Christeven Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Er best å selge konto nå om du skal selge og ikke liker WoW mer. Om du skal selge kontoen din når Wotlk kommer ut så må du levle til 80 (tar tid) så må du få tak i kjempegear for å lokke kjøpere (tar enda lengere tid) og ender opp med å kanskje tjene 200 spenn mer. Toppen. Så da er det like godt å selge nå. det tallet er vel litt dratt ut av ingenting.. Om han levler raskt er det godt mulig han får en god slant mer om han selger rett etter han dinger 80. Endret 27. januar 2008 av Christeven Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 joda, men for å levle raskt skal man/bør man være godt interessert og dedikert og selge raskt, ellers er det ikke vits i, og for å være ærlig, hvis du planlegger å selge og slutte, er du da dedikart og interessert? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Fikk en småmorsom error når jeg skulle starte wow: Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 det tallet er vel litt dratt ut av ingenting.. Om han levler raskt er det godt mulig han får en god slant mer om han selger rett etter han dinger 80. Skal du tjene noe på Wotlk account sale må du levle forferdelig fort til 80 og få tak i det beste gearet like forferdelig fort. Det er da du har mest sjangse for å få et godt salg, samt at det må ikke gå for lenge etter release av Wotlk for da blir det et hardere marked og prisen går ned for å konkurere om salget. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) det tallet er vel litt dratt ut av ingenting.. Om han levler raskt er det godt mulig han får en god slant mer om han selger rett etter han dinger 80. Skal du tjene noe på Wotlk account sale må du levle forferdelig fort til 80 og få tak i det beste gearet like forferdelig fort. Det er da du har mest sjangse for å få et godt salg, samt at det må ikke gå for lenge etter release av Wotlk for da blir det et hardere marked og prisen går ned for å konkurere om salget. husker rett etter TBC ble sluppet var det ekstremt høye priser på lv 70 karakterer i forhold til nå, og nei, var ikke nevneverdig gear på dem. Så kan ikke sa at det skal bli noe forskjell med Wotlk Endret 27. januar 2008 av Christeven Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Spilte WoW siden release, har egentlig gjort det meste på denne lange tiden. Da snakker vi alt fra highend raiding (server/euro-firsts) til gladiator i arena. Synes ikke det var bortkastet på noen måte ettersom det underholdte meg i ganske lang tid, har bare rett og slett blitt lei det. Hadde WoW vært mer outdoor-pvp fokusert, feks. en outdoor-pvp rating - så ville jeg blitt en stund lenger. Endte opp med å selge 3 WoW-accounter, til sammen for 6500,- Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Det er jo nettopp derfor jeg ville vært avhengig av det istedet for wow. Wow er usosialt, røyk er veldig usundt og farlig i lengden. Ville heller død tidligere enn og sitte inne og spille wow hele dagen. Du er rar! :!: Hva gjorde du når du spilte wow? Ignora alle? No spamming? Du kan umulig ha opplevd gleden ved å spille wow du Hvis du lurte så, ja, har slutta atm. Har ikke solgt accounten hvis jeg kommer tilbake til det. Endret 31. januar 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
ZindreX Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Jeg sluttet å spille WoW for 2 dager siden, men har vel ikke lagt det for hat ^^ Har spilt det i 1,5 år og syntes det var gøy, fikk mange venner ingame Sluttet pga. videregående skole, og for at jeg syntes det begynte å bli litt kjedligere etter å ha leave ett raideguild (holdt på med ssc/tk) som tok mye av tiden min på kveldene:/ Joina noen guild som gikk Kara / gikk pvp. En annen grunn for at jeg sluttet er at honor systemet er helt klikk :/ Ikke gøy å farme honor i noen timer og så blir alt slettet eller litt slettet :/ Savner egentlig den tida før TBC Onyxia og ZG/MC Planen min nå er vel å selge accounten eller bare la den ligge på hylla. Endret 31. januar 2008 av ZindreX Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Wow er usosialt, de vennene de får der er ikke mye til venner.. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) det kommer jo helt ann på, vet om flere som møtes IRL etter at de ble kjent ingame og er perlevenner nå til dags Endret 31. januar 2008 av Rostad Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Wow er usosialt, de vennene de får der er ikke mye til venner.. Hahaha. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Wow er usosialt, de vennene de får der er ikke mye til venner.. De er jo like mye venner selv om du ikke har møtt dem. Og så hender det også ofte at folk faktisk møter folk de møter ingame irl. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ville ikke kalt de jeg møter på wow for venner, likt med de jeg snakker med på Diskusjon, da sier jeg heller "En fyr på Diskusjon, sa blablabla". Så klart hvis du møter han irl og det tar av så er dere venner, men en som man raider med og bare spiller med ville jeg ikke sett på som en venn. Ville aldri ha stolt på han, noe som er en viktig egenskap til en venn, mener jeg. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Deg om det. Har fått masse gode venner, både innenlands og utenlands, i alle aldre i min tid i WoW. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Vel saken er jo at egentlig ikke kan vite hvor gamle de er, hvor de kommer fra eller hva de er for den slags skyld Med mindre du har møtt dem eller fått ett eller annet bevis. Ei heit dame på wow kan fort vise seg og være en feit fyr på 50 år.. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 nå sitter de fleste på ventrilo/teamspeak så du hører fort om det er en 50 år gammel gubbe eller ei jente, og hva om det er en fyr på 50 med ei kraftig vom? kan være en knakende god kar fordi det... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Kan også være en pedofil type som prøver og få møte unge folk. Nå er det jo VELDIG skjeldent dette skjer da, men bare sier at jeg ikke ville stolt på folk fra wow så lett. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 noen som er litt negativ til nye folk or what? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå