Programvare Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Ser bare 15 eller 16 jeg :S 9360882[/snapback] Unnskyl meg, men hvordan i all verden kan du se 15-16 firkanter på det bildet der? Er jeg blitt retard? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Jeg fant i hvert fall 23 stykker ... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Blir bare 5 sammenhengende da, som det ikke er streker inni. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Hadde besøk idag av ein idiot. Det er ein gut, men skriver det fordet. Han spurte meg: «Kva skal du med skjermkort?» Han har komt med andre dumme spørsmål også. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 "Lager de minimais av det samme som de lager vanlig mais av?" Ah, min kjære 15 år gamle naturlig blonde lillebror 7629791[/snapback] Det var egentlig ikke så dumt spørsmål. Jeg måtte slå opp i Wikipedia for å finne ut at begge deler lages av planter i slekten med latinsk navn Zea mays, men minimais lages av en spesiell underart av Zea mays. Sitter i sofaen med forumtøsen og ser gjennom en del brukere i presentasjonstråden. "singel og på leting" utbryter så tøsen, "hah, da har han virkelig valgt feil forum". Gjett hvem som sover på gulvet i natt 7852009[/snapback] Huff, jeg hadde en lignende episode da madammen oppdaget en eldgammel sjekkeprofil jeg hadde på nett men hadde glemt lenge før jeg ble kjent med henne. (Sist innlogget-funksjonen er en fin ting) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Jeg og noen kamerater satt og spilte Dead Rising (et spill man må overleve i et kjøpesenter med masse zombier) på XBOXen hans (person 1), også ringte telefonen i spillet: Person 1: Du må ta telefonen, eller så dør du! Person 2: Gjør man? Meg: Seriøst?! Person 1: JA!, du må ta en! Meg: *trykke febrilsk på tatelefon knappen* Og alle de andre holder på å dø av latter :!: Høres kanskje ikke så morro ut, men de plager meg for det der enda Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Nyere litt mer avanserte Vaskemaskiner har faktisk IP-adresser 7535186[/snapback] Vafforno? Er det for fjernstyring eller? :!: 7535202[/snapback] Webbasert grensenitt aka AJAX? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Hadde besøk idag av ein idiot. Det er ein gut, men skriver det fordet. Han spurte meg: «Kva skal du med skjermkort?» Han har komt med andre dumme spørsmål også. 9362826[/snapback] Idiot. Hva skal du med skjermkort? Jeg har en PC uten. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Kommer an på hva man definerer et skjermkort som da, om man regner bare grafikkprosessoren, eller grafikkminne og hele pakka. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Noe av det dummeste jeg har hørt er når en spurte meg om jeg visste hvor han skulle koble til noen kontakter på hovedkortet hans(over MSN, han bor langt unna) når jeg sa at jeg ikke viste hvordan HK han hadde, og han mente ting som at jeg kunne finne det ut siden han hade intel CPU så var det ikke så vanskelig å finne ut hvordan HK han hadde. Jeg blokka han. Klarer ikke folk som ikke skjønner at jeg ikke gidder å hjelpe til. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Idiot. Hva skal du med skjermkort? Jeg har en PC uten. 9371733[/snapback] Eksemplarisk for denne tråden. 1 Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Kommer an på hva man definerer et skjermkort som da, om man regner bare grafikkprosessoren, eller grafikkminne og hele pakka. 9373028[/snapback] Jada, klart det er et definisjonsspørsmål, blir bare overrasket over hva som skal til for å kalle andre idiot Men strengt tatt bør vel et kort være et - kort. Idiot. Hva skal du med skjermkort? Jeg har en PC uten. 9371733[/snapback] Eksemplarisk for denne tråden. 9375449[/snapback] Frekk nå? Les mellom linjene du;) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Jeg syns denne er litt fin: Syns du det er kult at jeg trener ? Tror du venninnene dine blir sjalu på kroppen min? :!: HADET JAA, sa jeg til den fyren. Syns du det er kult at jeg har dumpventil??? HADET , sa jeg til han også Endret 15. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 en peanut brenner fett Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 En kompis; Man lever ikke livet hvis man ikke lever inni livet. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Noen bra, og mange halvgode her. Det eneste jeg kommer på er en noe en kompis av meg, som kommer fra Afrika, har sagt. Han påstår hardnakket at det IKKE finnes Afrikanske homofile Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 "Du er ikke akkurat det skarpeste brødet i skuffen" Hihi.. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 "Mensen er det samme som bind da?" Lo godt av den Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 "Har ikke jenter mensen hver fullmåne?" Gutt -16. Og nei, jeg tuller ikke. Muligens også det dummeste jeg har hørt noen si. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Person1 spurte læreren: Person1: "Sant kroppen min er mye finere en hans" *peke på person2* Lærer: "Uhm.. uhh.. wtf?" Det var ikke sagt med glimt i øyet, helt seriøs. Person1 er verdensmester, tør ikke å si annet Endret 25. mars 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå