Mafiabåss Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Nå var det mye off topic her. Tja, jeg husker ikke noe spesielt dumt en jente har sagt til meg men. SKal tenke og komme tilbake med det.. 7656094[/snapback] Å lese emnetittelen er en fin bil Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Dette var vel ikke så dumt sagt akkurat, men i sammengheng med hva han gjorde så var det ikke så klokt. Vi drev å lagde bål i fjæra der vi kasta på diverse ting som eksploderer, denne dagen var det x antall butanbokser. Etter at det small forrige gang så gikk vi å skulle fyre opp på nytt, siden det slokna når det sa pang. Vi står da rundt der det forrige bålet var, der det var litt glo igjen og masse varme steiner, han begynner så å helle væske fra en kanne på dette, mens vi står rundt, og jeg bryter ut, "Kor du fikk vann ifra?" Han sier, "Det ekkje vann" "FOOOOFFFF BOMBOMBOM BANG!!" Det var bensin Lenke til kommentar
different Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 "...og så røyker jeg, for det er bra for lungene" Ja, det var en narkoman. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg og en venn diskuterer jenter og kommer inn på om å like jenter. Samtalen går slik: Venn: Jeg liker ikke X lenger Jeg: Hvorfor ikke? Venn: Fordi ho er sammen med en annen Jeg: Er ikke det en teit grunn egentlig... Venn: Også fordi ho ikke liker meg Jeg: Du kan jo like ho selv om ikke ho liker deg da IQ Venn: Nei, det er bare teit Jeg (oppgitt): Så hvis ho er singel, du er sammen med en annen så kan ikke ho like deg da? Nei, for det blir jo bare teit Venn: Jo, det kan ho selvfølgelig! Det er jo noe helt annet da Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Nå var det mye off topic her. Tja, jeg husker ikke noe spesielt dumt en jente har sagt til meg men. SKal tenke og komme tilbake med det.. 7656094[/snapback] Å lese emnetittelen er en fin bil 7658446[/snapback] Nei det er ikke en fin bil. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 ''jeg har vært junker, skjønner du det!!....Jeg veit åssen det er å være nede, ha suget etter dop.'' Detta var det en 14 år gammal hasjrøykende kid som sa til meg.... Jeg tror jeg hadde enten lappa til ham eller ledd ham rett oppi trynet Hadde ledd han LANGT oppi trønet hans :!: 7648582[/snapback] Trillelol... Man blir da ikke avhengi av Hasj! 7653689[/snapback] Hasj = dop = avhengighet = narkomane. Folk VIL ikke bli narkomane, vet du. 7655882[/snapback] Og her har vi fordommer ser vi. La oss ser på hasjrøykerne som de stinkende narkorottene som de egentlig er *ironi* Man har ikke vært på kjøret når man er 14 og røyker hasj. Det er bare latterlig. 7656102[/snapback] Nå mente jeg hasjrøykere generelt. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Vær så grei. Kontroller quotinga! Halve sida her er jo kun quotes! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Ikke start en cannabis-diskusjon her. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Meg: Kødder du? Han: Ja, jeg mener det! Lenke til kommentar
warneck Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Helt enig. Den diskusjonen deles alltid opp i to leire: - De som røyker hasj aktivt/har vært aktive hasjrøykere. - Og de som aldri har røyka hasj, eller har prøvd det og sluttet. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Kompisgjengen snakket om døden og hva som er verste måten å dø, da han ene sa: "Hvis jeg hadde falt gjennom isen og ikke funnet åpningen igjen så hadde jeg hengt meg." Syns det va litt småmorsomt Endret 16. januar 2007 av JULINGiKAKE Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Sånne er så morsomme å si Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Da jeg var mindre (ganske mye mindre ) trodde jeg at verden "i gamle dager" var i svart/hvitt Tipper det er noen som lurte meg når jeg så på svart/hvitt-bilder eller -film Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Sitter i sofaen med forumtøsen og ser gjennom en del brukere i presentasjonstråden. "singel og på leting" utbryter så tøsen, "hah, da har han virkelig valgt feil forum". Gjett hvem som sover på gulvet i natt Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Sitter i sofaen med forumtøsen og ser gjennom en del brukere i presentasjonstråden. "singel og på leting" utbryter så tøsen, "hah, da har han virkelig valgt feil forum". Gjett hvem som sover på gulvet i natt 7852009[/snapback] Kankje et dumt spørsmål, men hva/hvor er presantasjonstråden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Brukerinformasjonstråden var det jeg mente ja Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Brukerinformasjonstråden var det jeg mente ja 7862520[/snapback] Hvor ligger den da? Har aldri dumpa over den Endret 3. februar 2007 av medlem-105476 Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 "Du er veldig pen. Skulle ønske jeg ikke kjente faren din så godt." Hæ? Tenkte jeg da. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Hvor ligger den da? 7862635[/snapback] Det er ikke prostitusjonstråden det er snakk om ? Jeg har heller aldri dumpet over en sånn annen tråd. Demille, hvor gammel var grisen? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Demille, hvor gammel var grisen? 7863650[/snapback] 22 år. Æsj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå