Gå til innhold

Sluttet med WoW og har lagt det for hat-tråden

Anbefalte innlegg

Noen må si dette: Aleksmyy:

Du tar feil. Gå vekk.

Så du mener at wow er et godt spill og skulle ønske at flere spiller det da eller?

Skjønner at dere blir irriterte, skulle blitt som om noen kritiserte ps3 like fælt(som faktisk kan bli like ille som wow) men sier bare mine meninger og noen fakta her.

Edit: Om du hadde fått den tier 6 greia så hadde vel kanskje vennene blitt mer missunelige? Men også kanskje populær ja.

Endret av Aleksmyy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen må si dette: Aleksmyy:

Du tar feil. Gå vekk.

Så du mener at wow er et godt spill og skulle ønske at flere spiller det da eller?

Skjønner at dere blir irriterte, skulle blitt som om noen kritiserte ps3 like fælt(som faktisk kan bli like ille som wow) men sier bare mine meninger og en god del tull her.

Edit: Om du hadde fått den tier 6 greia så hadde vel kanskje vennene blitt mer missunelige? Men også kanskje populær ja.

Fixed. Har til gode å se godt begrunnet fakta komme fra deg.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Har sagt det før, men kan si det igjen. Karakterene mine sank betydelig ned, siden jeg begynte og prioritere wow forran leksene noe som virker helt teit for meg nå men det er hva jeg gjorde. Sosial livet mitt ble også satt ned, folk plasserte meg i en såkalt "wow-nerd" bås og så ned på meg, merket dette veldig godt. Med engang det sto feks wow i hjerte på en pult så var det liksom "åhh her har Aleks vært". Dagene forsvant og ble kortere i og med at tiden fløy mens jeg spilte. Har 400 timer wow på xfire som jeg angrer STERKT på at jeg ikke brukte på noe annet.

Endret av Aleksmyy
Lenke til kommentar

Det å si at WoW er avhengighetsskapende er feil med mindre du plasserer dataspill som avhengighetsskapende generelt. Det er her viktig å skille på vanedannende, da det er i stor grad grinde-og-repetisjonsbasert spill hvor mye arbeid må nedlegges om du ønsker å komme noen vei.

Selvkontroll er den store faktoren her, i hvor stor grad en kan styre vanene sine. Det er her folk feiler. Naturligvis finnes det enkelttilfeller, men disse er irrelevante i den grad det kommer til World of Warcraft - de hadde funnet andre alternativer uansett.

Men det at noen er retards og ikke eier kontroll, og derfor lar vanene ta over og prioriteres over "plikter", som f.eks lekser er, det får være deres problem. Det nytter ikke å klandre problemets utførelse, du må finne roten. Roten er manglende selvdisiplin.

Jeg har spilt WoW et par år nå, og jeg har aldri sett noen påvirkning på karakterene mine. Hvorfor er du forskjellig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...