Kimbo Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Flashet dvd spilleren min og startet opp på ny. Men den teller stadig nedover på antall ganger som jeg kan skifte sone. Er det noen som vet om den skal det? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Siden du har en 'no-name' spiller med en 'no-name' firmware, er det umulig å ta stilling til det du spør om ( få som gidder å gi respons på så gjerrig info som du gir her ). Ett poeng: hva sier omtalen av denne firmware-versjonen, og er det en uoffisiell ( fra http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/ ) eller lastet fra produsenten ? Lenke til kommentar
Kimbo Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 sorry. glemte å skrive om det. Pioneer DVD-ROM 16X/48X ATAPI Internal Lenke til kommentar
Konge Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Ja det har da gått veldig bra for de tre drev jeg har flashet med uorginal firwmare . Den første var en A-Open 1040 pro som nå er en Pioneer 104 . Og så har jeg hatt to Pioneer DVD-116 som er flashet med FUPW2K , begge to fungerte med en gang selv om de var av to serier dvd-116 . Lenke til kommentar
Kimbo Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Prøvde å skifte sone flere ganger en det som stod at jeg kunne og det funket så nå har jeg sone fri dvd.hahahahahahahahahahahahahahahahahahahehe Lenke til kommentar
Zink Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Den 2002-11-21 16:15, skrev Kimbo:sorry.glemte å skrive om det.Pioneer DVD-ROM 16X/48X ATAPI Internal eh, ble ikke mye klokere - vet ikke hvor mange 16/48-modeller pioneer har. Men kan jo gjette på at firmwaren er sånn at nedtellinga oppheves ved et tastetrykk, enten i oppstarten på tastaturet eller på spilleren, eller at når den er kommet til 1 igjen begynner nedtellinga fra 5 o.s.v. - men altså ren gjetning, siden du ikke oppgir hverken modell eller firmware ( sikker på du har flashet for riktig modell/ versjon ? ) Lenke til kommentar
Kimbo Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 jeg er 100% sikker på at jeg har flashet riktig. Lurte bare litt da POWERDVD begynte å telle ned. Men nå er alt fikset. Ellers takk. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 DVDGenie er løsningen. Dvdavspillere kan dekrementere sonetelleren uavhengig av firmwaren. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Den 2002-11-21 17:59, skrev LarsC:DVDGenie er løsningen. Dvdavspillere kan dekrementere sonetelleren uavhengig av firmwaren. For lee-enge siden leste jeg om dette med backup og endring av firmware - d.v.s. hvis man kjører en backup fra før flashing, kan dette ødelegge spilleren/ OS-installasjonen. Hvis dette stemmer, så er det best å ta backup etter siste firmware flashing. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hva mener du? At en backup av OS kan ødelegge dvdspilleren? Det kan jeg ikke tenke meg er riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå