved å spille bare 10 minutter i uken. Tidligere så var det slik du sier, men det har endret seg siden da på grunn av arena-systemet. Om du spiller 3 kamper i uken kan du få mer poeng enn en som spiller 100 kamper i uken, det er ikke lenger bare tiden du legger ned som avgjør hvor langt du kommer. Nå er det vanlig å spille mer enn dette, men det betyr ikke nødvendigvis at du belønnes mer eller "oppnår" mer. Selv spiller jeg minst 10 kamper i uken utenfor vanlig kø-tid (slipper å vente for å starte en kamp). Endret 3. februar 2008 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Et godt tegn på om man er spillegal er (Hentet fra TV serie jeg så en gang om noen Japanesere som startet å spille aktivt for et firma i 10-års alderen); -Drømmer om spillet -Snakker om spillet i det virkelige liv -Unngår skole/trening osv for å spille ++ Mulig noen er uenig, men dette er bare hentet fra det som gikk på TV en tid tilbake. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jesus, digger selv WoW og spiller det en del, men setter det under en del ting på priolista...Eneste som faktisk er under WoW er vel rydde rommet Men til og med det skjer en gang hvert halvår... Er vel det dere kaller avhengig, helgene kan jeg fint sitte oppe til seks om morningen, sove et par timer for så å spille igjen. Men er det noe galt i det? Altså, skolen går foran, venner går foran, familie går foran, hygiene går foran. Men jeg er fortsatt avhengig da jeg stadig har en tanke om hva det neste jeg skal skaffe meg er eller hva skal jeg gjøre neste gang jeg spiller og slike tanker, men fordi om jeg har slike tanker så kan man faktisk ha et knakende godt liv enda man er "avhengig" av WoW som dere liker å kalle det. Sorry for rot, men sittet en stund med masse irritasjon om denne tråden så måtte bare smelle det ut. Og angående dette med venner i WoW, spiller selv med noen knakende hyggelige folk (litt sær humor, men deler den humoren så er bare kos) jeg har enda til gode å møte noen av de IRL, men snakker en del med de på skype og slikt og må si at jeg ser på de som venner og ikke random folk jeg snakker med for å få gjort noe som krever mer enn en person i WoW. Nå skal det også sies at jeg faktisk skal møte noen av disse folkene også da Aaah, kjenner meg helt igjen! Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Avhengighet er ikke en sykdom. It's just a rack of disiprine! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Et godt tegn på om man er spillegal er (Hentet fra TV serie jeg så en gang om noen Japanesere som startet å spille aktivt for et firma i 10-års alderen); -Drømmer om spillet -Snakker om spillet i det virkelige liv -Unngår skole/trening osv for å spille ++ Mulig noen er uenig, men dette er bare hentet fra det som gikk på TV en tid tilbake. At man drømmer om spillet kan komme av at man spilte spillet like før man la seg. Det har jeg selv opplevd, uten at jeg er noe spesielt avhengig. Forøvrig har jeg ikke spilt på to måneder. Jeg bare gadd ikke. Skal man ikke få lov til å snakke om spillet i det virkelige liv da? Beklager, men jeg synes ikke det er et tegn på spillgalskap. Det blir som å diskutere en film man så kvelden før. Det eneste som faktisk holder litt mål her, er at man unngår skole/trening for å spille, og det trenger ikke være spillgalskap heller, bare en care-holdning ovenfor skole og trening. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Drømmer av og til om spillet, men da er det det siste jeg har gjort på kvelden, samme som når jeg drømmer om jenta jeg akkurat har vært med hele dagen og er på vei vekk fra steget venner til noe mer intimt... Snakker også av og til om spillet i det virkelige liv, men da snakker jeg med det med folk som faktisk vil forstå hva jeg liker ved det, forstå konseptet, diskutere og sammenligne opp mot andre spill, gode og negative ting med spillet og har faktisk diskutert serverparken til WoW med en kompis (som ikke spiller spillet og synes ikke det virker spennende) da begge er interesserte for data. Unngå skole/trening har jeg dog aldri gjort da jeg kjører prio. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg sa bare hva som jeg hadde sett på et TV program Jeg og en venn har snakka om det flere ganger, men har aldri drømt om det.. Tror jeg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Syntes denne "WoW er skadelig, og avhengighetsskapende"-diskusjonen begynner å bli ganske oppbrukt nå. Folk kommer hele tiden me de samme argumentene for og mot. Det har blitt satt et alt for stort fokus på dette temaet. Det er mye annet folk kan bruke tid på, som f.eks. å grinde honor til meg > Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ikke det at det er dumt å kalle wow en sykdom.sikkert 3/4 av de som spiller blir avhengi, og da blir det jo som en sykdom. En sykdom man ikke kan noe for, en sykdom som gjør at du har en trang til å spille WoW. Kilde, takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ikke det at det er dumt å kalle wow en sykdom.sikkert 3/4 av de som spiller blir avhengi, og da blir det jo som en sykdom. En sykdom man ikke kan noe for, en sykdom som gjør at du har en trang til å spille WoW. Kilde, takk. Kan jeg ikke spise eller drikke lenger, uten at det er en sykdom? Er jo avhengig av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå