Gå til innhold

Sluttet med WoW og har lagt det for hat-tråden


Anbefalte innlegg

WoW er forferdelig! Dø! Brenn WoW!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Neida, WoW er et kjempe spill som du kan kose deg med, blir bare litt for mye av det samme imo. WoW er foreløpig et av de mest sosiale spill i verden, så den delen kan dere bare holde kjeft med!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og hvorfor syte at wow er dårlig?...du spilte det i et halvt år!

Og dermed ble du lei....Det blir man av nesten ALLE spill...

 

Så dermed, du vill at vi som spiller ow ennå skal slutte, så følge dit eksempel og få wow nedlagt, slettet fra hukommelsen og heksejage hver eneste blizzard ansatt?....

 

Du bare lagde denne tråden for å si at wow suger fordi du i et halvt år brukte dine penger på å forsette å spille det... dermed sluttet du, og angrer på at du hele tatt brukte penger på det....gjør vi ikke alle som har kjøpt et spill vi ble skuffet over...^^ ??

8085672[/snapback]

Hvem snakker du til? Du vet at trådstarter lagde den for andre personer som i framtiden skal slutte med wow, ikke for å klage over spillet selv? :!:

Lenke til kommentar
Om det er det mest sosiale spillet som finnes kan vel diskuteres, finnes andre rpg online spill ;)

8085770[/snapback]

Imo er grunnen til at WoW er så bra, ( iaff noe av grunnen ) det at spillet er masivt sosialt, raiding, chaten generelt ( veldig bra layout og lett og forstå imodtsetning til feks GW ).

Lenke til kommentar
Og hvorfor syte at wow er dårlig?...du spilte det i et halvt år!

Og dermed ble du lei....Det blir man av nesten ALLE spill...

 

Så dermed, du vill at vi som spiller ow ennå skal slutte, så følge dit eksempel og få wow nedlagt, slettet fra hukommelsen og heksejage hver eneste blizzard ansatt?....

 

Du bare lagde denne tråden for å si at wow suger fordi du i et halvt år brukte dine penger på å forsette å spille det... dermed sluttet du, og angrer på at du hele tatt brukte penger på det....gjør vi ikke alle som har kjøpt et spill vi ble skuffet over...^^ ??

8085672[/snapback]

Hvem snakker du til? Du vet at trådstarter lagde den for andre personer som i framtiden skal slutte med wow, ikke for å klage over spillet selv? :!:

8085760[/snapback]

 

 

:blush: Ehem...nja...

 

Uansett....da kan dere si at det er til de som klager på wow, og får andre til å slutte bare fordi DE synes det suger...

Og til andre "wow hatere".....kos dere så lenge...^^

 

Om dette ikke ble bedre får jeg gå og legge meg....^^

Lenke til kommentar

Wow er et genialt spill, men man føler hele tia at (ihvertfall jeg) at du skal bare gjøre det questet, ooooog der fikk du followup som sikkert bare tar 30 min, oooooog e nda en followup og vips har du sitti der i noen timer (for mye) og samme gjentar seg flere ganger. Been there... Prøver å spille fordi jeg har lyst, ikke fordi jeg "må".

Lenke til kommentar

Jeg hater egentlig ikke WoW, jeg elsker det fortsatt, men har innsett alt jeg har kasta bort for å bli lvl 70, kunne hatt trippelt så mye moro innen den tida, IRL. :ermm:

 

Har "endelig" klart å slutta :D

 

Nå spiller jeg absolutt ingenting :w00t: Og det er jeg glad for :) Jeg kunne til og med skippe skole/ball/fester/henge med venner for å farme gull.. Hehe :p

Lenke til kommentar
Jeg hater egentlig ikke WoW, jeg elsker det fortsatt, men har innsett alt jeg har kasta bort for å bli lvl 70, kunne hatt trippelt så mye moro innen den tida, IRL. :ermm:

8087520[/snapback]

Aww, heldig du som kunne ha brukt tida på noe IRL, alle kompisene mine er gamers så jeg ser ingen grunn til å slutte egentlig. Vi har det like morro med å spille spill som vi har når vi er ute å leker i sandkassa. ;D Spiller andre spill enn wow også :)

 

Men ja jeg har prøvd å slutta med WoW, men fant ut at jeg like godt bare kan drite i det siden jeg bare sitter på PC-en uansett bortsett fra når jeg er på skolen.

Lenke til kommentar
Jeg hater egentlig ikke WoW, jeg elsker det fortsatt, men har innsett alt jeg har kasta bort for å bli lvl 70, kunne hatt trippelt så mye moro innen den tida, IRL. :ermm:

 

Har "endelig" klart å slutta :D

 

Nå spiller jeg absolutt ingenting :w00t: Og det er jeg glad for :) Jeg kunne til og med skippe skole/ball/fester/henge med venner for å farme gull.. Hehe :p

8087520[/snapback]

 

Men sitter du fortsatt på pcen fra skoleslutt til sengetid da? Da er liksom ikke det så mye bedre :)

Lenke til kommentar
Nå spiller jeg absolutt ingenting :w00t: Og det er jeg glad for :) Jeg kunne til og med skippe skole/ball/fester/henge med venner for å farme gull.. Hehe :p

 

8087520[/snapback]

 

Riiight....du er da 100% nerd da??

Det går ann å game wow uten at du "må" sitte 24/7...XD

 

Jeg dropper ikkeno for wow selv om jeg gamer....

de som gjør det burde gi seg...det er det som er å være "hekta" at du stenger ute alt og alle for litt digitalt gull...

 

Men særriøst...alle spiller jo spill inne, men det finnes da "nerder" som faktisk har et liv....så ikke kom her å si at gamere av wow er 100% no-lifers.... :no:

Endret av Dracoknight
Lenke til kommentar
Som alle veit:

 

Vi tar ansvar for egene valg...og det at du startet wow i det hele tatt har bevist at blizzard har god reklamasjon og kan de triks for å oppnå salg i markedet ( gjett hva jeg studerer ^^ )

Tja.. hvis du studerer markedsføring/reklame så hadde du vel ikke sagt reklamasjon... ? :p:D

 

Kommer ikke til å legge WoW for hat når jeg slutter med det igjen om noen måneder etter at TBC er "spilt ferdig".. Gjorde ikke det da jeg hadde forrige pause på et drøyt år....

 

Men hvis man føler det blir altoppslukende og at man ikke får brukt nok tid på WoW så bør man kanskje spørre seg om hva som er mest sannsynlig.. at man om noen år ser tilbake på tiden og ønsker at man hadde brukt enda fler timer foran skjermen, eller at man ønsker at man hadde brukt litt mer tid på andre ting (venner/familie/bøker/film/skiturer etc...) :)

Lenke til kommentar

jeg sluttet med wow for 2 månter siden, og er gla for det. vedder på at 90 % av dere wow gamere ikke har noe real life. vedder på at dere er overvektige nerder som stinker kukost, æsj faen. wow er ikke godt for annent enn å ødelegge det virkelig livet. hele spille er en eneste patetisk farm.. en evig farm.

 

æsj hvorfor er jeg hær engang, diskuterer med feite no lifers. husk å ta antidepressivaen deres nå da.. så går alt så bra, å ja! Måtte dere få den beste epicen! :w00t::w00t:

Lenke til kommentar
jeg sluttet med wow for 2 månter siden, og er gla for det. vedder på at 90 % av dere wow gamere ikke har noe real life. vedder på at dere er overvektige nerder som stinker kukost, æsj faen. wow er ikke godt for annent enn å ødelegge det virkelig livet. hele spille er en eneste patetisk farm.. en evig farm.

 

æsj hvorfor er jeg hær engang, diskuterer med feite no lifers. husk å ta antidepressivaen deres nå da.. så går alt så bra, å ja! Måtte dere få den beste epicen! :w00t:  :w00t:

8090776[/snapback]

Så fint.

 

Sånn, bare et spørsmål. Du spilte wow, er du overvektig?

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
jeg sluttet med wow for 2 månter siden, og er gla for det. vedder på at 90 % av dere wow gamere ikke har noe real life. vedder på at dere er overvektige nerder som stinker kukost, æsj faen. wow er ikke godt for annent enn å ødelegge det virkelig livet. hele spille er en eneste patetisk farm.. en evig farm.

 

æsj hvorfor er jeg hær engang, diskuterer med feite no lifers. husk å ta antidepressivaen deres nå da.. så går alt så bra, å ja! Måtte dere få den beste epicen! :w00t:  :w00t:

8090776[/snapback]

Så fint.

 

Sånn, bare et spørsmål. Du spilte wow, er du overvektig?

8090793[/snapback]

 

 

jepp, jeg heter simon, jeg veier 164 kg, jeg er ex rank 14. fikk nettop epic flying mount atm:D nå er jeg mye bedre enn alle andre, ser ned på dere no-hmm.. gamers. jeg har ingen venner IRL ofc, hvorfor ha det da? wow er så mye bedre, har mange venner der da:D jeg er den mest kjente warrioren på serveren:D den med mest epics og høyest DPS. nerf meg azz.

 

jeg vasker meg aldri atm, hvorfor skal jeg det da, rører meg aldri lel:D

Endret av Zaptoz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...