Hjelptrengerjeg Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 På søndag skrudde jeg på PC'n som vanlig men fikk meg en ubehagelig overraskelse. Når vi logger inn på PC'n så går det noen minutter så går hele møkka maskina i stå! Får opp advarsel om at det er noe som ikke er registrert og prossessen svhost kjører i gang med et mandig forbruk av kapasiteten på pc'n. Ikke noe fungerer før denne prossessen er lagt død... I tillegg så har jeg mista lyden når jeg åpner filmklipp som streames... og når jeg kjører diagnose på lydkortet så failer alle tester og sier at lyd-kortet ikke er der ! (fungerer ved bruk av allt annet enn streaming) Ikke veldig lyst til å formatere så håper det er noen glupinger som kan hjelpe meg for jeg skjønner meg ikke på denna driten og er litt lei .. På forhånd takk ! Mvh han fra åsen Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Har du mulighet hva som nøyaktig står i den feilmeldingen ? Du kan også reinstallere Windows uten å formatere. Lenke til kommentar
Hjelptrengerjeg Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Har du mulighet hva som nøyaktig står i den feilmeldingen ? Du kan også reinstallere Windows uten å formatere. 7535281[/snapback] Har prøvd det ved en tidligere anledning, men syntes ikke det var noen stor suksess! Lagt ved feilmeldingene nu Endret 19. desember 2006 av Hjelptrengerjeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå