Gå til innhold

Sluttet med WoW og har lagt det for hat-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan også være en pedofil type som prøver og få møte unge folk. Nå er det jo VELDIG skjeldent dette skjer da, men bare sier at jeg ikke ville stolt på folk fra wow så lett.

Egentlig så var de kjempegreie. Spurte ikke om jeg hadde kommet i puberteten eller noe. En liten stund var jeg midlertdig maintank for et lite guild med masse finner, og de tilba meg som en gud, og var evig takknemlige for at jeg fikk dem i gang i end-game raiding.

WoW er ikke plassen du drar for å møte små barnerumper.

Lenke til kommentar
Nei, men man skaffer seg ikke wow for og bli mer sosial heller da. Blir litt som han som kom i gullkorn tråden, han påstod at han var populær siden han hadde 2000 venner på facebook..

Nei, man skaffer seg WoW for å ha det gøy. Men det er sosialt og gøy på en gang.

Doyh.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Skjønner ikke helt meningen med å si alt det negative med wow.. Dere har spilt det selv, og elsket det sikkert den tiden dere spilte det.. Noe galt at andre gjør det bare litt etter dere?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jaja.. Diskuter det dere.. Jeg liker wow og tenker å spille det..

Gjør hva dere vil, men folk spiller faktisk det de liker.

-Spiller kun i helgene though.. Blir ikke mye da heller..

Lenke til kommentar
Det blir plutselig ikke like sosialt når du slutter og alle vennene dine er borte siden du bare har sitti inne og raida de siste månedene, vet jeg tar veldig i nå, men jeg hadde heller satsa på sosialt irl, du vet, det er gøy det og.

Siterer en god venn, som jeg møtte i WoW: "Bare fordi du ikke kan ha skillz, sosialt liv og draget hos damene, betyr ikke at alle er sånn."

Å si at man automatisk blir et sosialt utskudd med en gang man aktiverer accounten sin... Det er en røff generalisering.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Man kan også si at man starter på en ny start i spillet.. Ingen veit hvem du er og du skaffer venner.. Det kan også føre til at man føler seg mer selvsikker = får fler venner i RL..

Bare et eksempel.

Lenke til kommentar

Ytterst få som er total geeks i wow? Haha.

Syns din påstand er mindre underbygd enn min. Har spilt wow veldig mye selv og fikk mange "venner", men opptaget fort at måten man oppfører seg mot dem og ekte venner irl er veldig forskjellige, altså man bruker forskjellige roller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Man blir da ikke mye selvsikker av wow..

Kan man vel bli.. Om du blir guild master i guilden, alle liker deg, du gir de som trenger noen gold osv = alle synes du er en god guild leder og sier du er snill osv hele tia.. Om man veit at mange liker en i spillet KAN det faktisk gi en bedre selvsikkerhet..

Det var bare et eksempel, men det kan stemme.

Aleksmyy please begrunn svara dine.. Du sier "man blir da ikke mye selvsikker av wow". Si hvorfor man ikke blir det? Begrunn..

Lenke til kommentar
Ytterst få som er total geeks i wow? Haha.

Javel. WoW nerder er stygge, spinkle, kvisete, nerder med null sosial evne, 2 cm stor tiss, og kommer alltid til å være ensomme.

Happy now?

Setter en strek for diskusjonen, ettersom det er omtrent umuligå diskutere med noen som har urørlige fordommer mot noe de tydligvis har lite peiling på. Sorry, du har kanskje spilt WoW, men det virker ikke som du har mye erfaring.

Lenke til kommentar

Sier ikke at alle wow nerder har kviser og alt det der, men og si at det er mange som ikke sitter inne store deler av dagen og spiller er galt. Sier heller ikke at de kommer alltid til og være ensomme, er jo stadig vekk tråder om folk som endelig har kommet seg ut av gaminghelvetet.

JonasKs les posten min over deg, man kan nok få noe selvtillit ut av det, men man får enda mer av og bli populær i venneflokken, noe man ikke blir ved og spille wow.

Og Frohman virker mer som om du har spilt litt for mye wow og nekter for et det er et drittspill(når jeg sier drittspill mener jeg ikke at det er dårlig, men at det ikke er sundt)

Lenke til kommentar
Sier ikke at alle wow nerder har kviser og alt det der, men og si at det er mange som ikke sitter inne store deler av dagen og spiller er galt. Sier heller ikke at de kommer alltid til og være ensomme, er jo stadig vekk tråder om folk som endelig har kommet seg ut av gaminghelvetet.

JonasKs les posten min over deg, man kan nok få noe selvtillit ut av det, men man får enda mer av og bli populær i venneflokken, noe man ikke blir ved og spille wow.

Og Frohman virker mer som om du har spilt litt for mye wow og nekter for et det er et drittspill(når jeg sier drittspill mener jeg ikke at det er dårlig, men at det ikke er sundt)

Aleks, vist 5 venner spiller WoW. Du er så heldig at du får joine en guild som raider Black Tempel. Du får din første T6 del. Wow, du er plutselig populær i venneflokken.

Dårlig eksempel, men det går an!

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...