Equerm Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Det kan også nevnes at han karen som sa at mannlige fotballspillere ikke bruker sminke gikk rundt i en hel jævla uke og sa "halloo?" Hele tiden. 7548791[/snapback] Jeg sier ofte Hallo, vel og merke med 1 stk o Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Jeg er vell og merke mann, men ein kompis spurte om handbrekket ikke ble utslitt snart. Det rare er at han faktisk trudde at handbrekka var eit stag som gjekk ned i asfalten for å bremse JA! kom på en samtale med en kompis av meg om svarte/negre (hans ord). Til slutt så kom vil på en eller anna måte inn på topic me svarte ambulansesjåfører. Han: "Jeg skal faan meg ikke ha livet mitt i noen negrer sine hender!" Meg: "Uhm magne? Du ER neger sjøl..." Han: "Åh faan, glemte det jeg" Han som kommer fra Costarica Hohoo da lo jeg godt ja :!: Endret 21. desember 2006 av luni 1 Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg er vell og merke mann, men ein kompis spurte om handbrekket ikke ble utslitt snart. Det rare er at han faktisk trudde at handbrekka var eit stag som gjekk ned i asfalten for å bremse 7549134[/snapback] Hahahahahahahaha :!: Kassebiler bruker den typen teknologi da? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Han burde da vite at en 96model BMW har bedre teknologi enn det Endret 21. desember 2006 av luni Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Trodde de bruke "pinneteknikken" frem til 97 jeg? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 "Ken? Hvordan skrives CS?" Lenke til kommentar
Seebastian Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Equerm, men i dette tilfellet er det snakk om at han gikkr undt hele jævla dagaen og sa "halloo?", i et av friminuttene satt han og åpna ei dør i 45 minutter, hver gang han åpna den sa han "halloo?", så det var ikke akkurat på hilsemåten, bare for å få oppmerksomhet Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Jeg dro et lite gullkorn i høst og sa "Når går 15:57 toget" (mente egentlig å si HVOR går 1557 toget fra, men samma faen).. Uansett, så ble jeg mobbet litt for dette da Og da kommer det en i klassen og spør: "er dette en intern togvits av no slag?" lo litt da ja Jo og enda en fra samme person: Vi var noen gutter som satt og spiste kebab.. Også ertet vi han fyrn som sa det med interne togvits greia litt da, noe han ikke syntes var så morsomt.. Så sier han: "dere er som en flokk hyener som flokker seg rundt en løve, men løven eier alle uansett".. Siden det har vi kaldt han løven Endret 21. desember 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Hmm sa en gang på LAN etter mange timer uten søvn: meg: Duh... nå nar vi er i et nettverk, og både du og jeg har en webserver oppe... kompis: ja...? meg: om jeg skriver //localhost... kommer jeg til din eller min localhost da? kompis: hahahaha!! LOL!! meg: åh... faen.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Hmm sa en gang på LAN etter mange timer uten søvn: meg: Duh... nå nar vi er i et nettverk, og både du og jeg har en webserver oppe... kompis: ja...? meg: om jeg skriver //localhost... kommer jeg til din eller min localhost da? kompis: hahahaha!! LOL!! meg: åh... faen.. 7549478[/snapback] En kompis sa til meg. OG DET VAR IKEK LAN... -Join css serveren min da! -Ip? <--meg -192.168.0.52! ^^ Endret 21. desember 2006 av Tt.mrX Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 En kompis sa til meg. OG DET VAR IKEK LAN... -Join css serveren min da! -Ip? <--meg -192.168.0.52! ^^ 7549526[/snapback] Hihi, det skal ikke være greitt nei Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Kjenner en som spurte følgende csspørsmål: " Vet noen hvordan man får sånn som proe har sånn at man ikke trenger å *REloade* og ikke launche nades? man får liksom våpene kjapt fram" Vi har gjort mye narr av det. Han er veldig opptatt av å være sånn som "proe". Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg dro et lite gullkorn i høst og sa "Når går 15:57 toget" (mente egentlig å si HVOR går 1557 toget fra, men samma faen).. Uansett, så ble jeg mobbet litt for dette da Og da kommer det en i klassen og spør: "er dette en intern togvits av no slag?" lo litt da ja Jo og enda en fra samme person: Vi var noen gutter som satt og spiste kebab.. Også ertet vi han fyrn som sa det med interne togvits greia litt da, noe han ikke syntes var så morsomt.. Så sier han: "dere er som en flokk hyener som flokker seg rundt en løve, men løven eier alle uansett".. Siden det har vi kaldt han løven 7549459[/snapback] Har en venn som gjorde nesten akkurat det samme. Vi satt på toget og da konduktøren kom spurte han om toget gikk til Bergen (vi var på Voss, togen har likosm ingen andre muligheter enn å gå til Bergen). Det han egentlig lurte på var når vi var fremme i Bergen. Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 En kamerat sa til meg: Gatene er som basketball, noen ganger skyter d og andre ganger sendrer du... Synes at det var wierd siden det kom opp når samtaleemnet var om mc.. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg ble en gang spurt hva pappa het (jeg hadde vært oppe en stund, men...) Jeg svarte..: Han heter pappa.. Så gikk det noen sekunder, før alle brøt ut i latter.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) ''jeg har vært junker, skjønner du det!!....Jeg veit åssen det er å være nede, ha suget etter dop.'' Detta var det en 14 år gammal hasjrøykende kid som sa til meg.... Endret 21. desember 2006 av Propaganda Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 ''jeg har vært junker, skjønner du det!!....Jeg veit åssen det er å være nede, ha suget etter dop.'' Detta var det en 14 år gammal hasjrøykende kid som sa til meg.... 7550944[/snapback] :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 ''jeg har vært junker, skjønner du det!!....Jeg veit åssen det er å være nede, ha suget etter dop.'' Detta var det en 14 år gammal hasjrøykende kid som sa til meg.... 7550944[/snapback] Jeg tror jeg hadde enten lappa til ham eller ledd ham rett oppi trynet 1 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 ''jeg har vært junker, skjønner du det!!....Jeg veit åssen det er å være nede, ha suget etter dop.'' Detta var det en 14 år gammal hasjrøykende kid som sa til meg.... 7550944[/snapback] Med hovedstadens tilstand per nu hadde det faen ikke overraska meg heller Narver 4 lyfe Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 ''jeg har vært junker, skjønner du det!!....Jeg veit åssen det er å være nede, ha suget etter dop.'' Detta var det en 14 år gammal hasjrøykende kid som sa til meg.... 7550944[/snapback] Jeg tror jeg hadde enten lappa til ham eller ledd ham rett oppi trynet 7553427[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå