DJ_Dark Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg sa privat-taxi i stedenfor pirat-taxi i går Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Har fått høre mye rart, men spesielt en setning sitter fortsatt godt. Dette var fra en fyr jeg hadde vært småforelsket i. Han og en kompis begynte av en eller annen grunn å diskutere vekten til et par av oss jentene som satt med dem. Da lirer han av seg: "Du var tjukkere før" Tusen takk liksom Hadde faktisk gått litt ned i den tiden, men jeg var jo langt fra tjukk eller lubben. 7630688[/snapback] Typisk jenter å ikke kunne ta imot komplimenter. 1 Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Typisk jenter å ikke kunne ta imot komplimenter. 7631917[/snapback] Faktisk, jeg hadde blitt glad om noen ga meg et lignende et Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Samme gjelder meg. Særlig i sommeren som kommer, nå skal magen deffes vekk Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Skjønte ikke hva som var så morsomt/dumt i den første posten. "LOL" var uansett wasted. Endret 4. januar 2007 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Seebastian Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Det som var dumt i den første posten er at kompisen min nekter for at gutter med sminke kan spille fotball, for da er de homofile, og homofile spiller ikke fotball. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Homofilt er det vel ikke, men det er til en viss grad ganske femi. Og vi vet jo alle at en stereotyp homofil er av den typen som bruker sminke etc. Og mannlig fotball er jo ganske maskulin på mange måter i forhold til språkbruk og den slags. Men selvsagt finnes det homofile som spiller fotball da fotball ikke er en sport som ikke tillater homofile elns. Men var jo ikke så morsomt da Hvis han velger så synes at homofili er ekkelt så får han vel bare mene det, I guess. Endret 4. januar 2007 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Seebastian Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Selv aner jeg ikke noe om fotballspilere på profft nivå er homofile eller ikke, men det er det jo sikkert noen av, skulle ikke forrundre meg Det teite er jo at han nekter for at det kan finnes gutter med sminke som spiller fotball fordi at fotball ikke kan spilles av homofile, som i hannes syn bl.a. er gutter med sminke Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 ''jeg har vært junker, skjønner du det!!....Jeg veit åssen det er å være nede, ha suget etter dop.'' Detta var det en 14 år gammal hasjrøykende kid som sa til meg.... Jeg tror jeg hadde enten lappa til ham eller ledd ham rett oppi trynet Hadde ledd han LANGT oppi trønet hans :!: Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Mjahaa og fjorten tegn. Endret 5. januar 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Møtte en mann i for noen dager, en ganske narkoman mann faktisk, tror han bor ute også. Saken er hvertfall at jeg møter han hver gang jeg skal trene, da han står utenfor. Snakker nå litt med han og sånt...kanskje egentlig mest han som snakker med meg, men men; han er ganske koselig. Uansett, for noen dager siden sto han 7649156[/snapback] sto han? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Nei, i helvete da. Helt feil tråd. Faktisk feil forum også. Og ja, han sto (men det skulle komme mer etter det, da). Endret 5. januar 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 ''jeg har vært junker, skjønner du det!!....Jeg veit åssen det er å være nede, ha suget etter dop.'' Detta var det en 14 år gammal hasjrøykende kid som sa til meg.... Jeg tror jeg hadde enten lappa til ham eller ledd ham rett oppi trynet Hadde ledd han LANGT oppi trønet hans :!: 7648582[/snapback] Trillelol... Man blir da ikke avhengi av Hasj! Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) ''jeg har vært junker, skjønner du det!!....Jeg veit åssen det er å være nede, ha suget etter dop.'' Detta var det en 14 år gammal hasjrøykende kid som sa til meg.... Jeg tror jeg hadde enten lappa til ham eller ledd ham rett oppi trynet Hadde ledd han LANGT oppi trønet hans :!: 7648582[/snapback] Trillelol... Man blir da ikke avhengi av Hasj! 7653689[/snapback] Hasj = dop = avhengighet = narkomane. Folk VIL ikke bli narkomane, vet du. Endret 6. januar 2007 av Leptox Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Greit nok det, men Hasj er ikke avhengighets skapende. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Nå var det mye off topic her. Tja, jeg husker ikke noe spesielt dumt en jente har sagt til meg men. SKal tenke og komme tilbake med det.. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 ''jeg har vært junker, skjønner du det!!....Jeg veit åssen det er å være nede, ha suget etter dop.'' Detta var det en 14 år gammal hasjrøykende kid som sa til meg.... Jeg tror jeg hadde enten lappa til ham eller ledd ham rett oppi trynet Hadde ledd han LANGT oppi trønet hans :!: 7648582[/snapback] Trillelol... Man blir da ikke avhengi av Hasj! 7653689[/snapback] Hasj = dop = avhengighet = narkomane. Folk VIL ikke bli narkomane, vet du. 7655882[/snapback] Og her har vi fordommer ser vi. La oss ser på hasjrøykerne som de stinkende narkorottene som de egentlig er *ironi* Man har ikke vært på kjøret når man er 14 og røyker hasj. Det er bare latterlig. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 "Hvor ligger Storbritannia?" "Det vet du." "Der? *peke på Kina*" Lenke til kommentar
nerval Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 snip Hasj = dop = avhengighet = narkomane. Folk VIL ikke bli narkomane, vet du. 7655882[/snapback] Man blir ikke hekta på selve hasjen, men følelsen den gir deg.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Det finnes tilfeller av folk som har blitt fysisk avhengige av hasj. Men i de fleste tilfeller er avhengigheten psykisk, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå