co2 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ok, nå er det et par dager igjen til jul og det er fremdeles de som sliter med julepresanger. Selv er jeg blant dem så jeg tenkte det hadde vært praktisk med egen tråd for dette. Har selv en lillebror, far og dama til storebror som mangler pakke. Noen som har råd? - Si gjerne også det du har kjøpt selv til jul! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Til fadern kjøpte jeg Walk The Line og boka om Johnny Cash. Til brodern kjøpte jeg bøkene om Elling. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hehe, i denne passer det vel inn at jeg spør. Har faktisk kjøpt en gave til eksen min som jeg fortsatt er veldig glad i. Skal ikke nevne hvorfor og hva her men tenkte jeg skulle kjøpe noe spesielt da. Stakk innom Oss i mellom og kjøpte denne. Har spurt noen venner om det, og de fatter ikke at jeg tør, hehe, Hva har dere å si til den gaven? Har også kjøpt et "peace" halskjede til henne. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg må kjøpe julegave til mamma og pappa Noen tips?? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 *snip* 7535597[/snapback] Err.. Den gaven blir jo litt.. feil. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 *snip* 7535597[/snapback] Err.. Den gaven blir jo litt.. feil. 7535636[/snapback] Hmm, i know. Har egentlig et håp om at vi kanskje kan bli sammen igjen men.. Spurte egentlig fordi jeg var usikker på om det var noe særlig å gi bort. Hmm, må finne noe annet kanskje? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Ta et stk pappeske som rommer en voksen mann. Hopp i den, og få noen venner til å pakke den sammen og gi den til eksen. Midt under åpninga av gaven hopper du ut, med g-strengen på. Hvem kan motstå det? Endret 19. desember 2006 av king_of_kong Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=684447 Noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
edds Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Til Pappa kjøpte jeg et par saueskinnshansker, som så veldig fine ut. Mor får et sett med kjøkkenglass, noe hun ønsket seg. Søster får gavekort på Oasis i Oslo, samt en Espen Eckbo DVD. Uten om disse er det stort sett bare småtteri her og der, til venner osv. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hva skal jeg kjøpe til broren min på 18 år som ikke koster mer enn 200 kr ?? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hva skal jeg kjøpe til broren min på 18 år som ikke koster mer enn 200 kr ?? 7538655[/snapback] Rubber, eller så er jo dassrullnissene inn i år.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå