LarsDigerud Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei til alle på hardware - forumet! Takk til alle som har sendt inn besvarelser på vår første julenøtt! Vi fikk inn mange gode (og noen ikke fullt så gode ) svar, og har nå kåret en vinner...! Vinneren av FASTs første julenøtt er: David Narum Well done! PS! Beklager at noen av dere fikk feilmeldinger ifm innsendelsen! Heldigvis ser det ut til at alle besvarelser har kommet fram til tross for dette, og vi skal i samarbeid med HW prøve å få rettet opp dette til nøtt nr. 2 (som er rett rundt hjørnet - følg med!) Mvh Lars Digerud Sjefsnøtt FAST Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hmm.. Noe jeg har gått glipp av? Hvilken nøtt? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Nå var det rett før jeg stengte denne fordi posten minnet stygt om reklame, men jeg har sjekket og funnet ut at denne er ok. Fint om LarsDigerud kan poste en forklaring på hva dette dreier seg om, imidlertid, og gjerne også en link. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hæ? Har ikke sett noe om noen FAST nøtt, jeg. Har det vært på forsiden av hardware.no? Der leser jeg aldri, nemlig. Lenke til kommentar
amaab Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Er dette her kanskje? http://salg.hardware.no/Fast/ Lenke til kommentar
LarsDigerud Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Er dette her kanskje?http://salg.hardware.no/Fast/ 7535622[/snapback] Hei! Det stemmer - nøtt nr. 2 er nå ute, så det er bare å hive seg på, folkens! PS! FAST kjører en kampanje nå fram til nyttår med noen Julenøtter (3, kanskje 4) med premiering for best svar pr. gang. Nøttene er annonsert i bannerform på hardware.no og roterer sammen med andre annonsører, så man må kanskje "refresh'e" litt for å finne den... Mvh Lars Digerud Sjefsnøtt FAST Lenke til kommentar
dh_iglocska Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Heh det var også en av de obligene ved UiO sin inf1010 Lenke til kommentar
LarsDigerud Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Hei igjen! Takk til alle som har sendt inn besvarelser på vår andre julenøtt! Vi fikk også denne gang inn mange gode svar, og har nå kåret en vinner...! Vinneren av FASTs andre julenøtt er: Jørgen Krohn Well done! Lars Digerud Sjefsnøtt FAST Endret 3. januar 2007 av LarsDigerud Lenke til kommentar
LarsDigerud Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Hei igjen! Takk til alle som har sendt inn besvarelser på vår tredje jule(nyttårs)nøtt! Vi fikk også denne gang inn gode svar, så det var et close race, men vi har nå kåret en vinner...! Vinneren av FASTs tredje nøtt er: Geir Robert Svelmoe Well done! Lars Digerud Sjefsnøtt FAST Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå