Fastar Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 ''jeg har vært junker, skjønner du det!!....Jeg veit åssen det er å være nede, ha suget etter dop.'' Detta var det en 14 år gammal hasjrøykende kid som sa til meg.... 7550944[/snapback] Jeg tror jeg hadde enten lappa til ham eller ledd ham rett oppi trynet 7553427[/snapback] Og ikke glem å ta hasjen hans Det er sånt vi gjør her i oslo, jeg finner hasjdealere og banker dem ned og tar hasjen deres...PAYBACK from the society. Så røyker du hasjen eller kaster dem i vannet Det er stress å være en Hasj-Hunter :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Det er sånt vi gjør her i oslo, jeg finner hasjdealere og banker dem ned og tar hasjen deres...PAYBACK from the society. Det er stress å være en Hasj-Hunter :!: 7556076[/snapback] Hahaha! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 ''jeg har vært junker, skjønner du det!!....Jeg veit åssen det er å være nede, ha suget etter dop.'' Detta var det en 14 år gammal hasjrøykende kid som sa til meg.... 7550944[/snapback] Jeg tror jeg hadde enten lappa til ham eller ledd ham rett oppi trynet 7553427[/snapback] Og ikke glem å ta hasjen hans Det er sånt vi gjør her i oslo, jeg finner hasjdealere og banker dem ned og tar hasjen deres...PAYBACK from the society. Så røyker du hasjen eller kaster dem i vannet Det er stress å være en Hasj-Hunter :!: 7556076[/snapback] Tok selfølgelig hasjen, måtte jo ha noe å røyke på kveldinga. Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Må bare nevne en sak her. Før jul hadde jeg visst annonssert at jeg ønsket meg "Biler"(filmen) til jul. Mitt nest yngste søskenbarn hadde vært flink og skaffet den(jeg visste ikke dette, at that point). Men så, noen dager før juleaften, når søskenbarnet var på besøk presterer han å si: "Duuu, håper ikke jeg avslører for mye nå, men du har ikke ønsket deg Biler til noen andre, eller?" Vanskelig å skjule latteren når noen sier det... Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Kompiss: Er scootern min AC eller LC? Meg: Den er AC. Kompiss: Faen, må jeg stå å spyle vann på den hvær gang den blir varm? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Du ser sliten ut.... skal jeg holde puppene for deg Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Du ser sliten ut.... skal jeg holde puppene for deg 7611237[/snapback] Jeg ville bare være snill Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 En fin en her om dagen.. "Sony lager playstationer, men hvem lager Nintendoer a?" Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 En kompis og jeg satt og åt middag i kantina på internatet der vi bor, når han ser meg dypt inni øynene og bryter ut "Jeg har en ødelagt kassettspiller i en liten tunnell, klokka en!" Han klarer deretter å legge ca. 10 skiver røkelaks bak panelovnen. Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Det var kompissen min som sa dette, han er en sports-nerd og hvet ikke mye om biler. Vi var på gatebil treff så det ble jo litt gøy for oss andre som sto der da.... Han sa: "er det turbo eller pop-off på denna a?" Da sto vi mange å lo :!: Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Når vi snakker om biler ja... var en gang en kar som skulle belære meg, og forklarte at "Dreiemoment er hvor godt bilen trekker opp bakkene, mens hestekrefter er hvor fort den går". Lo han hånlig opp i øynene da, ja Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Når vi snakker om biler ja... var en gang en kar som skulle belære meg, og forklarte at "Dreiemoment er hvor godt bilen trekker opp bakkene, mens hestekrefter er hvor fort den går". Lo han hånlig opp i øynene da, ja 7614921[/snapback] haha så jævelig bra :!: Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Det var kompissen min som sa dette, han er en sports-nerd og hvet ikke mye om biler.Vi var på gatebil treff så det ble jo litt gøy for oss andre som sto der da.... Han sa: "er det turbo eller pop-off på denna a?" Da sto vi mange å lo :!: 7614910[/snapback] Jeg er tydeligvis for lite utdannet til å forstå den der Fatter ikke at bil/motor er en del av nerde-nettverket; ikke mange som forstår hverandre mellom de forumavdelingene. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Har en relativt god en her.. Var senest igår jeg fikk høre dette fra min far som hadde glemt å kjøpe stjerneskudd: "Forstår ikke hva vi trenger disse stjerneskuddene til, ungene går jo bare rundt og vifter med dem likevell.." Alt kom ut i fult alvor, og det gikk en stund før han forstod hva han hadde sagt Endret 31. desember 2006 av steffenz Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 En MSN-samtale for en tid tilbake. Han: Hva heter han fyren? Meg: "Han fyren?" Han: Ja, han artisten du liker så godt. Meg: Det er mange, det. Han: Nå kom jeg på det! Det var Pink Floyd! Meg: Hahah! Han: Jada, jeg vet at han er dritkjent og alt sånn.. Meg: Hahah! Han: Åja, jeg mener det BANDET. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 "Lager de minimais av det samme som de lager vanlig mais av?" Ah, min kjære 15 år gamle naturlig blonde lillebror Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Hmm jeg kan ikke komme på en dum ting som en gutt har sagt til meg, men det må være fordi vi bare prater bull uansett, så det blander seg inn i den daglige samtalen... Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Dette sa en venn av meg i 7.klasse: Læreren snakke om mensen og sa at noen jenter får ikke mensen før de er 17, mens andre får den tidligere. Da sa min kurdiske venn: "Jeg håper jeg ikke får mensen før jeg er 17.." Hele klassen satt stille å se på hverandre i noen sekunder før alle lo i kor. Samma uka, om jeg ikke tar feil hadde noen skrevet "Torbjørn suger max" på tavla. Da spør denne samme vennen min de i klassen: "Hvem er max?" Han snakker gebrokkent, les de slik :!: Endret 3. januar 2007 av Gaston Lenke til kommentar
Seether Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Har fått høre mye rart, men spesielt en setning sitter fortsatt godt. Dette var fra en fyr jeg hadde vært småforelsket i. Han og en kompis begynte av en eller annen grunn å diskutere vekten til et par av oss jentene som satt med dem. Da lirer han av seg: "Du var tjukkere før" Tusen takk liksom Hadde faktisk gått litt ned i den tiden, men jeg var jo langt fra tjukk eller lubben. Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg til en venninne. Jeg hører ikke mye dumt fra gutter, men kommer visst med dumme utsagn selv. Altså, jeg var på fylla og jeg skulle sammenligne pupper med en venninne(riktig nok er jeg gutt.. uten "pupper"): Jeg: Er det dine? *tar gode tak* Hun: .... eh... JA! Jeg: ... stili.. Jeg husker heldigvis ikke dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå