Gå til innhold

Sluttet med WoW og har lagt det for hat-tråden

Anbefalte innlegg

Vil si at og kalle dataspill generelt avhengighetsskapende blir feil, grunnen til at wow blir værre enn vanelig spill er at det er så sinnsykt tidkrevende + det presset at man skal bli best, som bunn i grunn målet med spillet er. Klart det finnes andre dataspill som wow, men vil si at wow er den værste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klart man ikke tenker på og bli best hele tiden, man har det jo såklart hyggelig med "venner"(:p) ogsånt, men når man raider og alt det der gjør man det for og bli bedre en kompisene dine, i mitt tilfelle var jeg dårligst vil jeg nå si, og ville bli bedre og det gikk utover resten av livet mitt. Klart det finnes folk som greier og spille det 2 timer i uka, men poenget mitt er at det er mange som bruker veldig mye tid på dette.

Og måten du argumenterer på er veldig barnslig må jeg si.

Endret av Aleksmyy
Lenke til kommentar
Klart man ikke tenker på og bli best hele tiden, man har det jo såklart hyggelig med "venner"(:p) ogsånt, men når man raider og alt det der gjør man det for og bli bedre en kompisene dine, i mitt tilfelle var jeg dårligst vil jeg nå si, og ville bli bedre og det gikk utover resten av livet mitt. Klart det finnes folk som greier og spille det 2 timer i uka, men poenget mitt er at det er mange som bruker veldig mye tid på dette.

Og måten du argumenterer på er veldig barnslig må jeg si.

Unnskyld meg, men barnslig? Det blir for dumt, jeg er enig i det Lycan sier. Gå vekk..

Lenke til kommentar

Kalle folk for retard når du er uenig med dem er barnslig. Om jeg har noe med det, nei, men tror nok mange som slutter vil se tilbake og angre litt på all den tiden de brukte, selv om sikkert noen også syntes det var verdt det. Har også flere venner som spiller wow, og det er veldig irriterende når dem sitter inne hele tiden og aldri blir med ut. Klart jeg ikke har noe med hva andre bruker tiden sin på, men jeg må vel få lov til og si meningen min?

Edit: Uenig skulle det selvfølgelig stå.

Endret av Aleksmyy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hvem bryr seg egentlig om hans mening? Har lagt han på ignore list nå, da han bare snakker bs uten en grunn en gang.. "Jeg ble avhengig" osv.. Han skyld.. La oss andre ha det morro..

Se i siggen hans: "Wow er en sykdom" .. Idioti..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Enig med alle her.. Untatt deg.. La de som vil spille og de som hater det hate.. Jeg gir langt blaffen i hva han mener om spillet..

Lenke til kommentar

Så, fordi vennene dine finner deg så uinteressant at de heller vil spille enn å være med deg, burde du ikke ta hintet?

Og hvorfor skal folk miste valgmuligheter fordi noen angrer på all tiden de brukte (og som regel, vil jeg tro, lærer et og annet om selvdisiplin). Om du er så totalittær skjønner jeg vennene dine.

At du har oppnådd retardstatus hos meg er da vitterlig ikke et argument, heller en tillegsopplysning fra min side.

Og World of Warcraft er et godt spill, både fra et kommersielt og et kvalitetsmessig synspunkt, uansett hvordan du vrir og vender på det.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Har da aldri tvingt deg til og bry deg har jeg vel? Sier bare min mening om wow, har også erfart at det er umulig og diskutere med wowspillere.

Det er ganske logisk at det blir krangling når du går inn på ett WoW forum og skriver at du hater det feks. Da ber du om å krangle.

Lenke til kommentar

Er ikke bare meg dem ikke blir med ut da, er flere, blandt annet de som ikke spiller wow som jeg faktisk begynner og få god kontakt med nå^^ Tror du mistforsto meg med den retard saken, såklart det ikke var et argument, men og slenge sånne komentarer i en diskusjon er barnslig.

Har da aldri tvingt deg til og bry deg har jeg vel? Sier bare min mening om wow, har også erfart at det er umulig og diskutere med wowspillere.

Det er ganske logisk at det blir krangling når du går inn på ett WoW forum og skriver at du hater det feks. Da ber du om å krangle.

Denne tråden handler jo om folk som hater wow.

Så hvorfor sier du da din mening? Såvidt jeg vet har dette heller ikke formet seg som en veldig god diskusjon, da du kun har levert ubegrunnede påstander og synsing.

Jeg har jo begrunnet alle mine påstander!

Lenke til kommentar
Er ikke bare meg dem ikke blir med ut da, er flere, blandt annet de som ikke spiller wow som jeg faktisk begynner og få god kontakt med nå^^ Tror du mistforsto meg med den retard saken, såklart det ikke var et argument, men og slenge sånne komentarer i en diskusjon er barnslig.

Så hvorfor sier du da din mening? Såvidt jeg vet har dette heller ikke formet seg som en veldig god diskusjon, da du kun har levert ubegrunnede påstander og synsing.

Joda, den skulle vært laget langt utenfor WoW forumet.

Lenke til kommentar
Nei, det har du ikke.

Si hva jeg ikke har begrunnet så skal jeg begrunne det.

Joda, den skulle vært laget langt utenfor WoW forumet.

Report den da, og be om at den skal bli flytta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...