abene Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 I bloggen MSBLOG finner du tips om de femti beste gratisprogrammene for Windows. Les mer Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) adware på første plass og bloat pdf leser på andre . ellers mye nyttig på den lista Endret 19. desember 2006 av mandela Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hva gjør IE7 på den listen når Opera ikke har kommet med? Og den listen kan umulig være for kun Windows når de har listet opp f.eks Linux. Lenke til kommentar
Nargile Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hehe litt rart opplegg med "Linux" plutselig midt inni der ja... og uTorrent>Azureus. Men det er nå min mening. Men var noen programmer der jeg nok skal sjekke ut. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Når ble Linux ett tillegsprogram til windows? Og enh download manager/download booster er vel etter stor sannsynlighet søppel. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Når ble Linux ett tillegsprogram til windows?Og enh download manager/download booster er vel etter stor sannsynlighet søppel. 7535319[/snapback] Free Download Manager er vel noe av det nyttigste jeg har på pcen. I tillegg til at man kan gjenoppta downloads kan den starte flere connections til samme serveren slik at nedlasting går fortere Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Når ble Linux ett tillegsprogram til windows?Og enh download manager/download booster er vel etter stor sannsynlighet søppel. 7535319[/snapback] Free Download Manager er vel noe av det nyttigste jeg har på pcen. I tillegg til at man kan gjenoppta downloads kan den starte flere connections til samme serveren slik at nedlasting går fortere 7535393[/snapback] Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Når ble Linux ett tillegsprogram til windows?Og enh download manager/download booster er vel etter stor sannsynlighet søppel. 7535319[/snapback] Free Download Manager er vel noe av det nyttigste jeg har på pcen. I tillegg til at man kan gjenoppta downloads kan den starte flere connections til samme serveren slik at nedlasting går fortere 7535393[/snapback] 7535676[/snapback] Les, FLERE connections. Det er jo derfor de er såpass nyttige. Kan jo få grei hastighet selv på utrolig dårlige servere Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 ...Og poenget ditt var? At du også har download Manager? uuu, så tøff du er Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Mange gode program på den lista. Fleire av dei har eg på maskina, og det eg får vel teste ut enda fleire når eg har tid. Artig at Linux dukka opp. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Skulle tru dei ikkje har testa ut Opera siden det ikkje er med. Ellers ein del bra program der, fin liste. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 ...Og poenget ditt var? At du også har download Manager? uuu, så tøff du er 7536056[/snapback] Har ikke alle nettlesere det? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 De har tatt med WinRAR på listen (21. plass). Litt rart att de minst like gode, og gratis programmene 7zip, og ZipGenius ikke er med (Ja man kan selvfølgelig åpne, og lage .rar arkiv med dem) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Har ikke alle nettlesere det? Kun Opera. IE og Firefox gidder ikke å ha sånt. Lenke til kommentar
The_Sickness Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Har ikke alle nettlesere det? Kun Opera. IE og Firefox gidder ikke å ha sånt. 7536348[/snapback] Som er hvorfor opera>firefox/IE. Opera burde vært med på den listen, samt. mye annet bra.. Ser ikke helt hvordan denne listen skal være satt opp. Plutselig er det et helt annet operativsystem der og sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det store spørsmålet er hva i all verden IE 7 gjør på listen. Makan til møkk skal du lete lenge etter. Antialias av tekst som default!? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 12. The Linux operating system Det må i så fall være via vmware.. Stiller meg forsåvidt skeptisk til den listen.. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Xanders bilde viser jo at også Opera kan gjentoppta nedlastinger, dermed er det ikke noe bra argument for download manager synes jeg. Lenke til kommentar
Sir Smokealot Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Windows Vista Product Guide - Essential Software !! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 12. The Linux operating system Det må i så fall være via vmware.. Stiller meg forsåvidt skeptisk til den listen.. 7536606[/snapback] Hvor laster jeg ned "Linux operating system for windows"? Hvilken av de sikkert en million Linuxdistroene er det snakk om? (ja, det er sarkasme ) Ellers så stiller jeg meg også skeptisk til lista. Det var mye nyttig der men også mye unyttlig, bloat og suboptimale programmer. Jeg tror mer at dette er en liste over hva som lastes ned mest enn en liste over gode programmer som jobber seg oppover popularitetslistene. Altså en slags "hva var populært i saueflokken i året som gikk" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå