Poseboen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Greit nok TV og wow er akkuratt like mye tidfordriv som hverandre helt til man kommer til det punktet i wow hvor mange blir mer "Hardcore". Mange som bare er casuals til å begynne med kommer etterhvert til det punktet hvor man for å komme videre må spille mer og til bestemte tider. Ofte sene kvelder også. Wow er nemlig lagt opp slik at for å komme langt må man spille mye rett og slett fordi de guildsene som gjør høyere instances krever mer av spillerne. Har sett mange eksempler på venne ingame som bare var casuals som joina en kara guild uten store krav, men som etterhvert beygnte å bevege seg mot høyere instances som SSc og TK og samtidig øker kravene sakte, men sikkert. Siden spilleren som før var casual ikke vil leave guilden og sannsyneligvis har fått mange venner i guilden, men heller fortsette videre ser han ofte ingen utvei annet enn å spille mer. Uten at de tenker over det har de plutselig kommet inn i et mer hardcore miljø som kan bli vanskelig å komme ut av og man dropper å dra ut med venenr fordi man heller vil raide. Jeg sier ikke at dette skjer med alle, men dette er det som skjer med mange. heldigvis har mange nok viljestyrke og selvkontroll til å skjønne at nå er det på tide å stoppe, men siden så utrolig mange har blitt "avhengige" har wow fått et stempel. Har selv hørt mange ganger "Du har jo over 2000 timer på Xfire!" Dette høres jo ekstremt mye ut, men hvis du faktisk tenker over det så har jeg hatt spillet i nesten 3 år nå og når du da deler det opp og tenker over at mye av det er afk tid (Har to skejrmer og lukker spillet sjelden) så er det faktisk ikke veldig mye mer enn den tiden de bruker foran TVen eller pcen selv, men alikevel får man et addictstempel bare fordi det er Wow. Så fordi noen blir avhengige av spilelt betyr ikke det at alle som spiller det er no lifers og addicts. Og de som faktisk blir avhengige blir ikke avhengige åga selve spillet, men pga dårlig viljestyrke og den sosiale delen. Endret 1. februar 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Greit nok TV og wow er akkuratt like mye tidfordriv som hverandre helt til man kommer til det punktet i wow hvor mange blir mer "Hardcore". Mange som bare er casuals til å begynne med kommer etterhvert til det punktet hvor man for å komme videre må spille mer og til bestemte tider. Ofte sene kvelder også. Wow er nemlig lagt opp slik at for å komme langt må man spille mye rett og slett fordi de guildsene som gjør høyere instances krever mer av spillerne. Har sett mange eksempler på venne ingame som bare var casuals som joina en kara guild uten store krav, men som etterhvert beygnte å bevege seg mot høyere instances som SSc og TK og samtidig øker kravene sakte, men sikkert. Siden spilleren som før var casual ikke vil leave guilden og sannsyneligvis har fått mange venner i guilden, men heller fortsette videre ser han ofte ingen utvei annet enn å spille mer. Uten at de tenker over det har de plutselig kommet inn i et mer hardcore miljø som kan bli vanskelig å komme ut av og man dropper å dra ut med venenr fordi man heller vil raide. Jeg sier ikke at dette skjer med alle, men dette er det som skjer med mange. heldigvis har mange nok viljestyrke og selvkontroll til å skjønne at nå er det på tide å stoppe, men siden så utrolig mange har blitt "avhengige" har wow fått et stempel. Har selv hørt mange ganger "Du har jo over 2000 timer på Xfire!" Dette høres jo ekstremt mye ut, men hvis du faktisk tenker over det så har jeg hatt spillet i nesten 3 år nå og når du da deler det opp og tenker over at mye av det er afk tid (Har to skejrmer og lukker spillet sjelden) så er det faktisk ikke veldig mye mer enn den tiden de bruker foran TVen eller pcen selv, men alikevel får man et addictstempel bare fordi det er Wow. Så fordi noen blir avhengige av spilelt betyr ikke det at alle som spiller det er no lifers og addicts. Og de som faktisk blir avhengige blir ikke avhengige åga selve spillet, men pga dårlig viljestyrke og den sosiale delen. Veldig enig der, men det er når man får nesten 3000 timer på ca et år som mange faktisk har så begynner det og ta av. Vi regna på wow spillinga til en kompis av meg engang og det viste seg at han hadde brukt en måned av et og et halvt på wow, dette er helt sykt imo. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det du sier har også blitt sagt 1 million ganger, så klart om dere vil sitte inne og sture skal dere få lov til det, jeg sier bare at wow er avhengighetsskapende... "Jammen, jeg sier jo bare at..." Kan ikke du variere litt med argumentene dine? Om du kommer til en diskusjon og legger ut en påstand, uten å argumentere på noen annen måte enn at du hardnakket "bare sier" at din påstand er riktig, uansett faen, har ikke du noe her å gjøre, for det du gjør er ikke å holde en diskusjon. Her prøver vi faktisk å legge ut påstander og argumenter for/mot. Dette foregår da helt til en av partene tar til logikken og faktisk innser at motparten har litt rett, og endrer synet sitt. DET er målet med en diskusjon. Forøvrig er ikke WoW avhengighetsskapende. Om det er det, er ethvert annet MMORPG avhengighetsskapende (Starwars Galaxies, LOTRO, Anarchy Online, Eve) også. Det kommer alltid til å være folk som bruker veldig mye tid med spillet, og da hjelper det ikke å si at "<insert spilltittel> er avhengighetsskapende og ondt! Begone, Satan!". Grunnen til at WoW er blitt så plaget med sånne som deg er at WoW er så forbanna populært. Dermed kommer de 5-10% som er "avhengige" av spillet til å bli 200'000 istedenfor de vanlige 2'000. (eksempelvis) Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Er jo klart at slike spel er avhengighetsskapande. Det er jo spel som ikkje har ein slutt, og man kan alltid bli betre. Ein av grunnane til at WoW har fått stempel som det verste spelet i denne sjangeren er vel på grunn av kor populært det er. Finst vel veldig mange videoar, blogger, diskusjoner, nyheter om WoW og avhengighet. Men uansett om spela i denne sjangeren er avhengighetsskapande so har viljestyrka og kva type person du er ein del å sei. Den sosiale delen i WoW er Stor, og har du eit godt og vennlig guild med hyggelig folk ( og manglar det i ditt ekte liv ) er det lett å bli for aktiv innen spelet. Men er dette WoW sin feil? Nei, dei har berre lagt opp til ein god sosial del innen spelet. Er og einig i det Hamaestra sa om raiding delen. Uansett er WoW eit spel som faktisk er veldig lett å gå lei av. Alt nytt er jo kjekt dei første gangane, men til slutt blir spelet for mykje repetisjon og for lite nytt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det du sier har også blitt sagt 1 million ganger, så klart om dere vil sitte inne og sture skal dere få lov til det, jeg sier bare at wow er avhengighetsskapende... "Jammen, jeg sier jo bare at..." Kan ikke du variere litt med argumentene dine? Om du kommer til en diskusjon og legger ut en påstand, uten å argumentere på noen annen måte enn at du hardnakket "bare sier" at din påstand er riktig, uansett faen, har ikke du noe her å gjøre, for det du gjør er ikke å holde en diskusjon. Her prøver vi faktisk å legge ut påstander og argumenter for/mot. Dette foregår da helt til en av partene tar til logikken og faktisk innser at motparten har litt rett, og endrer synet sitt. DET er målet med en diskusjon. Forøvrig er ikke WoW avhengighetsskapende. Om det er det, er ethvert annet MMORPG avhengighetsskapende (Starwars Galaxies, LOTRO, Anarchy Online, Eve) også. Det kommer alltid til å være folk som bruker veldig mye tid med spillet, og da hjelper det ikke å si at "<insert spilltittel> er avhengighetsskapende og ondt! Begone, Satan!". Grunnen til at WoW er blitt så plaget med sånne som deg er at WoW er så forbanna populært. Dermed kommer de 5-10% som er "avhengige" av spillet til å bli 200'000 istedenfor de vanlige 2'000. (eksempelvis) Herregud du kan umulig ha lest det jeg har skrivd, har argumentert mye for det det jeg sier, med egne erfaringer og fakta. Såklart det finnes flere avhengighetsskapende spill, men wow er værstingen, har hvertfall jeg fått inntrykk av. Har forandret synet mitt på wow under denne diskusjonen veldig også så de komentarene du kommer med har du bare tatt ut av den siste posten min, skal du være med i diskusjonen så les alt det vi har skrivd så slipper vi og repetere oss så jævlig mye. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det du sier har også blitt sagt 1 million ganger, så klart om dere vil sitte inne og sture skal dere få lov til det, jeg sier bare at wow er avhengighetsskapende... "Jammen, jeg sier jo bare at..." Kan ikke du variere litt med argumentene dine? Om du kommer til en diskusjon og legger ut en påstand, uten å argumentere på noen annen måte enn at du hardnakket "bare sier" at din påstand er riktig, uansett faen, har ikke du noe her å gjøre, for det du gjør er ikke å holde en diskusjon. Her prøver vi faktisk å legge ut påstander og argumenter for/mot. Dette foregår da helt til en av partene tar til logikken og faktisk innser at motparten har litt rett, og endrer synet sitt. DET er målet med en diskusjon. Forøvrig er ikke WoW avhengighetsskapende. Om det er det, er ethvert annet MMORPG avhengighetsskapende (Starwars Galaxies, LOTRO, Anarchy Online, Eve) også. Det kommer alltid til å være folk som bruker veldig mye tid med spillet, og da hjelper det ikke å si at "<insert spilltittel> er avhengighetsskapende og ondt! Begone, Satan!". Grunnen til at WoW er blitt så plaget med sånne som deg er at WoW er så forbanna populært. Dermed kommer de 5-10% som er "avhengige" av spillet til å bli 200'000 istedenfor de vanlige 2'000. (eksempelvis) Herregud du kan umulig ha lest det jeg har skrivd, har argumentert mye for det det jeg sier, med egne erfaringer og fakta. Såklart det finnes flere avhengighetsskapende spill, men wow er værstingen, har hvertfall jeg fått inntrykk av. Har forandret synet mitt på wow under denne diskusjonen veldig også så de komentarene du kommer med har du bare tatt ut av den siste posten min, skal du være med i diskusjonen så les alt det vi har skrivd så slipper vi og repetere oss så jævlig mye. At wow er vesrtingen kommer veldig ann på hvordan du ser det. Om du ser på antall "avhengige" elelr antall "avhengige" i forhold til spillere.♠ Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Dataspill er avhengighetsskapende. Dette gjelder spesielt alle "sosiale" spill hvor man spiller med andre mennesker. MMORPG er verstingen, flere mister styringen her enn ellers. World of Warcraft er selvfølgelig ikke på noe magisk vis et unntak fra dette. Ansvaret ligger hos brukeren, det er tross alt ikke alle som spiller bort livet sitt - Selv om det på et nettforum (hvor de fleste er over snittet data-entusiastiske) som dette kan virke slik. Endret 1. februar 2008 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nei, høre på dere som ikke klarer å se oss spille et spill, fordi dere ble avheninge orker jeg ikke mer.. ByeBye tråd. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Klarer da og se dere spille jeg. Du er så usaklig at det ligner ingenting Endret 2. februar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Personlig så skjønner jeg ikke hvorfor eks-WoWspillere så absolutt skal kritisere og snakke nedlatende til alle de som fortsatt spiller spillet og spillet generelt. Siden dere ikke spiller det, så skulle det jo ikke være noe som helst nøye for dere om noen spiller spillet eller om det er populært? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Det du sier har også blitt sagt 1 million ganger, så klart om dere vil sitte inne og sture skal dere få lov til det, jeg sier bare at wow er avhengighetsskapende... enig. Wow er avhengighetskapende, folk som har flere tusen timer + kan ikke si de bare kan legge det ned på dagen, selvfølgelig med unntak. Ikke for å nevne eksempler, men dere virker like fanatiske på at det ikke er det som det dere sier Aleksmyy er for at det er det. Så tror ikke alle er helt objektive i synet sitt, som er forståelig. Allikvel er det ikke en stor hemmelighet at det finnes ekstremt mange som er avhengige av det. Der er tillogmed seriøse artikler og tv innslag om mennesker som har fått ødelgat livet a wow. Man blir ikke avhengig de første gangene man røyker, snuser eller bruker andre rustoffer heller, det kommer med tiden. Å ikke gjør dette til en tråd om dere mot Aleksmyy, leser ikke få useriøse og ubegrunnede kommntarer fra mange av dere som det dere beskylder han for. (hvem som er dere vet dere selv ) Endret 2. februar 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det du sier har også blitt sagt 1 million ganger, så klart om dere vil sitte inne og sture skal dere få lov til det, jeg sier bare at wow er avhengighetsskapende... enig. Wow er avhengighetskapende, folk som har flere tusen timer + kan ikke si de bare kan legge det ned på dagen, selvfølgelig med unntak. Ikke for å nevne eksempler, men dere virker like fanatiske på at det ikke er det som det dere sier Aleksmyy er for at det er det. Så tror ikke alle er helt objektive i synet sitt, som er forståelig. Allikvel er det ikke en stor hemmelighet at det finnes ekstremt mange som er avhengige av det. Der er tillogmed seriøse artikler og tv innslag om mennesker som har fått ødelgat livet a wow. Man blir ikke avhengig de første gangene man røyker, snuser eller bruker andre rustoffer heller, det kommer med tiden. Å ikke gjør dette til en tråd om dere mot Aleksmyy, leser ikke få useriøse og ubegrunnede kommntarer fra mange av dere som det dere beskylder han for. (hvem som er dere vet dere selv ) Takker for støtte Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg ser ikke poenget med å nærmest peke pølsefinger på dem som spiller WoW og kalle dam avhengig fordi de har noen timer i spillet. Jeg har i snitt kanskje 3-4 timer med spilling om dagen og det er ikke bare med WoW men mange andre spill men andre ting og. Er jeg avhengig av spill da eller? Det er forferdelig mange som klasker pølsefingeren i trynet på de som spiller WoW og kaller dem avhengig av spillet. Til det kan jeg bare si, kutt ut med det. Det er mer enn bare noen timer med WoW som skal til for å bedømme noen som avhengig av spillet. Så fremst dere pølsefingerklaskende eksperter ikke innehaver en psykologisk utdanning, kjenner personene dere kritiserer samt kjenner hele forholdet har dere ikke noe grunnlag for denne massepersons dømmingen. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Jeg ser ikke poenget med å nærmest peke pølsefinger på dem som spiller WoW og kalle dam avhengig fordi de har noen timer i spillet. Jeg har i snitt kanskje 3-4 timer med spilling om dagen og det er ikke bare med WoW men mange andre spill men andre ting og. Er jeg avhengig av spill da eller? Det er forferdelig mange som klasker pølsefingeren i trynet på de som spiller WoW og kaller dem avhengig av spillet. Til det kan jeg bare si, kutt ut med det. Det er mer enn bare noen timer med WoW som skal til for å bedømme noen som avhengig av spillet. Så fremst dere pølsefingerklaskende eksperter ikke innehaver en psykologisk utdanning, kjenner personene dere kritiserer samt kjenner hele forholdet har dere ikke noe grunnlag for denne massepersons dømmingen. Nå er det ikke alltid DEG det handelr om. Selvfølgelig er det flere som ikke er avhengige. Du kan ikke komme å si at det ikke er noen som er avhengige av wow. Det er flere som røyker innemellom som ikke er avhengige, allikevel er det mange som er avhengig. Det er ganske grundig besvist at det er mange som er avhengige, det er ikke noe vi finner på. Edit: jeg har fler venner som snuser (Ja vet det er noe annderledes) de sier selv de ikke er avhengige og koker helt når folk sier de er det. Allikevel må de ta seg en suns i tide og utide. Jeg var slik selv ang wow, var helt i harnisk når noen sa jeg var avhangig eller hekta. for JEG viste SELV at jeg ikke var det, men i virkeligheten var jeg avhengig. Jeg måtte spille wow, og ble gretten når jeg ikke fikk gjøre det. Ble tillogmed sur når noen trengte maskinen til lekser osv.. Jeg er ikke en dum person, har gode karrakterer osv. Så jeg føler at det kan skje med meg kan det også skje med andre, noe jeg vet det har i større og mindre grad. Da det florerer med historier ang dette. Som jeg skrev tidligere er det også blitt mye ommtalt i media. Folk som faller ut av skolen, får dårligere karrakterer, mister venner, dropper ut av andre sportslige hobbyer, lista går bare videre. Selv om kansje DU ikke er det, eller ikke vedgår at du er det, kan man ikke nekte for at det er folk som er det. De fleste er helt sikkert ikke i noen større grad avhengige, men en god der er. Det virker også som en del tar det veldig personlig her, noe man kansje burde tenke seg litt over hvorfor. Et eksemper: http://www.dagbladet.no/kultur/2006/07/07/470891.html Spillavhengighetsenter hjelper wow avhengige: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark...arken/1.1730290 Avhengighet av dataspill kan gi abstinenser. Norsk forsker mener det kan sammelignes med pengespill eller narkotika. wow spesielt uthevet http://www.digi.no/php/art.php?id=302271 Det er mange flere eksempler der ute, bare søk og du vil finne flere like saker. Endret 2. februar 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg ser ikke poenget med å nærmest peke pølsefinger på dem som spiller WoW og kalle dam avhengig fordi de har noen timer i spillet. Jeg har i snitt kanskje 3-4 timer med spilling om dagen og det er ikke bare med WoW men mange andre spill men andre ting og. Er jeg avhengig av spill da eller? Det er forferdelig mange som klasker pølsefingeren i trynet på de som spiller WoW og kaller dem avhengig av spillet. Til det kan jeg bare si, kutt ut med det. Det er mer enn bare noen timer med WoW som skal til for å bedømme noen som avhengig av spillet. Så fremst dere pølsefingerklaskende eksperter ikke innehaver en psykologisk utdanning, kjenner personene dere kritiserer samt kjenner hele forholdet har dere ikke noe grunnlag for denne massepersons dømmingen. Vet ikke om du snakka til meg, men jeg har ikke klalt en eneste her på forumet for avhengig, og kan ikke se at noen andre har gjørt det heller. Så les igjennom tråden før du poster ffs. Lenke til kommentar
fossegrimen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei Tror de fleste mmorpg er avhengighets skapende. Men til syvende og sist så er det vi som spiller som må kontrollere oss. Det går bare ikke på wow. Og der ungdom " spiller " for mye mmorpg spill...hvor er da foreldrene?? Jeg spiller en del wow, men heller det en å se på hotel cæsar på tv:) Om jeg er avhengig eller ikke..så er det mitt valg. Har ikke orket å lese gjenom alle postene da mye negativ drittkasting. Alle har rett til å skrive det vi mener. Synes at den her posten " sluttet med wow og har lagt det for hat-tråd" blir feil. Burde heller ha vært " sluttet med mmorpg spill og har lagt det for hat-tråd" og vært i generell spill forumet. Om ikke så burde den her tråden vært stengt for lenge siden, da det blir bare hopkok av gammelt nytt om og om igjen. Ha en fin lørdagskveld der ute alle sammen Steinar Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Hei Tror de fleste mmorpg er avhengighets skapende. Men til syvende og sist så er det vi som spiller som må kontrollere oss. Det går bare ikke på wow. Og der ungdom " spiller " for mye mmorpg spill...hvor er da foreldrene?? Jeg spiller en del wow, men heller det en å se på hotel cæsar på tv:) Om jeg er avhengig eller ikke..så er det mitt valg. Har ikke orket å lese gjenom alle postene da mye negativ drittkasting. Alle har rett til å skrive det vi mener. Synes at den her posten " sluttet med wow og har lagt det for hat-tråd" blir feil. Burde heller ha vært " sluttet med mmorpg spill og har lagt det for hat-tråd" og vært i generell spill forumet. Om ikke så burde den her tråden vært stengt for lenge siden, da det blir bare hopkok av gammelt nytt om og om igjen. Ha en fin lørdagskveld der ute alle sammen Steinar det er vel ikke ditt valg å bli avhengig? ingen velger det, så det viser liten innsikt av deg å skrive det. Og nei, det handelr om Wow og hører derfor hjemme i wow forumet. Du sier du ikke har lest alle postene, mest sannsynlig første og siste side, så da vet du vel lite om hva den inneholder? og helt unødvendig å komme å si en tråd med 22 sider burde stenges siden du syyntes den er unødvendig. Endret 2. februar 2008 av Christeven Lenke til kommentar
fossegrimen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei igjen Jo, det er mitt valg. For det første jeg går å kjøper spillet. Jeg velger å spille det. Jeg velger selv hvor mye jeg vil spille det, og jeg velger også når jeg ikke vil spille det. Wow velger ikke noen av delene, det er jeg selv som gjør det. Må skuffe deg og si at jeg har nok lest litt mer en første og siste side. Så det er jo fint at du tar det for gitt at jeg kun har lest de sidene. For etter 22 sider så har man vel klart å diskutere seg ferdig. Forstår at det er flere som ikke liker wow, men engang bør jo livet gå videre for dere også. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Jo, det er mitt valg. For det første jeg går å kjøper spillet. Jeg velger å spille det. Jeg velger selv hvor mye jeg vil spille det, og jeg velger også når jeg ikke vil spille det. Wow velger ikke noen av delene, det er jeg selv som gjør det. Avhengighet av dataspill kan gi abstinenser. Norsk forsker mener det kan sammelignes med pengespill eller narkotika. wow spesielt uthevet http://www.digi.no/php/art.php?id=302271 Men hey, du har sikkert rett. Det er ingen som er avhengige av noesomhelt, man gjør det fordi man ikke vil stoppe. For alle kan stoppe på flekken om de vil det.. man velger det jo helt selv. Meningen med tråden er at man skal rante og klage om wow, slik at det ikke blr xx random tråder rundt om på forumet om det samme temaet. Slik kan de som vil rante og klage gjøre det her, om man elsker wow og ikke klarer at noen sier noe negativt om det trenger man ikke lese eller skrive i denne tråden. Så er ganske meningsløst at folk skal komme med jevne mellomrom å si at man burde stenge tråden siden man SELV ikke har noen nytte av den. Endret 2. februar 2008 av Christeven Lenke til kommentar
fossegrimen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Hei Er enig med deg at det er greit å ha en tråd. Synes at det virker som for noen at det er kun wow som man kan bli avhengig av og ikke andre spill. Blir da litt feil kun å klage på wow som ett problem. Er jo trist når ungdommer mister kontakten med rl og kun sitter og da spiller wow, eller noen andre mmorpg. Om de da har foreldre, så skal jo foreldrene ta sitt ansvar og sette grenser. Gjør ikke foreldrene det, så er det jo enkelt å gi wow skylden. Men om man skal ha en rante tråd, så synes jeg det mangler veldig mye ranting ifra spillet som f.eks latency, lag spikes, connection prob, at blizz forandrer på talents, fjerner og legger til ting i spillet. Her se jeg kun noen som klager for klagingen sin skyld. Og da synes jeg at denne tråden har mistet sin mening. For er jo ting jeg ikke liker ved spillet også. Som f.eks den evige grindingen...og nye faction her o der. Endret 2. februar 2008 av fossegrimen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå