Trafalgar Law Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Som nevnt i topic fungerer ikke søke funksjonen på Min Datamaskin. Trykker på knappen, men ingenting skjer, syntes det er rart ettersom alle knapper rundt ellers fungerer. Har også prøvd å se om det er en instilling jeg kan ha skiftet på, men har ikke funnet noe som helst. Noen som har et forslag til hva om kan være feil? Endret 19. desember 2006 av Shadow_Whizper Lenke til kommentar
Prey Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg hadde det samme problemet en gang men det fikset seg selv. Du kan jo prøve å vente et par dager med mindre du bruker søkefunksjonen ofte Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Har hatt problemet en stund nå, fungerer fortsatt ikke om jeg venter et par dager. Har allerde hatt problemet i 3-4 ukers tid. Du klarer ikke å huske hva du gjorde for å få det til å funke igjen? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 start -> kjør -> gpedit.msc -> user config -> admin templates -> start menu and taskbar -> remove search from the start menu -> disabled. det som jeg iallefall har erfart når søket ikke fungerer så er det fordi jeg har fjerna søkefunksjonen fra startmenyen. Kan hende dette ikke fungerer for dere Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Der hadde vi nok løsningen ja. Fungerte som bare fy her, tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå