Gå til innhold

Dummeste en gutt har sagt til deg!

Seebastian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
''jeg har vært junker, skjønner du det!!....Jeg veit åssen det er å være nede, ha suget etter dop.''

Detta var det en 14 år gammal hasjrøykende kid som sa til meg....:wee:

Jeg tror jeg hadde enten lappa til ham eller ledd ham rett oppi trynet

Hadde ledd han LANGT oppi trønet hans :!:

Trillelol... Man blir da ikke avhengi av Hasj!

Hasj = dop = avhengighet = narkomane.

Folk VIL ikke bli narkomane, vet du.

Og her har vi fordommer ser vi. La oss ser på hasjrøykerne som de stinkende narkorottene som de egentlig er :woot: *ironi*

Man har ikke vært på kjøret når man er 14 og røyker hasj. Det er bare latterlig.

Nå mente jeg hasjrøykere generelt.

Leptox, du tar så feil, hasj blir man ikke avhengig av :)

Røyker litt selv, men er ikke avhengig, langt unna :)

EDIT: Litt leifer og en quotefeil, sorry for litt stor quote, men måtte få med hele storyen.

Endret av Lakus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gutter sier mye dumt

1. Du er sånn frodig du, kjempefin (Ei jente vil være tynn og deilig, og frodig er ikke ett positivt ord i våre ører)

2. Svømmer du? (jeg sier neeeei) "Åh, du hadde så brede skuldre" (TAKK?!?!?)

Kommer garantert på mere etterhvert

7873260[/snapback]

Haha fy faen så bra :D

[Edit] Når jeg tenker meg om så har du faktisk brede skuldre ;) hehe

Endret av euroshopper
Lenke til kommentar
Leptox, du tar så feil, hasj blir man ikke avhengig av :)

Røyker litt selv, men er ikke avhengig, langt unna :)

Ikke det?

Det er derfor jeg kjenner MANGE som ikke fungerer uten å få på mornings? Eller som ikke får sove uten å røyke?

Er så teit å si at man ikke blir avhengig av hasj. Du blir det. Du trenger bare en god del mer av det enn av. f.eks. nikotin eller andre skumle saker. :)

Jeg sier selvfølgelig ikke at man blir avhengig av å ta seg en Jonas på fest iblant, men ved langvarig og vedvarende bruk vil ikke kroppen fungere normalt uten. Vil ikke du kalle det å være avhengig?

Det skumleste er allikevel miljøene rundt dette. De fleste som dealer til gutta på 14 driver nok med litt andre saker i tillegg. Etter hvert vil de pushe dette på kidsa, for å tjene mer penger...

Og nei, jeg er ikke en eller annen som bare TROR det er sånn. Jeg har faktisk sett alt dette på nært hold.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Jeg har vel egentlig taushetsplikt, men dette er så anonymt at jeg tror ikke det kan gjøre noen skade. Dette er kanskej ikke det dummeste, men det er helt klart noe av det særeste jeg har opplevd. Jeg var på et slags møte for fysisk og psykisk utviklingshemmede, og der var en som var rimelig ok i toppen, men var veldig fysisk utviklingshemmet, så han brukte en maskin med tastatur som han skrev på, som sa høyt det han skrev. Gjett om han la an på meg...

Det var type "hvor gammel er du? du har pent hår" i monoton datastemme ^^

Lenke til kommentar
var på skolen en dag, og har en Trønder i klassen.. så midt i timen bare snur han seg mot meg å sier: du va feit før altså, men no e du ganske go ..

ble helt satt ut.. men varmte hjerte mitt en del.. :love:

7972762[/snapback]

Trøndere har en spesiell måte å uttrykke seg på :thumbup:

Men vi mener alt godt.

Lenke til kommentar
Jeg har vel egentlig taushetsplikt, men dette er så anonymt at jeg tror ikke det kan gjøre noen skade. Dette er kanskej ikke det dummeste, men det er helt klart noe av det særeste jeg har opplevd. Jeg var på et slags møte for fysisk og psykisk utviklingshemmede, og der var en som var rimelig ok i toppen, men var veldig fysisk utviklingshemmet, så han brukte en maskin med tastatur som han skrev på, som sa høyt det han skrev. Gjett om han la an på meg...

Det var type "hvor gammel er du? du har pent hår" i monoton datastemme ^^

8785534[/snapback]

Hahaha, ser det for meg. Skulle vært gjort på skult kamera slikt som det.

Lenke til kommentar

Hadde seinest en fyr i dag som skulle bestille sprite til drikke og køddet hysterisk med å kalle det Sprit, i stedet for sprite."Tar meg en sånn sprite sprite jeg, hahahahah". Det var bare såååå morsomt. Helt overveldet over den nytenkende kreativiteten som florerte oss kundene mine rullet jeg rundt på gulvet et par ganger i rent latteranfall. Det var mildt sagt hysterisk!

Lenke til kommentar
Folk tror liksom de er de første til å si sånt. Seriøst, alle som jobber bak en kasse har hørt de "spøkene" trehundreogfemtimillioner ganger. Det var ikke morsomt første gang, og det er ikke morsomt trehundreogfemtimillionene gang heller  ;)

8817344[/snapback]

Så slutt å jobb i kassa da.

Hadde en kamerat som på ungdomskolen var hellig overbevist om at hjertet faktisk var hjerteformet slik vi ser det når det tegnes av barn.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Hadde en kamerat som på ungdomskolen var hellig overbevist om at hjertet faktisk var hjerteformet slik vi ser det når det tegnes av barn.

En annen trodde hjertet var i magen, med "ledninger" opp til brystet, og det var derfor det dunket i brystet og ikke magen...

Skummelt å tenke på at vi er samme dyrerase, men at vi er i slekt også? :cry:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...