Road11 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Noe går det vel an å skrive *nyskjerrig* Så klart, men det er vanskelig å forberede seg til prøvene, og ting jeg sier vil troligvis ikke være til stor hjelp uansett. Et eksempel på dette er fremmedordtesten i norsk, hvor det var over 90 fremmedord, så vidt jeg kan huske. Uendelig mange spørsmål på noen av oppgavene, og det er vanskelig å huske, og ikke minst gjengi med ord hvordan diverse figurer så ut. Lenke til kommentar
AlexX_89 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Noe går det vel an å skrive *nyskjerrig* Så klart, men det er vanskelig å forberede seg til prøvene, og ting jeg sier vil troligvis ikke være til stor hjelp uansett. Et eksempel på dette er fremmedordtesten i norsk, hvor det var over 90 fremmedord, så vidt jeg kan huske. Uendelig mange spørsmål på noen av oppgavene, og det er vanskelig å huske, og ikke minst gjengi med ord hvordan diverse figurer så ut. Var på opptaksprøven i Oslo selv, gleder meg til resultatene Lenke til kommentar
Road11 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Var på opptaksprøven i Oslo selv, gleder meg til resultatene Var du på den første eller andre gruppa, og hvordan følte du at det gikk? Lenke til kommentar
AlexX_89 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Var på opptaksprøven i Oslo selv, gleder meg til resultatene Var du på den første eller andre gruppa, og hvordan følte du at det gikk? Jeg var på den andre gruppa, følte det gikk sånn passe greit. Eneste var vel den første matteoppgaven som var vanskelig, og norsken! Hadde sikkert bare hørt 10 av de orda vi fikk. Enn med deg da? Lenke til kommentar
Road11 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg var på den andre gruppa, følte det gikk sånn passe greit. Eneste var vel den første matteoppgaven som var vanskelig, og norsken! Hadde sikkert bare hørt 10 av de orda vi fikk. Enn med deg da? Var på andre gruppa jeg også, satt ganske langt fremme. Tror det gikk ganske bra, med unntak av den siste testen, og noen av figurene på den første. Får vel bare vente et par uker og se =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Hvor i landet er det prøvene foregår? Road11: takk skal du ha Endret 10. februar 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Road11 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvor i landet er det prøvene foregår? Tromsø (4. feb) Bodø (6. feb) Trondheim (8. feb) Oslo (9. feb) Stavanger (12. feb) Bergen (14. feb) Lenke til kommentar
AlexX_89 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 så du kunne de fleste norske ordene? hmm Lenke til kommentar
Road11 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 så du kunne de fleste norske ordene? hmm Nei, en del ble nok gjetting, men jeg kunne en stor del av de =) Lenke til kommentar
Obscura Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hvis jeg husker riktig er "perfekt syn" noe misvisende, da jeg mener lista ligger på samlet korrigert styrke på 0,75. Dvs 0,25 og 0,50 på hvert øye. I første omgang er 3000m kravet på 14:00. Dernest 13:30 hvis du fremdeles er med i Bardufoss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hvor lang tid tar det før man får vite resultatet til den første opptaksprøven? Lenke til kommentar
Road11 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hvor lang tid tar det før man får vite resultatet til den første opptaksprøven? Det skulle ta 2-3 uker. Lenke til kommentar
since91 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Når man er på opptak... Når kommer de fysiske testene? - før eller etter de teoretiske prøvene? Og til dere som har tatt prøvene; var matteoppgavene vanskelige? Endret 18. februar 2008 av Jonatan777 Lenke til kommentar
AlexX_89 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Noen som har fått svar på opptaksprøva enda? Lenke til kommentar
Snutte_ Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Venter fortsatt spent på svar.. Vi ble lovet tilbakemelding før påske, så det bør jo begynne å nærme seg nå! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Gjelder denne tråden for hele luftforsvaret eller? Var i V&S (Vask og Sikring) i Bodin Leir, Tropp 1 (NIS-tropp), 132-Skvadron i 05/06. Om ikke stedet er lagt ned nå, så hadde det vært kult å høre hvem som er befal der enda, etc.. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Eg var i Bodin leir 05/06! Var lagføraren i LOG (Btt.21-O) Tvile ikkje på at det er samme befalet som traskar rundt i sirkel der oppe enda.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Aha, luftvern? Tipper i alle fall at Remlo lager kvalm der enda.. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Hvor mange år tar det fra første dag du prøver på flygerutdanningen og til du blir ferdig utdannet? Googla litt på egen hånd (flink som jeg er), og fikk litt forskjellige svar. Men er det ikke snakk om rundt 3 år, inkludert befalskolen? Endret 4. mars 2008 av Negotiation Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 3-4, avhengig av flytype. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå