Gå til innhold

Dummeste en gutt har sagt til deg!

Seebastian

Anbefalte innlegg

Morna. Dette er en oppfølger til"dummeste en jente har sagt til deg"-tråden. Siden jeg VET at gutter/menn sier sinnsykt mye idiotisk så tenkte jeg at en slik tråd kunne bli nødvendig.

Mitt første bidrag er fra en samtale mellom meg og to klassekamerater.

Den ene kameraten min sa en gang at noen fotballspillere på et eller annet juniorlag likte ikke HDTVer siden man kunne se alle kvisene de hadde selv om de brukte sminke.

Den andre kameraten min (som da er den jævla fotballfriken) ble da rasende og brølte tilbake at: "nei! Det går ikke ann! Guttefotballspillere bruker ikke sminke!"

Jeg: Åh? hvorfor ikke?

Han: Fordi, det er bare sånn, det er ikke fotball de spiller da.

Jeg: Eeh, jo. Uansett om de bruker sminke eller ikke avgjør ikke hvilken sport de spiller

Han: Uansett, LOL! Guttespillere bruker ikke sminke!

Jeg: Hvordan vet du det?

Han: Jeg bare vet det, det er bare homoer som bruker sminke.

Jeg: Enn hvis de er homo da?

Han: Nei! Homoerspiller ikke fotball! Da er det ikke fotball de spiller!

Den andre vennen min(han som sa at de bruker sminke): Enn david beckham da? Har da sett han med sminke på

Min dumme venn: Nei! Da var det ikke han du så! han er hetero, så han bruker ikke sminke!

Meg: Men herregud da mann, det finnes homofile fotballspillere, og det finnes fotballspillere av det mannlige kjønn som bruker sminke!

Han: Nei! De ville aldri fått lov til å bruke sminke av trenerne sine!

Meg: Det ser jeg ingen grunn til at de ikke skulle få lov til, herregud, hvis man vil bruke sminke så skal man da få lov til det!

Han: Bare homoer bruker sminke, og homoer spiller ikke fotball.

Meg: Hvofor tror du det?

han: NEI!

Meg: plis..hvorfor skulle de ikke få lov?

Han: Nei! Det er sånn! Hold kjeft eller så slår jeg deg stygge homo.

Meg: Urk, jeg gider ikke mere *gå bort*.

Jeg har flirt ganske mye av den der samtalen :D

Og det som også er morro er at han som påstår at homoer ikke spiller fotball går, eller i hvertfall gikk på et lag der folk var VELDIG glad i å onanere til hverandre, lage filmer der de leker at de puler hverandre og mye anna kødd :)

Endret av Seebastian
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kollega av meg sa at han skulle fri pga av at en bekjent skulle begraves. Ikke så merkelig i utgangspunktet, men når han rett etterpå sier at fyren ikke er død enda, men at han skal kobles fra respirator om noen dager\uker begynner man å lure...jeg har hvertfall aldri hørt om at man bestemmer begravelse datoen før man er død.

Endret av trra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...