willywonka007 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg trenger et program for å overvåke oppetiden på fiberlinja mi. I den forbindelse er jeg på jakt etter et program som kan overvåke oppetid, med mulighet for rapportering. Noen som har noen tips? mvh WillyWonka Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Samme her.... Skulle akkurat til å legge inn en ny tråd om dette. Har bredband fra Tele2 og er enormt mye plaget av nedetid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 De fleste routere har jo en log-funksjon, men jeg ser ja at et program med flere funksjoner hadde vært foretrukket. Lenke til kommentar
nex0r Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 http://www.cacti.net/ Kanskje litt krunglete å sette opp første gang, men når du først har det oppe å kjører så er det good as it gets. Verdt å merke seg er at routeren må støtte SNMP.. Men det har vel alle Lenke til kommentar
willywonka007 Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Takker! Skal teste det ut nå. Nyttårshilsen, WillyWonka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå