Gå til innhold

Sluttet med WoW og har lagt det for hat-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

La oss spille spillet.. Idiotisk å klage..

Så hvilket spill spiller du da? Eller er du en sånn fyr som gjør følgene:

-Æsj.. Wow hater jeg.. La meg hate de som spiller wow også! Jeg tror rett og slett jeg skal klage og gjøre alt jeg kan for å få dem til å forstå det..

-Wow?! Gå å heng deg! Wow er for nolifers!!

Veit du hva? Vi har skjønt at du ikke liker wow.. Please gjør som de andre sier.. Gå vekk..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Selvom jeg ikke spiller så mye wow må jeg si at han ikke bygger på mer fakta enn at han selv ble avhengig.. Jeg spiller wow, og tenker å fortsette.. Vi har sett at du hater wow..

Lenke til kommentar

Er jo alltid sånn, alle sier bare " Jeg gidder ikke drikke meg dritings hver helg eller gå på byen så derfor spiller jeg wow istedet, jeg er ikke avhengi selv om jeg spiller 4timer+ hver dag, det er bare noe jeg intresserer meg for".

Om man spiller wow så mye sløser man bort livet, belive it or not.

Lenke til kommentar
Er jo alltid sånn, alle sier bare " Jeg gidder ikke drikke meg dritings hver helg eller gå på byen så derfor spiller jeg wow istedet, jeg er ikke avhengi selv om jeg spiller 4timer+ hver dag, det er bare noe jeg intresserer meg for".

Man sløser sekunder av livet når man setter seg på do og, sløser med livet når man sover, sløser med livet når man ser på TV. Hverdagen er full av sløsing av livet om du tenker over det litt.

Jeg spiller kanskje 2 til 5 timer om dagen, avhengig av hva jeg har å gjøre og hvordan jeg jobber (samt det sosiale vel og merke). Men det er ikke bare WoW jeg spiller er andre ting og.

Jeg vil si i mange tilfeller er det de som har spillet WoW men som har sluttet som er mest fanatisk av alle. Det ser man dog og med røykere, de som har sluttet å røyke er de mest fanatiske ikke-røykere som finnes.

Lenke til kommentar

Syns ikke det er så enkelt.... Det viktigste er at man har variasjon, at man lever et variert og innholdsrikt liv, at man ikke prioriterer WoW (eller noe annet) fremfor alt annet osv.. Selv om jeg er enig i at 4 timer i snitt hver dag begynner å bli veldig, veldig mye, og jeg tror det er vanskelig å ha et innholdsrikt og variert liv med så mye spilling.

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Man sløser sekunder av livet når man setter seg på do og, sløser med livet når man sover, sløser med livet når man ser på TV. Hverdagen er full av sløsing av livet om du tenker over det litt.

Jeg spiller kanskje 2 til 5 timer om dagen, avhengig av hva jeg har å gjøre og hvordan jeg jobber (samt det sosiale vel og merke). Men det er ikke bare WoW jeg spiller er andre ting og.

Jeg vil si i mange tilfeller er det de som har spillet WoW men som har sluttet som er mest fanatisk av alle. Det ser man dog og med røykere, de som har sluttet å røyke er de mest fanatiske ikke-røykere som finnes.

Nå er do og søvn litt mer viktig en og bli "leet" i wow.

Edit: livet er fullt av sløsing ja, derfor er det bare dumt og ha enda en som ganske ekstrem om man blir rivd med

Endret av Aleksmyy
Lenke til kommentar

Syns ikke det er så enkelt.... Det viktigste er at man har variasjon, at man lever et variert og innholdsrikt liv, at man ikke prioriterer WoW (eller noe annet) fremfor alt annet osv.. Selv om jeg er enig i at 4 timer i snitt hver dag begynner å bli veldig, veldig mye, og jeg tror det er vanskelig å ha et innholdsrikt og variert liv med så mye spilling.

bare loker jeg nå, trekker meg fra diskusjonen bye

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

Å herregud! :nei: Enkelte gjør kanskje det, men langt ifra alle. Man sløser ikke noe mer med livet om man spiller WoW istedenfor å spille et annet spill, ser TV, leser bok, osv.

Du kunne like så godt ha skrevet: "Om man <putt inn tilfeldig fritidsaktivitet> så mye sløser man bort livet, believe it or not."

Vil gjerne høre hva du gjør på fritiden din som er så veldig nyttig!

Lenke til kommentar

Noen vil alltid syntes at wow er sløsing av tid, akkurat som noen syntes at fotball er sløsing av tid

Alle må da vel få lov til å ha sin egen objektive mening om hva de skal bruke livet sitt sitt til uten at de blir stemplet som mindreverdige, på ett forum som i det virkelige liv

Lenke til kommentar
Nå er do og søvn litt mer viktig en og bli "leet" i wow.

Edit: livet er fullt av sløsing ja, derfor er det bare dumt og ha enda en som ganske ekstrem om man blir rivd med

Nå er det ikke snakk om å være leet heller, enkelte spiller faktisk WoW fordi de synes det er morsomt. Er det så vanskelig å skjønne?

Er snakk om interesser her og jeg tviler at folk ville gjort noe annet som å vasse i skauen vis de ikke hadde spillet Wow, da hadde de sikkert spilt noe annet eller sett på TV.

Folk har forskjellige interesser, det som trenges er respekt for andres interesser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...