Gå til innhold

Dummeste en gutt har sagt til deg!

Seebastian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er vell og merke mann, men ein kompis spurte om handbrekket ikke ble utslitt snart. Det rare er at han faktisk trudde at handbrekka var eit stag som gjekk ned i asfalten for å bremse :nei:

JA! kom på en samtale med en kompis av meg om svarte/negre (hans ord). Til slutt så kom vil på en eller anna måte inn på topic me svarte ambulansesjåfører.

Han: "Jeg skal faan meg ikke ha livet mitt i noen negrer sine hender!"

Meg: "Uhm magne? Du ER neger sjøl..."

Han: "Åh faan, glemte det jeg"

Han som kommer fra Costarica :p

Hohoo da lo jeg godt ja :!:

Endret av luni
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg dro et lite gullkorn i høst og sa "Når går 15:57 toget" (mente egentlig å si HVOR går 1557 toget fra, men samma faen)..

Uansett, så ble jeg mobbet litt for dette da :p Og da kommer det en i klassen og spør: "er dette en intern togvits av no slag?" lo litt da ja :D

Jo og enda en fra samme person:

Vi var noen gutter som satt og spiste kebab.. Også ertet vi han fyrn som sa det med interne togvits greia litt da, noe han ikke syntes var så morsomt..

Så sier han: "dere er som en flokk hyener som flokker seg rundt en løve, men løven eier alle uansett"..

Siden det har vi kaldt han løven :p

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Hmm sa en gang på LAN etter mange timer uten søvn:

meg: Duh... nå nar vi er i et nettverk, og både du og jeg har en webserver oppe...

kompis: ja...?

meg: om jeg skriver //localhost... kommer jeg til din eller min localhost da?

kompis: hahahaha!! LOL!!

meg: åh... faen..

7549478[/snapback]

En kompis sa til meg. OG DET VAR IKEK LAN...

-Join css serveren min da!

-Ip? <--meg

-192.168.0.52! ^^ :tease:

Endret av Tt.mrX
Lenke til kommentar
Jeg dro et lite gullkorn i høst og sa "Når går 15:57 toget" (mente egentlig å si HVOR går 1557 toget fra, men samma faen)..

Uansett, så ble jeg mobbet litt for dette da :p Og da kommer det en i klassen og spør: "er dette en intern togvits av no slag?" lo litt da ja :D

Jo og enda en fra samme person:

Vi var noen gutter som satt og spiste kebab.. Også ertet vi han fyrn som sa det med interne togvits greia litt da, noe han ikke syntes var så morsomt..

Så sier han: "dere er som en flokk hyener som flokker seg rundt en løve, men løven eier alle uansett"..

Siden det har vi kaldt han løven :p

7549459[/snapback]

Har en venn som gjorde nesten akkurat det samme. Vi satt på toget og da konduktøren kom spurte han om toget gikk til Bergen (vi var på Voss, togen har likosm ingen andre muligheter enn å gå til Bergen). Det han egentlig lurte på var når vi var fremme i Bergen.

Lenke til kommentar
''jeg har vært junker, skjønner du det!!....Jeg veit åssen det er å være nede, ha suget etter dop.''

Detta var det en 14 år gammal hasjrøykende kid som sa til meg....:wee:

7550944[/snapback]

Jeg tror jeg hadde enten lappa til ham eller ledd ham rett oppi trynet

7553427[/snapback]

:ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...