dysfunctional Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hva er poenget med en traad for folk som ikke spiller wow i wow forumet? Traaden er jo tydeligvis lagd for whining av folk som ikke spiller wow. Spor du meg er dette helt ubrukelig i et wowforum og jeg syns traaden burde slettes. Hvis du ikke liker wow kan du vel holde deg unna forumet isteden for aa komme aa whine og klage over hvor daarlig spillet er. Lenke til kommentar
Kassetspiller Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hva er poenget med en traad for folk som ikke spiller wow i wow forumet? Traaden er jo tydeligvis lagd for whining av folk som ikke spiller wow. Spor du meg er dette helt ubrukelig i et wowforum og jeg syns traaden burde slettes. Hvis du ikke liker wow kan du vel holde deg unna forumet isteden for aa komme aa whine og klage over hvor daarlig spillet er. Va er poenget at du i det hele tatt deltar i denne topicen? Gå heller å spill wow;) Whiningen må jo ut et sted og et forum er et fint sted å gjøre det på. Kan jo ikke akkurat gå tell en random nabo å fortelle det-_- Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Har du sett hvor mange som kommer og whiner på at wow suger og gjør deg avhengig av data osv. osv i forskjellige tråder du eller? Er nettopp til slike ting tråden her er til. Hva med a heller fjerne all whining isteden for aa lage en traad for det? Lenke til kommentar
klute Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hva med a heller fjerne all whining isteden for aa lage en traad for det? Fordi dette er et forum for diskusjoner rundt spillet? Hvor står det at det bare er positive ting som kan drøftes? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Fordi dette er et forum for diskusjoner rundt spillet? Hvor står det at det bare er positive ting som kan drøftes? Jeg ser bare ikke noe poeng i aa ha masse whine fra folk om hvor daarlig et spill er naar de ikke en gang spiller spillet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Slutta med wow for en god stund siden.. Er egentlig litt stolt over det. Problemet var vel egentlig ikke at spillet er dårlig, problemet er at spillet er for bra, og de fleste blir avhengige uten at de vet det selv! Kan gjerne bevise at jeg har slutta ved og legge ut brukernavn og pass på min account.. har ikke noe gamingcard på den så den er vel ikke mye til interesse for folk.. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Send på PM til meg du. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ja det hadde du nå vel likt.. kommer på i etter tanke at kanskje en eller annen tulling har lyst til og kjøpe min 54 mage har en kompis som sier han er villig til og betale 200 spenn for det.. for se om jeg får solgt den først.. hvis ikke så kan jeg sikkert legge ut bn og pass Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Som sagt, skal du gi bort; så sender du PM. Send faktisk bare PM nå med info om hva du har på den... Ontopic: Så er jeg med Hamaestra, fint lite vits og whine her når dere ikke spiller lenger. Da har dere klart det umulige: slutte med WoW. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ah, endelig gikk spilletia ut . Begynner vel ved neste eksjpansjon regner jeg med. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Begynner vel ved neste eksjpansjon regner jeg med. Det er grunnen for og slutte jo Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hmm? Raiding sucks, utenom Kara da. Ergo, ny exp = good Usj, endeløse timer med wipes og trash Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Raiding er det eneste som er moro akkurat nå... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Pff. Lomværing: reroll horde og tøs pvp @ 70 med Tessay, da blir det liv og sjallotlauk. Vi trenger noen flere høylytte til å skrike i Drømånd. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Nevah, Min account går ut den 31 oktober. Og da er det slutt. Litt trist, men pytt pytt. Skyld på Expansion, Gladiator gear og alt det pisset rundt der... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Derfor det er forfriskende å rerolle, vetdu. Men greitnok, ditt valg. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Derfor det er forfriskende å rerolle, vetdu. Men greitnok, ditt valg. Jeg har prøvd og rerolle. Jeg kom til lvl 5 med min kjære Huntard. Da blei jeg sur på en kar. jeg skjelte han ut pga mye tøys. Og da ble det bann. Lenke til kommentar
username882 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hmm? Raiding sucks, utenom Kara da. Ergo, ny exp = good Usj, endeløse timer med wipes og trash LOOOL! Raiding sucks, uten om kara. Hvilke (TBC) bosser har du egentlig drept som ikke er i kara? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Som sagt, skal du gi bort; så sender du PM. Send faktisk bare PM nå med info om hva du har på den...Ontopic: Så er jeg med Hamaestra, fint lite vits og whine her når dere ikke spiller lenger. Da har dere klart det umulige: slutte med WoW. Hvorfår skal jeg sende pm til deg når jeg kan selge den til en annen? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Wow, du får jo så mye for en 54 mage ellerno. Men ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå