Gå til innhold

Dummeste en gutt har sagt til deg!

Seebastian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Lager de minimais av det samme som de lager vanlig mais av?"

Ah, min kjære 15 år gamle naturlig blonde lillebror :love:

7629791[/snapback]

Det var egentlig ikke så dumt spørsmål. Jeg måtte slå opp i Wikipedia for å finne ut at begge deler lages av planter i slekten med latinsk navn Zea mays, men minimais lages av en spesiell underart av Zea mays.

Sitter i sofaen med forumtøsen og ser gjennom en del brukere i presentasjonstråden. "singel og på leting" utbryter så tøsen, "hah, da har han virkelig valgt feil forum". Gjett hvem som sover på gulvet i natt :ph34r:

7852009[/snapback]

Huff, jeg hadde en lignende episode da madammen oppdaget en eldgammel sjekkeprofil jeg hadde på nett men hadde glemt lenge før jeg ble kjent med henne. (Sist innlogget-funksjonen er en fin ting)

Lenke til kommentar

Jeg og noen kamerater satt og spilte Dead Rising (et spill man må overleve i et kjøpesenter med masse zombier) på XBOXen hans (person 1), også ringte telefonen i spillet:

Person 1: Du må ta telefonen, eller så dør du!

Person 2: Gjør man?

Meg: Seriøst?!

Person 1: JA!, du må ta en!

Meg: *trykke febrilsk på tatelefon knappen*

Og alle de andre holder på å dø av latter :!:

Høres kanskje ikke så morro ut, men de plager meg for det der enda :p

Lenke til kommentar

Noe av det dummeste jeg har hørt er når en spurte meg om jeg visste hvor han skulle koble til noen kontakter på hovedkortet hans(over MSN, han bor langt unna) når jeg sa at jeg ikke viste hvordan HK han hadde, og han mente ting som at jeg kunne finne det ut siden han hade intel CPU så var det ikke så vanskelig å finne ut hvordan HK han hadde. Jeg blokka han. Klarer ikke folk som ikke skjønner at jeg ikke gidder å hjelpe til. :roll:

Lenke til kommentar
Kommer an på hva man definerer et skjermkort som da, om man regner bare grafikkprosessoren, eller grafikkminne og hele pakka.

9373028[/snapback]

Jada, klart det er et definisjonsspørsmål, blir bare overrasket over hva som skal til for å kalle andre idiot ;) Men strengt tatt bør vel et kort være et - kort.

Idiot. Hva skal du med skjermkort? Jeg har en PC uten.

9371733[/snapback]

Eksemplarisk for denne tråden.

9375449[/snapback]

Frekk nå? Les mellom linjene du;)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...